TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga als ik tijd heb nog langs de xenos / action.

Die trolley van tzip? vind ik ook een idee of ik ga toch voor n viskoffer maar die wil ik eerst zien in t echt.

Ik denk nog ff.
Been there, done that, got the T-shirt.
Je hebt ook vis-trolleys
Weekend Slaapt je kleine nu lekker?

Ik ga ook slapen. Heb gelukkig weer strattera op de plank. Morgen gaat t beter (werk bedoel ik dan).

Moet ook maar weer eens met mn chef gaan praten. Of mn contract definitief einde is na december. (ga er vanuit van wel anders moeten ze me vast geven en dat gebeurt toch niet) en dan t uwv maar eens bellen over het hoe en wat nu. Ik hoop dat t er weer op neer komt dat ik eerder wat vind dan dat ik t uwv nodig heb. Zo was het de vorige keren.

Weltruste allemaal. Jullie zijn lief!!
quote:missy_acy schreef op 28 augustus 2012 @ 22:51:

Je hebt ook vis-trolleys Ja. Daar zit ook een kussentje op en dan kun je er ook nog op zitten!
Ik hoor trouwens net dat er hier in mijn stad gisteren een hond een stuk zalm met een lange speld erdoor heeft opgekotst nadat ie met de baas had gewandeld!

Iemand moet dat dus expres in de struiken ofzo gegooit hebben om een hond ziek te maken.

Wie doet nou zoiets??? (En waar is puke nu?)
Aah bah yezka, vreselijk is dat

Kleine slaapt nu ja gelukkig, ze moest radicaal van dr medicijnen af ( test) dus blij dat ze t nog niet uitgilt
Nou, afscheid zit erop, hebt traantje moeten wegpinken toen bewoner begon te huilen, ze had het wel gehad met al die nieuwe die ook weer weggingen.

En mijn 3 binken... Die ga ik wel missen...

Dater! Wat leuk allemaal! Blij om te horen dat het zo heerlijk gaat!

Apa! Weet je waar je eens over zou kunnen denken...

Stel je raakt werkeloos, dan kan het uwv je ook helpen met omscholen enzo. Werkeloos zijn heeft soms ook zo zijn voordelen. Ga gewoon eens langs bij het uwv. Het zijn heus nietvallemaal eikels die er werken. Vraag om iemand die meer weet van ambachten...

Acy en Peecee, dat lijkt me dus echt grandioos k.t als je zo op het eten moet letten.

Als we nu eens ruilen? Dat jullie kunnen eten wat je wilt en ik niet meer, zodat ik ook wat beter ga eten, en bewuster...

Ik heb net heel verstandig, uitgesproken tegen Piet, die belde vanaf zijn werk, dat ik langs mecdrek wilde.

En toen ik het uitsprak, werd het al minder, de drang. En uiteinedlijk ben ik niet gegaan.

Ik heb wel een tosti met extra kaas gemaakt. Dat dan weer wel.

Maar ik had ook niet echt een goede warme maaltijd gehad, in de zin van, vullend.

Weekend, zie mijn motto en mijn ma zou daar nog achteraan zeggen

Ver zind mit de vot gemaak, en aan sommige zuus se dat

(we zijn met de piemel en de poes gemaakt, en aan sommige zie je dat)

Of ze zou zeggen

God hèt os in eine dqg gemaak en t is der auch noa

(god heeft ons in 1 dag gemaakt en het is er ook naar)

Peacy, je bent goed bezig! Mp3 speler volpleuren met lekkere swingende opzwepende vrolijke nummers en veel muziek luisteren! Word je vrolijk van!

En de rest van mijn maisjes... Dikke knuf!
Hoi meisjes

Ik kan weer niet slapen en dat terwijl ik nieuwe slaappillen heb.

Vandaag naar de POPpoli geweest. De gyn wilde meteen een echo maken. Ze zag alleen een vruchtzakje, maar nog geen embryo. Dat kan 2 dingen betekenen: de zwangerschap is jonger dan we dachten of ik krijg een miskraam. Nou ga ik uit van het eerste, omdat ik pas op dag 40 positief testte.

Over 3 weken mag ik pas weer terugkomen, dus dat wordt wachten...en daar is niks aan.

Had ik al gezegd dat manlief dacht dat we een tweeling krijgen? De gyn zag wel 2 vruchtzakjes. Bij de tweede zei ze: "bij die andere is het baarmoederslijmvlies dikker, dus ik denk dat daar het kindje in groeit". Maar ze zei verder niet of het er ook 2 konden zijn. Man en ik waren nog geshockeerd omdat ze over een evt. miskraam begon. Later toen we naar huis reden drong eigenlijk pas door dat er 2 rondjes te zien waren. Zouden het er dan toch 2 zijn?
Yv: ik ga duimen. Geen miskraam, maar een baby (of 2).

Duimen!!

Auch wat is het vroeg. En dan word ik nog gematst. Kga met de auto nl. Voor nu wat goedkoper zonder ov. Volgende week wordt het half 6 op staan.

Nu met Giel wakker worden,zo in de auto dan.
Motnong.

Weer een nieuwe dag. En k heb inmiddels al 8 klokjes (horloges) gesprokkeld om te maken
Goeie morgen!!!

Yv, ik duim en brand alle kaarsen die Ik heb voor jullie!

Apa, tof.

Suus,

Floofde, ben trots op je.

Yez, ik haat dat soort mensen. Echt! Dat soort mensen moeten ze zelf naalden en spijkers voeren.
He Missy......ivm met jou darmen gedoe....heb jij ook nooit honger?

Ik heb nooit trek....ook nooit het gevoel dat ik iets moet eten.

Ik eet omdat ik moet eten,, maardat mijn maag daarom vraag.....nee.
Nee. Niet echt. Maar als ik niet of te weinig eet krijg ik ook een buikaanval.

Soms met gal spugen, dat doet pijn.

Eet je wel rijst?
Zelden.....wel veel fruit. salade.

Vlees kan ik bijna niet verdragen......pasta eet ik ook heel weinig.

Kan ik ook niet verdragen.

Ik eet wel veel rozijnen. We hebben wel een beetje hetzelfde lees ik.
Kijk uit met rozijnen en ander gedroogd fruit. Dat laxeert
quote:missy_acy schreef op 29 augustus 2012 @ 08:45:

Kijk uit met rozijnen en ander gedroogd fruit. Dat laxeertDank je voor de tip, Missy! Die kunnen we hier weer goed gebruiken *gaat nu een zak rozijnen scoren*.
Heb je last, Sri? Anders helpt onverdunde roosvice laxo ook. 2 theelepeltjes.
Ik moet ook weer op m'n voeding gaan letten. M'n haar valt uit.

Das vitamine B, toch? Of was t D?
Vitamine B http://mens-en-gezondheid ... or-verkeerde-voeding.html
Vitamine D tekort geeft klachten als depressiviteit, vermoeidheid en slecht herstel na inspanning enzo.
Oja, D moet ik van de herfst weer.
Ik neem t hele jaar door een multivitamine. Ik ben het gepuzzel zat. Volgens ha zit er geen probleem in de gehalten in mijn bloed maar dat oordeel vertrouw ik niet zo.
Dus ik hb een vitamine D tekort. Toch maar vitamines gaan slikken.
*logt in tijdens psyho hoorcollege .
Dat snap ik. Maar zomers ben ik hele dagen buiten. Dus ga ik geen extra D gebruiken.

Alleen vitamine C gebruik onbeperkt bij. Maar dat is ook de enige vitamine die je weer uitplast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven