Tattoo verwijderen
woensdag 29 augustus 2012 om 23:33
Ik zit midden in het lasertraject. Augustus 2011 begonneb. Nu 8 behandelingen gehad. De tattoo was helemaal zwart. De afbeeldong is niet nog helemaal zichtbaar, maar dan is het lichtgrijs/muisgrijs. Dus zeker nog lang niet weg, maar er zit vooruitgang in. Verwacht niet meteen resultaat. Pas na drie behandelingen zag ik dat het wat lichter werd.
Het is erg pijnlijk, maar duurt niet heel lang. Mijn tattoo is 10 bij 15 cm, en de behabfeling duurt per keer ongeveer 15 min. Je kunt een half uurtje voor dr behandeling Emla creme smeren, dat verdooft de huid een beetje.
Het kost tijd , geld en pijn, maar ik heb het er zeer zeker voor over!
Het is erg pijnlijk, maar duurt niet heel lang. Mijn tattoo is 10 bij 15 cm, en de behabfeling duurt per keer ongeveer 15 min. Je kunt een half uurtje voor dr behandeling Emla creme smeren, dat verdooft de huid een beetje.
Het kost tijd , geld en pijn, maar ik heb het er zeer zeker voor over!
donderdag 30 augustus 2012 om 01:29
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag te horen gekregen dat die nieuwe techniek wat het inkt oplost niet kan op een bewegend stuk huid. Hij zit op mijn arm. Ze spuiten dan pigment in en er onstaat een korst van 1 cm dik wat niet mag breken.
De laser methode die ze in de kliniek hebben schijnt een succes te zijn na 5 behandelingen.
Nu lees ik bij Daantje dat je er na 8 dus nog steeds niet bent... Jeetje. Weet je welke laser ze gebruiken?
Ik moet telkens een halfuur, mijn tattoo is 30 cm lang bij 2 cm breed. En moet 250 euro betalen. Komt dat overeen met jouw prijzen?
De laser methode die ze in de kliniek hebben schijnt een succes te zijn na 5 behandelingen.
Nu lees ik bij Daantje dat je er na 8 dus nog steeds niet bent... Jeetje. Weet je welke laser ze gebruiken?
Ik moet telkens een halfuur, mijn tattoo is 30 cm lang bij 2 cm breed. En moet 250 euro betalen. Komt dat overeen met jouw prijzen?
donderdag 30 augustus 2012 om 10:03
Toen ik begon aan het lasertraject hebben ze ingeschat dat het 8 - 12 behandelingen nodig zou hebben. Ik reken zelf om ongeveer 15 behandelingen. k betaal 150 euro per keer. Wordt een duur grapje dus in totaal. Maar ik betaal per behandeling, dus 1x in de 6-8 weken, dan is het nog te overzien. Maar ik had een hoop leukere dingen kunnen doen van het geld.
Helaas wilde ik ooit zo graag een tattoo (wat bezielde me?!).
Niks zo veranderlijk als de mens, zullen we maar zeggen
Helaas wilde ik ooit zo graag een tattoo (wat bezielde me?!).
Niks zo veranderlijk als de mens, zullen we maar zeggen
donderdag 30 augustus 2012 om 10:04
@Rikst: Over de nieuwe techniek kun je lezen op
www.medical-laser.nl
ik heb meerdere tattoos, waar ik overigens erg trots op ben en ook niet zal laten weghalen. deze die ik nu wil laten verwijderen is absoluut niet mooi gezet en volop zichtbaar.
vind ik zonde.
Wat wel jammer is dat je na het verwijderen meer geld kwijt bent dan het zetten zelf.
www.medical-laser.nl
ik heb meerdere tattoos, waar ik overigens erg trots op ben en ook niet zal laten weghalen. deze die ik nu wil laten verwijderen is absoluut niet mooi gezet en volop zichtbaar.
vind ik zonde.
Wat wel jammer is dat je na het verwijderen meer geld kwijt bent dan het zetten zelf.
donderdag 30 augustus 2012 om 10:06
quote:fien5 schreef op 30 augustus 2012 @ 10:04:
www.medical-laser.nl
vind ik zonde.
Wat wel jammer is dat je na het verwijderen meer geld kwijt bent dan het zetten zelf.Het is nog slimmer om ze gewoon niet te laten zetten!!!
www.medical-laser.nl
vind ik zonde.
Wat wel jammer is dat je na het verwijderen meer geld kwijt bent dan het zetten zelf.Het is nog slimmer om ze gewoon niet te laten zetten!!!
donderdag 30 augustus 2012 om 10:08
@daatje86:
Ach jeetje, dat is zeker een hoop geld!
je had er zeker een hoop leuke dingen van kunnen doen, maar die tattoo stoorde je behoorlijk, dan is het het wel waard denk ik.
wel gek dat bij mij 4-5 behandelingen worden gezegd... hoop niet dat als ik 5 behandelingen verder ben dat ze dan zeggen, oh je hebt er nog 10 nodig, oeps foutje.
puur om mij als 'klant' te winnen. wie wil er nou niet na 4 behandelingen van een tattoo af..
Mag ik vragen waar jij het laat doen Daatje? of mag dat hier niet gezegd worden?
Je hebt gelijk, op het moment zelf ben je zoooo zeker van de tattoo, en na een tijdje denk je wat je bezielde om het ooit te laten zetten...
Beter nadenken voordat je wat doet, gaat daarom hier niet op vind ik haha
ach we zijn een ervaring rijker zullen we maar zeggen
Ach jeetje, dat is zeker een hoop geld!
je had er zeker een hoop leuke dingen van kunnen doen, maar die tattoo stoorde je behoorlijk, dan is het het wel waard denk ik.
wel gek dat bij mij 4-5 behandelingen worden gezegd... hoop niet dat als ik 5 behandelingen verder ben dat ze dan zeggen, oh je hebt er nog 10 nodig, oeps foutje.
puur om mij als 'klant' te winnen. wie wil er nou niet na 4 behandelingen van een tattoo af..
Mag ik vragen waar jij het laat doen Daatje? of mag dat hier niet gezegd worden?
Je hebt gelijk, op het moment zelf ben je zoooo zeker van de tattoo, en na een tijdje denk je wat je bezielde om het ooit te laten zetten...
Beter nadenken voordat je wat doet, gaat daarom hier niet op vind ik haha
ach we zijn een ervaring rijker zullen we maar zeggen
donderdag 30 augustus 2012 om 10:12
quote:fien5 schreef op 30 augustus 2012 @ 10:11:
[...]
Kun je er niets over vinden op het internet?
Reviews ofzo? of een Forum?Ja ik heb al gezocht en 2 positieve reacties gevonden, maar voor de rest weinig informatie of ervaringen. De grote namen qua klinieken zijn allemaal zo ver weg, dan zit ik 4 uren in de auto, in totaal. Het is natuurlijk al duur genoeg.
[...]
Kun je er niets over vinden op het internet?
Reviews ofzo? of een Forum?Ja ik heb al gezocht en 2 positieve reacties gevonden, maar voor de rest weinig informatie of ervaringen. De grote namen qua klinieken zijn allemaal zo ver weg, dan zit ik 4 uren in de auto, in totaal. Het is natuurlijk al duur genoeg.
donderdag 30 augustus 2012 om 10:14
Ja precies. Toen ik 'm liet zetten was ik er erg blij mee. Helaas na 10 jaar niet meer, dus dan is laseren een prima oplossing.
Volgens mij mag ik geen namen noemen, maar met een beetje googlen kom je er denk ik wel: een salon in Tilburg, in de wijk Reeshof.
Dit hebben ze tegen mij gezegd:
Professionele tatoeages hebben meerdere (8-12) behandelingen nodig, terwijl zwarte amateurstatoeages vaak in enkele (6-8) behandelingen worden verwijderd, waarbij tussen elke behandeling 5 tot 8 weken zit. In veel gevallen zal de tatoeage geheel verdwijnen.
Volgens mij mag ik geen namen noemen, maar met een beetje googlen kom je er denk ik wel: een salon in Tilburg, in de wijk Reeshof.
Dit hebben ze tegen mij gezegd:
Professionele tatoeages hebben meerdere (8-12) behandelingen nodig, terwijl zwarte amateurstatoeages vaak in enkele (6-8) behandelingen worden verwijderd, waarbij tussen elke behandeling 5 tot 8 weken zit. In veel gevallen zal de tatoeage geheel verdwijnen.
donderdag 30 augustus 2012 om 10:19
super bedankt voor je uitleg Daatje86.
het is schrikken als je alles bij elkaar opteld al die behandelingen, maar al met al... ik wil hem toch weghebben. dus dan maar uitstrijken over een langere tijd en sparen voor iedere behandeling haha.
KatVonDee, misschien kun je een consult aanvragen bij de betreffende kliniek? die zijn vrijblijvend. daar kun je alle info opvragen.
misschien een idee?
het is schrikken als je alles bij elkaar opteld al die behandelingen, maar al met al... ik wil hem toch weghebben. dus dan maar uitstrijken over een langere tijd en sparen voor iedere behandeling haha.
KatVonDee, misschien kun je een consult aanvragen bij de betreffende kliniek? die zijn vrijblijvend. daar kun je alle info opvragen.
misschien een idee?