Vloeren
donderdag 30 augustus 2012 om 12:19
Ik ga volgende week verhuizen naar een nieuwe kamer om voor mijn master te gaan studeren. Er ligt alleen geen vloer in de kamer en ik ben maar een arme student
Ik zal maar een jaar in deze kamer blijven dus ik vind het ook zonde om hier honderden euro's aan uit te geven.
Weet iemand toevallig wat de goedkoopste manier is om een vloer te leggen? Ik zit te denken om een "restpartij" vinyl te zoeken bij een tapijtzaak maar hoe moeilijk is het om dit zelf te leggen?
Weet iemand toevallig wat de goedkoopste manier is om een vloer te leggen? Ik zit te denken om een "restpartij" vinyl te zoeken bij een tapijtzaak maar hoe moeilijk is het om dit zelf te leggen?
donderdag 30 augustus 2012 om 12:25
donderdag 30 augustus 2012 om 12:31
quote:achnein schreef op 30 augustus 2012 @ 12:27:
Het goedkoopste Ikealaminaat kost 5 euro per vierkante meter. Dat zou voor 15m2 dus 75 zijn. Met vinyl was ik voor 25 euro klaar.
En dan heb je nog geen ondervloer, geen plinten of iets dergelijks.
Verrek zeg, zijn die ook al meegegaan met de inflatie?!
Rotzakken...
Het goedkoopste Ikealaminaat kost 5 euro per vierkante meter. Dat zou voor 15m2 dus 75 zijn. Met vinyl was ik voor 25 euro klaar.
En dan heb je nog geen ondervloer, geen plinten of iets dergelijks.
Verrek zeg, zijn die ook al meegegaan met de inflatie?!
Rotzakken...
donderdag 30 augustus 2012 om 12:45
Ik heb een simpele vloerbedekking van de Kwantum liggen. Voor 20m2 ongeveer 80 euro kwijt geweest (was een aanbieding, maar die zijn er altijd en ik had niet de goedkoopste gekozen). Ik had handige familie, maar gezien hoe dat ging denk ik dat ik zelf met veel geduld en een goed stanleymes ook ver was gekomen
donderdag 30 augustus 2012 om 13:38
Ik en mijn vriend hebben bij de Praxis een hele goedkope laminaatvloer gekocht, van de 'Baseline'. ¤ 6,00 per vierkante meter, wij waren voor ong 70 m2 ong ¤ 350,00 kwijt. Hartsikke goedkoop dus voor een nieuwe laminaatvloer.
Anders zou ik gaan kijken voor een goedkope vloerbedekking.
Anders zou ik gaan kijken voor een goedkope vloerbedekking.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
donderdag 30 augustus 2012 om 14:24
flexxfloors, hele makkelijke zelfklevende zeiltegels. Zo gelegd met mijn linkerhandjes, goed schoon te houden en qua prijs ook acceptabel. gehaald bij de bouwmarkt. En omdat het te snijden tegels zijn heb je weinig last van restmateriaal, je koopt exact het aantal m2 dat je nodig hebt.
Anders inderdaad de vloertegels of een restant vloerkleed. Vereist alleen wel meer stofzuigen.
Anders inderdaad de vloertegels of een restant vloerkleed. Vereist alleen wel meer stofzuigen.