Vanmiddag een gesprek
maandag 27 augustus 2012 om 11:35
maandag 27 augustus 2012 om 11:47
nou ik weet dus echt niet hoe ze daar op letten aangezien ik wel erg graag vrijwilligerswerk wil gaan doen .
Ik heb een afspraak bij iets waar ze voor verschillende dingen vrijwilligers zoeken. Maar heb een afspraak bij instellingen. Dus het is eigenlijk een aanmeldings gesprek nog. Ik denk gewoon iets bij een verzorgings tehuis
Ik heb een afspraak bij iets waar ze voor verschillende dingen vrijwilligers zoeken. Maar heb een afspraak bij instellingen. Dus het is eigenlijk een aanmeldings gesprek nog. Ik denk gewoon iets bij een verzorgings tehuis
maandag 27 augustus 2012 om 11:51
maandag 27 augustus 2012 om 12:42
maandag 27 augustus 2012 om 12:46
Ik ben op mijn werk degene die vrijwilligers aanneemt. Het lijkt mij geen probleem, maar bedenk even of je doelgroep het een probleem vindt. Ouderen zijn er vaak, niet altijd, niet zo over te spreken. En wanneer je met kinderen vrijwilligerswerk gaat doen, dan kunnen ouders het gek vinden.
Ik zelf heb er nooit een probleem van gemaakt, ik vind het belangrijker wat iemands motivatie is en dergelijke.
Ik zelf heb er nooit een probleem van gemaakt, ik vind het belangrijker wat iemands motivatie is en dergelijke.
maandag 27 augustus 2012 om 14:09