Werk & Studie alle pijlers

Vanmiddag een gesprek

27-08-2012 11:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag een gesprek voor intake vrijwilligerswerk.

Nu is het zo dat ik een tattoo op me pols heb..

Aangezien ik heel lang niet zo'n gesprek heb gehad. Twijfel ik nu of ik een shirt met lange mouwen aan moet doen. Of zou dat niet zo uitmaken... ?

Ik maak me vast weer druk om niks
Voor vrijwilligerswerk zou ik mij er niet druk om maken.
Kun je er een pleister overheen plakken? Voor je eigen gemoedsrust? Verder eens met liesse.
word een hele grote pleister dan haha het is een tattoo van 10 bij 5 cm . Het is niks geks ofzo dus dat scheelt wel een hoop . het is gewoon een tekst .
Als je er gewoon verzorgd/netjes uitziet, is er toch niets aan de hand? Wat voor vrijwilligerswerk wil je gaan doen?
nou ik weet dus echt niet hoe ze daar op letten aangezien ik wel erg graag vrijwilligerswerk wil gaan doen .

Ik heb een afspraak bij iets waar ze voor verschillende dingen vrijwilligers zoeken. Maar heb een afspraak bij instellingen. Dus het is eigenlijk een aanmeldings gesprek nog. Ik denk gewoon iets bij een verzorgings tehuis
Voor een verzorgingstehuis maakt dat niets uit hoor.
Tsja, ze komen er toch achter (als je er al werkt) dat je een tatoeage hebt; of je moet zolang je daar werkt altijd lange mouwen dragen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze er een groot probleem van maken, dus zou er niet heel moeilijk over doen.

In ieder geval succes vanmiddag!
En voor het intakegesprek zou ik em zeker niet bedekken, het hoort toch bij jou. Kunnen ze je ergens mee matchen waar je op je plek zit en de tattoo niet hoeft te bedekken.
Het ging me er niet om dat ze er achter komen. Dat maakt me niet zoveel uit. Maar misschien is het niet zo netjes dacht ik eigenlijk opeens...
Zolang je voor de rest maar geen spaghettibandjes/strapless aan hebt maar een wat gekledere outfit maakt het volgens mij niet veel uit.
Voor je eigen gemoedsrust zou ik even een shirt met lange mouwen aandoen.

Kun je je volledig concentreren op het gesprek.

Succes
Ja en?
Tja, het gaat om vrijwilligerswerk, waarom zouden ze iemand met een tattoo moeilijk moeten doen? Ze zijn al blij als ze mensen kunnen vinden voor vrijwilligerswerk. ( of het moet om een bepaalde tattoo gaan, maar dat is een ander verhaal)
quote:flower_power_girl schreef op 27 augustus 2012 @ 11:58:

Het ging me er niet om dat ze er achter komen. Dat maakt me niet zoveel uit. Maar misschien is het niet zo netjes dacht ik eigenlijk opeens...Enhoe moet het later, als je een 'echte baan' wilt, heb je daar al over nagedacht?
Ik ben op mijn werk degene die vrijwilligers aanneemt. Het lijkt mij geen probleem, maar bedenk even of je doelgroep het een probleem vindt. Ouderen zijn er vaak, niet altijd, niet zo over te spreken. En wanneer je met kinderen vrijwilligerswerk gaat doen, dan kunnen ouders het gek vinden.

Ik zelf heb er nooit een probleem van gemaakt, ik vind het belangrijker wat iemands motivatie is en dergelijke.
Voor vrijwillgerswerk, geen issue.

Jouw keuze, jouw tattoo.

Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:beter.laat schreef op 27 augustus 2012 @ 12:42:

[...]

Enhoe moet het later, als je een 'echte baan' wilt, heb je daar al over nagedacht?+1
Ozo.
Ik heb een tijd een 'échte baan' gehad. Maar daar was het geen probleem bij . En de sector waar ik deze echte baan had is dat sowieso geen probleem. Maar aangezien het vrijwilligerswerk in een andere sector is twijfelde ik toch even ..

het gesprek ik trouwens goed verlopen Was geen probleem !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven