Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Da's toch best wel jammer Coetje. Het is heerlijk weer.

En heeft dat niet even tijd nodig voor je lichaam aan medicijnen gewend is?

Ik ben 's ochtends ook taaps (is dat geen nl woord?) van die medicatie die ik voorgeschreven heb gekregen. Maar ik lijk er ook beter van te slapen en dat is wel fijn.

Wij hebben de komende 4 maanden een extra kostganger.

Een mede-stagiaire van Oudste verblijft bij ons op de dagen dat het niet de moeite waard is om helemaal naar huis te gaan (Ze woont zo'n uur rijden hier vandaan) Ze hebben samen ook hun vorige stage gedaan en zijn ondertussen goed bevriend.

Volle bak dus hier in Huize Goldie.

De cakes zijn gelukt en het ruikt nu heerlijk in huis.

Dat wordt smullen vanavond op de vergadering .
Met taaps bedoel ik dus dat ik er niet helemaal bij ben...
Dat zou kunnen Gold dat je lichaam moet wennen,maar ik word er niet vrolijker van,zeg maar.

Vind het echt een rotgevoel.

Ik ga morgen de dag weer beginnen met een stuk fietsen,daar knapte ik wel van op.Het zal gewoon allemaal wel tijd nodig hebben...

Wat ben je toch ook een lieverd,om dat meisje bij jullie te laten verblijven.
Mogguh

Coe, bij dat soort pillen duurt het lang voordat ze gaan werken. Rustig aan opbouwen, je kunt er heel ziek van worden.

Shadow, alsnog van harte!

Goldie, leuk, nog een extra meisje erbij.

Zoeb, geniet van je vakantie. Hoop dat het weer nog een beetje fraai blijft.

Ik heb een goede flow en maak er gebruik van, kan zo weer over zijn. Morgen een bezoekje aan mijn mam, vandaag een kledingkast uitgemest en mss durf ik van het weekend mijn muren te lijf met verf.
Lekker fietsen en je gedachten laten gaan Coe. Fijn dat je daarvan opknapt. Wel heel jammer dat de psych weinig tijd had. Net nu je het zo nodig hebt.

Mamz wanneer begin je met werken?

Gold wat lief van je dat het meisje bij jou onderdak neemt.
Jij lekker vakantie nu Zoeb?Geniet er maar van!!

Ik hoop op nog een paar dagen mooi weer,net regende het hier even.

Mamz,houden zo,die goede flow!

En ik wil me niet ziek voelen van die pillen,dan zoek ik liever iets anders..zoals nu fietsen.Is nog goed voor mijn lijn ook
Moggu..
Moggu!
Zo,ik heb mijn rondje weer gefietst,lekker een bui op mijn kop gehad en bij thuiskomst gedoucht.
Uk heeft vannacht geslaapwandeld

Ik moest rond 2 uur naar de wc,stap onder aan de trap in een grote plas...en Uk lag op de bank te slapen..

Vanochtend wist hij er niks meer van,maar ik vind het wel eng,hij kan ook zomaar van de trap vallen dan.

Misschien toch het traphekje maar weer terug hangen.
Dat is misschien wel een goed idee Coetje. Het kan inderdaad gevaarlijk zijn voor Uk.

Ik heb best wel weer slecht geslapen dus ben vandaag niet vooruit te branden...

Misschien een goed idee om straks even een powernap te doen.
Gekke Uk om te gaan slaapwandelen. Traphekje is dan wel weer een goed idee. Raar eigenlijk hè.

Powernap is een goed idee. Heb ook slecht geslapen, maar dat doe ik al lang. Sam is weer naar huis dus ik heb onverwachts een vrije middag. Het kan dus.
Mijn powernapje is redelijk gelukt.

En bij jou Zoeb?
Heb eerst eebs even bijgelezen.. erg weinig achter de pc gezeten afgelopen tijd. Veel hoofdpijn gehad en had dus ook niet veel te vertellen. Gaat nu weer wat beter.

Coe, allereerst een hele dikke voor jou! Ik lees weer een hoop moeilijke dingen tussen jou en je vriend. Niet gek dat je je nu niet ok voelt.

Shadow, gefeliciteerd met je verjaardag!! Zoals altijd ben ik te laat maar dat is zo onderhand mijn handelsmerk geloof

Zoeb, gefeliciteerd met het winnen van je canvas. Het is natuurlijk al gezegd maar je hebt zo mooi opgeschreven.. een terechte winnaar wat mij betreft!!

Gold, gezellig zo'n huis vol! Hoe gaat het verder met je? Kun je aan het idee van de fybromyalgie wennen? En merk je al iets van de medicijnen?

Mamz, wat goe omte lezen dat je zo lekker in je flow zit. Heerlijk kan dat zijn! Ik hoop er ook snel weer in te zitten

Ik ga eens iets te eten uit de vriezer trekken en nog een wasje aanzetten. Vandaag weer weinig gedaan behalve boodschappen. Door die stomme hoofdpijn steeds doe ik niet erg veel de laatste tijd

Fijne avond!!
Moggu..

Gelfje,heb je een idee waar de hoofdpijn vandaan komt?

Wij hebben een housewarming in het midden van het land en daarna gaan we door naar Texel voor 1 nachtje

Fijn weekend lieverds!
Ben even met een schoondochter naar de stad.
Goedemiddag!

Ik ben alweer druk met was. Een extra kostganger betekent ook extra was.

Een fijn weekend allemaal!
Stil hier...

De was is voorlopig weer even weggewerkt.

En een korte boodschap (even een nieuwe weegschaal kopen) liep uit naar heerlijk spareribs eten.

Ik ga morgen nog maar even niet op die nieuwe weegschaal staan .

Net nog even alvast een pan pastasaus gemaakt voor morgen. Dat is met twee stagiaires in huis die wisselende diensten draaien wel handig.
Moggu..ik zit in de zon met een kopje koffie..

Wat een heerlijk begin van de dag
Mogguh. Klinkt heerlijk, Coe. Kan ik zo ook wel gaan doen

Heb net al mijn draadloos internet geïnstalleerd. Wat betekent dat er nu veel mensen achter veel schermen in huis zitten. Een extreem luie zondag dus.
Hebben wij ook al gedaan Coe. Lekker in de zon met een kop koffie. Daarna als een tierelier met de stofzuiger door de kamer en de keuken gegaan. Haarballen dus. En nu op de visite aan et wachten die vast en zeker niet meer komen. Omdat ze anders al vroeg hier zijn.

Mamz leuk al die kinderen achter de pc. Lekker rustig ook denk ik zomaar.

Straks even een vlooienmarkt hier in de buurt meepikken.
Met vrienden naar centerparcs geweest en naar toverland. Was heerlijk, maar ook weer fijn om weer thuis te zijn.

Toverland is echt een aanrader coetje, dus als je eens in de buurt bent met de kinderen (jongste twee zullen het wel leuk vinden, je oudste waarschijnlijk niet) moet je het zeker niet laten om er eens naartoe te gaan.

Hele berg was mee terug naar huis genomen, dat is het enige dat ik nog ga doen vandaag, verder met de pootjes hoog.

Zoeb, hoe was de vlooienmarkt?
Toverland is leuk. Ben er eens met een nichtje geweest die het geweldig vond.

Goed geslaagd op de rommelmarkt.

Ik heb een joekel van een garage gekocht voor Sam. Met liften en hijskranen enz. Leuk ding.

Twee ijsemmertjes, want die had ik helemaal niet, een kralengordijn. Normaal een hele dure maar nu voor één euro. Wat wel een gok was, want ik wist natuurlijk niet of hij past. Maar dat is wel zo, dus weer geboft en een nieuwe cd/radio/cassettespeler voor twee euro, waar alleen de antenne vanaf was. En die speelt ook als een tierelier. Sam vind liedjes geweldig, dus die komt op de babykamer. Meteen maar een paar cd's met kinderliedjes erbij gezocht. Leuke middag gehad dus.
Moggu..
Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven