La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
maandag 27 augustus 2012 om 19:30
Goedenavond girls,
Ik heb advies nodig:
Wat nemen jullie in tegen menstruatiepijn? Ik moet van de gyn voorlopig stoppen met de pil doorslikken (dit doe ik al jaren vanwege nogal heftige menstruatie) en ben nu dus heftig ongi. Ik mag van de gyn (sterke) middelen tegen de pijn slikken.
Ik had hier nog paracetamol liggen van 1000 mg. Heb er nu 2 in mijn mik en nog pijn .
Ik heb advies nodig:
Wat nemen jullie in tegen menstruatiepijn? Ik moet van de gyn voorlopig stoppen met de pil doorslikken (dit doe ik al jaren vanwege nogal heftige menstruatie) en ben nu dus heftig ongi. Ik mag van de gyn (sterke) middelen tegen de pijn slikken.
Ik had hier nog paracetamol liggen van 1000 mg. Heb er nu 2 in mijn mik en nog pijn .
maandag 27 augustus 2012 om 20:17
Ik word er vrolijk van. Het gaat over een man die zijn salaris krijgt en gaat feest vieren. Hij drinkt te veel en valt flauw. Hij komt niet terug en men denkt dat hij dood is. Maar hij was niet dood, hij vierde feest. En bij terugkomst, wou zijn vrouw hem niet meer omdat ze niet met een dooie wil wonen.