(Mail) vriendin(nen) Haarlem

29-08-2012 16:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 21 en ik woon in Haarlem. Doordat ik ziek ben geworden en geen opleiding meer volg is mijn vriendengehalte nogal gedaald en daarom ben ik op zoek naar nieuwe

Ik ben sociaal niet zo sterk dus vandaar het 'mail' gedeelte tussen haakjes.

Ik hou van shoppen, thee/wijnleuten, films kijken en ben geïnteresseerd in politiek (maar slecht in discussies xD) en musea vind ik ook leuk.

Ik zou het leuk vinden om iets te horen, dan zet ik een e-mail adres hier neer!

Groetjes, Jess
Hoi Jess,

Hoe gaat het met je?

Ik ben Marloes 25 jaar oud en ik woon opmezelf in Alkmaar.

Wat jammer dat je niet zoveel vrienden meer hebt.

Gaat het nu weer beter met je?

Ik vind het ook leuk om te shoppen, thee/wijnleuten en films kijken.

Ook vind ik het leuk om naar de bioscoop, theater of concert te gaan. Zo zijn er nog meer dingen die ik leuk vind.

Wil je wel weer een opleiding gaan volgen?

Ben je nog op vakantie geweest?

Groetjes, Marloes
Hoi Marloes!

Theater en bios vind ik idd ook heel leuk!

Ik ben met mijn ex op vakantie geweest in Spanje, was lekker. En jij?

Het gaat op en af met mij (chronische gewrichtsaandoening) daarom is de mail en het forum natuurlijk zo handig!

Misschien (waarschijnlijk) ga ik een cursus assistent makelaar doen, dat lijkt me leuk. Maar eerst eens zien waar

En jij? Werk je al of studeer je nog?
Hoi Jess,

Twee weken geleden was er al een topic geopend over contact omstreeks Haarlem. We hebben met een klein groepje (5 dames, waaronder mijzelf) afgesproken voor de 22ste, misschien dat het je leuk lijkt om mee te gaan? Je kunt het beste beppie007 mailen (link andere topic) denk ik.

Groetjes Jirelle
Oh, ja, dat lijkt me wel leuk. Kan ik er nog wel bij dan? ik weet niet hoe ver de plannen al gevorderd zijn?
Ja hoor denk het wel. Het enige wat we hebben afgesproken is de datum en dat we ergens in haarlem afspreken. Je kunt het beste beppie mailen, zij heeft alles georganiseerd so far.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven