Mode & Beauty alle pijlers

Permanent make-up mislukt!

29-08-2012 20:51 420 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 15:52
Reden: Inhoud niet meer van toepassing
% gewijzigd
@mylene ....denk eerder...:)

= =

0 0
Quadrobrownie
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:04:

Ik zeg niet dat ik slim ben geweest, ik heb ontzettend spijt dat ik niet beter heb ingelezen en zo maar op haar heb vertrouwd! Ik heb nergens meer spijt van. Toch ben ik niet van mening dat ik fout zit. Zij heeft iets gedaan wat estetisch onverantwoord is. Daar gaat het om. En niet alleen bij mij, ook bij anderen!Het vet gedrukte is zeker waar. Als ik bij google "pmu wenkbrauwen hoe werkt het?" intik dan krijg ik deze site als eerste hit: http://www.bogar.nl/makeup.html

Onder het kopje wenkbrauwen staat duidelijk aangegeven hoe de gang van zaken zou moeten zijn.

Jij hebt die mevrouw de vrije hand gegeven, dat had je nooit mogen doen ondanks de ervaring.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Weet je wat ik zou doen? Ik zou google vragen of ze het vorige topic willen verwijderen. Want iedere keer als je zoekt op deze salon kom je dat vorige smaadtopic van je tegen. En ook al zou het geen smaad zijn, een rechtszaak om dat vast te stellen gaat je klauwen met geld kosten.
= =

0 0

_
Zit me ineens af te vragen of er ook mensen komen die één wenkbrauw willen, net als Bert. Of ze dat ook gaan doen.

___

0 0
@ Suus

Mijn dochter zal een stuk verstandiger zijn dan jij, en niet zomaar truus van op de hoek haar wenkbrauwen laten intekenen.

Hoewel, jongste zal het mss zelf nog gaan doen met een pen of stift (is 4jr, dus dat mag nog )
Haha, vroeger maakte ik op de typemachine hele kunstwerkjes van die tekentjes. Een breiwerkje met pennen bijvoorbeeld. En een klotewerkje als je je per ongeluk vertypte!
quote:Moonlight82 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:19:

Zit me ineens af te vragen of er ook mensen komen die één wenkbrauw willen, net als Bert. Of ze dat ook gaan doen.

___

0 0

Zou ik dan niet daar doen

====

0 0

-
quote:LadyLoveBug schreef op 29 augustus 2012 @ 22:16:

@mylene ....denk eerder...:)

= =

0 0
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor de beeldvorming heb ik even een plaatje gemaakt. Zo heel lelijk is het nog niet eens hoor TO.
misschien was die vrouw gewoon slechtziend
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:21
% gewijzigd
quote:muloza schreef op 29 augustus 2012 @ 22:21:

Voor de beeldvorming heb ik even een plaatje gemaakt. Zo heel lelijk is het nog niet eens hoor TO.whoeahahahahahahahahahahahaha
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 22:22:

misschien was die vrouw gewoon slechtziendof blind
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:22:

Liever 1 dan 4....Lees je mijn stukje ook even?
Maar: waar hadden die extra brauwen eigenlijk moeten zitten als het goed was gegaan? Op je eigen brauwen? Waarom wilde je dan getatoeeerde brauwen? Je hebt toch hele normale eigen brauwen? Of moesten ze eigenlijk nog hoger?
Dat plaatje, ik doe het echt in mijn broek
quote:waarbij schreef op 29 augustus 2012 @ 22:22:

[...]

of blindJe moet zo'n PMU-opbrenger ook altijd even een blaastest afnemen
....
% gewijzigd
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 22:23:

Maar: waar hadden die extra brauwen eigenlijk moeten zitten als het goed was gegaan? Op je eigen brauwen? Waarom wilde je dan getatoeeerde brauwen? Je hebt toch hele normale eigen brauwen? Of moesten ze eigenlijk nog hoger?Ze kwam eigenlijk voor een snor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Maar waarom dan To? Je hebt toch gewoon wenkbrauwen?
quote:Tickel schreef op 29 augustus 2012 @ 22:25:

[...]

Ze kwam eigenlijk voor een snor.Oeiiii ik zou een plaatje kunnen zoeken maar dat levert me geheid een ban op
Op??? op???? waarom????? je hebt toch brauwen? Oke ze zijn zo te zien op je foto grijs, maar die kan je toch verven?
....
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven