TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
woensdag 29 augustus 2012 om 22:42
woensdag 29 augustus 2012 om 22:50
Ja echt vervelend, hij doet dan ook gelijk zo afstandelijk, kan ik niet tegen
Haha peacy hij moet er blijkbaar toch van af
Ps: vandaag t telefoon nummer gekregen van n jongen terwijl ik met kinderwagen liep!! Om een keer wat te drinken.. Ik zei: ben getrouwd hoor! Nee maakt niet uit gewoon wat drinken.. Hmm ik ga dat echt nooit doen hoor dames maar was gewoon zo verbaasd erover dat ik verder niks kon uitbrengen..
Haha peacy hij moet er blijkbaar toch van af
Ps: vandaag t telefoon nummer gekregen van n jongen terwijl ik met kinderwagen liep!! Om een keer wat te drinken.. Ik zei: ben getrouwd hoor! Nee maakt niet uit gewoon wat drinken.. Hmm ik ga dat echt nooit doen hoor dames maar was gewoon zo verbaasd erover dat ik verder niks kon uitbrengen..
woensdag 29 augustus 2012 om 22:54
Weekend: dat weet ik. En ik heb hem ook gezegd dat het me handig lijkt voor op school (makkelijker mee te nemen als een laptop) enzo.
Maar toch, hij geeft het (hállo, een tablet van kweet niet hoeveel) en dat wilt hij geven, aan de andere kant: op z'n nieuwe tablet heeft hij dingen er op gezet die ik er op wilde hebben?
En dan dat etentje.
Weekend: je hebt sjans!! Snap dat het te ver voelt gaan. Je hebt een man en een baby .
Hahaha, maar voelt t goed of niet?
Maar toch, hij geeft het (hállo, een tablet van kweet niet hoeveel) en dat wilt hij geven, aan de andere kant: op z'n nieuwe tablet heeft hij dingen er op gezet die ik er op wilde hebben?
En dan dat etentje.
Weekend: je hebt sjans!! Snap dat het te ver voelt gaan. Je hebt een man en een baby .
Hahaha, maar voelt t goed of niet?
donderdag 30 augustus 2012 om 09:28
Haha peacy t was wel grappig!! Nu voel ik me weer lullig dat ik niks laat weten, maar ik mag echt niet alleen met n man wat drinken hahaha wil ik ook niet hoor maar hoezo denkt zo'n man dat dan...
Pf vandaag nog ****-er dan er ging.. Ik kom op m'n werk, loop naar binnen en huppa begin te huilen en kan niet meer stoppen... Dus na een kwartier weer naar huis gegaan, zit nu in de bus en ga naar huis en slapen.. Misschien gat t over, dochter zit toch bij de oppas... Pff wat raar allemaal.. Zal ik een terug slag hebben??
Pf vandaag nog ****-er dan er ging.. Ik kom op m'n werk, loop naar binnen en huppa begin te huilen en kan niet meer stoppen... Dus na een kwartier weer naar huis gegaan, zit nu in de bus en ga naar huis en slapen.. Misschien gat t over, dochter zit toch bij de oppas... Pff wat raar allemaal.. Zal ik een terug slag hebben??
donderdag 30 augustus 2012 om 10:07
Hebben jullie deze schat al gezien:
http://www.youtube.com/wa ... E&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/wa ... E&feature=player_embedded
Been there, done that, got the T-shirt.
donderdag 30 augustus 2012 om 10:10
Goedemorguuuh
Was gisteren niet zo lekker. Had de hele nacht moeten spugen, waarschijnlijk iets gegeten wat niet goed viel? Heb sowieso al een tijdje last van een ontregelde spijsvertering. Dacht eerst nog van, mmm misschien toch zwanger? Maar dat is het niet.
Wat t wel is? Misschien de stress en spanning? Rondom die banen?
Ben contract gaan tekenen en heb ook voor de rest niet veel gedaan.
Weekend, jammer dat je man zo reageerd, nergens voor nodig.
Misschien dat hij zich zorgen maakt, maar dat niet wil laten blijken?
Rare wezens, mannen...
Was gisteren niet zo lekker. Had de hele nacht moeten spugen, waarschijnlijk iets gegeten wat niet goed viel? Heb sowieso al een tijdje last van een ontregelde spijsvertering. Dacht eerst nog van, mmm misschien toch zwanger? Maar dat is het niet.
Wat t wel is? Misschien de stress en spanning? Rondom die banen?
Ben contract gaan tekenen en heb ook voor de rest niet veel gedaan.
Weekend, jammer dat je man zo reageerd, nergens voor nodig.
Misschien dat hij zich zorgen maakt, maar dat niet wil laten blijken?
Rare wezens, mannen...
donderdag 30 augustus 2012 om 10:13
quote:apatura schreef op 30 augustus 2012 @ 10:07:
http://www.youtube.com/wa ... E&feature=player_embeddedDit moet zijn. Wat een schatje
http://www.youtube.com/wa ... E&feature=player_embeddedDit moet zijn. Wat een schatje
donderdag 30 augustus 2012 om 10:20
Het gaat alweer Apa, heb nu wel goed geslapen.
Straks even het centrum in voor een verklaring goed gedrag, of hoe heet dat. En kijken of m&s wat lange broeken in de aanbieding heeft en of ik nog ergens een paar dichte schoenen kan vinden die eventueel al in de uitverkoop zijn.
En ik moet echt serieus aan mijn conditie gaan werken.
Allemaal nodig om goed mijn werk te kunnen doen.
Peacy, als er niets achter zit, gewoon doen. Soms zijn mensen gewoon lief en gunnen je iets...
Straks even het centrum in voor een verklaring goed gedrag, of hoe heet dat. En kijken of m&s wat lange broeken in de aanbieding heeft en of ik nog ergens een paar dichte schoenen kan vinden die eventueel al in de uitverkoop zijn.
En ik moet echt serieus aan mijn conditie gaan werken.
Allemaal nodig om goed mijn werk te kunnen doen.
Peacy, als er niets achter zit, gewoon doen. Soms zijn mensen gewoon lief en gunnen je iets...