3000+ deel 94
donderdag 30 augustus 2012 om 15:50
Kom maar gewoon op 3000 klagen, hoef je er geen "GRRR-snert-kinderen-topic" over te openen.
Doet de struik het nu niet meer?
Hier heb je een nieuwe.
[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... dsX3j_WuF3[/img]
Doet de struik het nu niet meer?
Hier heb je een nieuwe.
[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... dsX3j_WuF3[/img]
donderdag 30 augustus 2012 om 16:35
donderdag 30 augustus 2012 om 16:38
donderdag 30 augustus 2012 om 16:40
quote:zjeentje schreef op 30 augustus 2012 @ 16:37:
Gezellig!
Kan Straathond het commando ; POEP! ?Nee, helaas kent Straathond geen enkele commando, ik fluister nu maar even want hij ligt voor mijn voeten, " hij is niet zo slim"
Straathond doet er heel lang over om wat neer te leggen behalve als hij diarree heeft
Gezellig!
Kan Straathond het commando ; POEP! ?Nee, helaas kent Straathond geen enkele commando, ik fluister nu maar even want hij ligt voor mijn voeten, " hij is niet zo slim"
Straathond doet er heel lang over om wat neer te leggen behalve als hij diarree heeft
donderdag 30 augustus 2012 om 16:44
donderdag 30 augustus 2012 om 18:22
quote:bankje schreef op 30 augustus 2012 @ 16:39:
Jos
Is alles weer een beetje rustig en is alles op goede manier geregeld?
Hier is het redelijk rustig. Nog steeds niet helemaal afgerond. Morgen weer contact opnemen met advocaat, ik hoop dat het eindelijk afgerond gaat worden.
Verder heb ik ontslag genomen bij mijn oude baan en ik werk nu in een verpleeghuis. Jammer genoeg wel minder uren dan ik had, maar ik heb de hoop dat er meer uren komen. In mijn oude baan was het zo onrustig, steeds meer in eigen tijd doen. Niet meer normaal. Nu spreek ik mijn ex-collega's nog wel eens en als ik het hoor heb ik er goed aangedaan. Verder nog een mooi vakantie gehad naar Florida en de Bahama's. Het gaat eigenlijk erg goed met me.
Hoe is het hier met iedereen? Soms wel een beetje meegelezen, maar niet altijd. Heb ook eigenlijk niet veel onthouden
Jos
Is alles weer een beetje rustig en is alles op goede manier geregeld?
Hier is het redelijk rustig. Nog steeds niet helemaal afgerond. Morgen weer contact opnemen met advocaat, ik hoop dat het eindelijk afgerond gaat worden.
Verder heb ik ontslag genomen bij mijn oude baan en ik werk nu in een verpleeghuis. Jammer genoeg wel minder uren dan ik had, maar ik heb de hoop dat er meer uren komen. In mijn oude baan was het zo onrustig, steeds meer in eigen tijd doen. Niet meer normaal. Nu spreek ik mijn ex-collega's nog wel eens en als ik het hoor heb ik er goed aangedaan. Verder nog een mooi vakantie gehad naar Florida en de Bahama's. Het gaat eigenlijk erg goed met me.
Hoe is het hier met iedereen? Soms wel een beetje meegelezen, maar niet altijd. Heb ook eigenlijk niet veel onthouden
donderdag 30 augustus 2012 om 20:27
Zo, het eten is weer op. Had lekker vanmorgen al lasagna gemaakt dus kon het zo de oven in schuiven. Wat betreft de vakantie, mijn vriend moest naar Miami voor zijn werk en hij kon natuurlijk niet alleen gaan.... Dus ben ik lekker mee geweest en hebben we onze zomervakantie aan vast geknoopt. Was erg gaaf!!