Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Als ik het mis heb, dan komt het natuurlijk door de hormonen. Enzo.
Keet gaat hier even een filmpje kijken. Met chippies!! En een negerzoen!
Anoniem_28281
maandag 27 augustus 2012 om 20:53
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:50:
[...]
Op onverklaarbare wijze doet ie 't weer. Mefs! Zit jij te spelen?!
Nou ja, daar zit mijn stuitje ook wel geloof ik, maar da's toch middenop en niet links? (Dat bedoelde ik eigenlijk )Ikke? Nee hoor. Ik heb vandaag een brave avatar
Kijk maar in de kelder. Allemaal met de Nokia feun genomen .
Anoniem_28281
maandag 27 augustus 2012 om 21:08
ontsluitings weeen, Was dat? Ik had meer last van de klep van de zuster. Weet je wat het is een zuster naast je te hebben over koetjes en kalfjes te praten na een slapeloze nacht en een bevalling? Ik voelde geen naweeen, alleen hoofdpijn.
Bij mij was bij de eerste de VK er nog niet. Zou in t zh bevallen, maar ben dus op de rand van t bed bevallen. VK kwam net binnen rennen.
Bij de 2e waren we op tijd in t zh. Eerst geloofden ze niet dat ik weeën had. Want: "Je bent zo rustig."
Toen ik die band omkreeg waren ze verbaasd dat ik ze wel had.
En toen ik ging bevallen, persen, waren ze allemaal nog van alles klaar aan t zetten. Dus niemand lette op toen ik riep: NU!!
Kind lag zo op tafel. Alleen man zag t gebeuren.
Anoniem_146139
maandag 27 augustus 2012 om 21:17
Oh hel Mefs, terwijl die tijd juist leuk en ontspannen zou moeten zijn.
Anoniem_146139
maandag 27 augustus 2012 om 21:19
Lekker is dat, wordt je kind gelanceerd. Heb al eens eerder zoiets gehoord, maar gelukkig landde dat kind toen net aan het voeteinde van het bed.
Anoniem_28281
maandag 27 augustus 2012 om 21:23
Bij de eerste had ik alleen de VK, maar die was tussen twee bevallingen. De zuster kwam toen alles voorbij was. Bij de tweede was de VK netjes op tijd en de zuster woonde vlakbij mij. Ik zie haar nog vaak.