Zooooo klaar mee....
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:10
Vanavond na de zoveelste uitbarsting (in restaurant notabene...) besloten om een punt achter mijn relatie te zetten.... Ik kan niet meer... Relatie van 4 jaar, met de nodige ups en downs... Mijn vriend vertoont tekenen van een narcistische stoornis, weet niet of hij officieel dusdanig te beoordelen is, maar alle kenmerken herken ik in hem....
Ik ben zoooo moe van het vechten, het altijd maar commentaar krijgen, nooit eens iets terug kunnen zeggen.....
Hij is na thuis komst meteen naar bed gegaan, ik zit nog beneden... Dit keer ben ik zeker van mijn zaak, het is klaar, ik kan echt niet meer...
Wat wil ik met deze topic? Geen idee, maar even opschrijven waar ik mee worstel denk ik....
Thanks for reading....
Ik ben zoooo moe van het vechten, het altijd maar commentaar krijgen, nooit eens iets terug kunnen zeggen.....
Hij is na thuis komst meteen naar bed gegaan, ik zit nog beneden... Dit keer ben ik zeker van mijn zaak, het is klaar, ik kan echt niet meer...
Wat wil ik met deze topic? Geen idee, maar even opschrijven waar ik mee worstel denk ik....
Thanks for reading....
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:18
quote:Suze02 schreef op 31 augustus 2012 @ 22:15:
Kan je nu niet weg?
Nee dat is geen optie... Het is mijn huis, hij is bij mij ingetrokken. Ik woon hier met mijn dochter, die godzijdank nu bij haar papa is...
Ik wil het eigenlijk ook niet op de spits drijven, maar op redelijk normale wijze beëindigen... Op dit moment ben ik alleen gewoon leeg, verloren en echt overtuigd van het feit dat het over is....
Bedankt voor jullie reacties!
Kan je nu niet weg?
Nee dat is geen optie... Het is mijn huis, hij is bij mij ingetrokken. Ik woon hier met mijn dochter, die godzijdank nu bij haar papa is...
Ik wil het eigenlijk ook niet op de spits drijven, maar op redelijk normale wijze beëindigen... Op dit moment ben ik alleen gewoon leeg, verloren en echt overtuigd van het feit dat het over is....
Bedankt voor jullie reacties!
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:28
heftige beslissing! Wij kennen je situatie natuurlijk, maar het blijkt dat je er zelf behoorlijk klaar mee bent!
En dan vind ik het super sterk en goed van je dat je deze beslissing neemt, Je komt er zelf sterker uit!
Wat is er gebeurd in dat restaurant ( als ik vragen mag )
Sterkte!!
En dan vind ik het super sterk en goed van je dat je deze beslissing neemt, Je komt er zelf sterker uit!
Sterkte!!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:30
Nogmaals, hij is nooit als dusdanig beoordeeld, maar hij vertoont wel de eigenschappen... Dat maakt het zo lastig... De ene keer plaatst hij mij op een voetstuk, maar meestal behandeld hij mij als "de deurmat"... Zelf is hij heel belangrijk en met name zijn mening, daar valt nooit aan te tornen!
Vandaag was ik weer de spreekwoordelijke deurmat, en ondanks dat het niet zo uit de hand liep als anders, was het voor bij wel de druppel... Nu kies ik voor mijzelf....
Bedankt allemaal, fijn dat ik op het forum ff mijn ei kwijt kan....
Vandaag was ik weer de spreekwoordelijke deurmat, en ondanks dat het niet zo uit de hand liep als anders, was het voor bij wel de druppel... Nu kies ik voor mijzelf....
Bedankt allemaal, fijn dat ik op het forum ff mijn ei kwijt kan....
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:32
quote:boterblommetje schreef op 31 augustus 2012 @ 22:28:
[...]
Dan nog heeft ze het recht de relatie te beëindigen hé..
Uiteraard. Maar aangezien TO
-er 4 jaar over doet om tot de huidige conclusie te komen
-al een eerdere mislukte relatie heeft gehad waar zelfs een kind uit voortgekomen is
vind ik het getuigen van populisme om hier op het Viva-forum de man in kwestie 'narcistisch' te noemen om medestanders in haar rotsituatie te ronselen.
[...]
Dan nog heeft ze het recht de relatie te beëindigen hé..
Uiteraard. Maar aangezien TO
-er 4 jaar over doet om tot de huidige conclusie te komen
-al een eerdere mislukte relatie heeft gehad waar zelfs een kind uit voortgekomen is
vind ik het getuigen van populisme om hier op het Viva-forum de man in kwestie 'narcistisch' te noemen om medestanders in haar rotsituatie te ronselen.
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:34
quote:wished- schreef op 31 augustus 2012 @ 22:28:
Sterkte!!
Het kwam erop neer dat ik vandaag werkelijk overal over werd afgezeken, ik in het restaurant vertelde dat ik dat niet leuk vond, en vervolgens is hij na mij behoorlijk te hebben uitgescholden het restaurant uit gestormd....
Ik moet alles accepteren (ik ben te dik, te passief, slecht, dom en van zo maar door) en hij accepteert het niet als ik zeg dat ik daar niet gelukkig van word....
Korte versie, maar in die vier haar is er zoveel gebeurd, dat mij emmer vandaag gewoon over is gelopen....
Sterkte!!
Het kwam erop neer dat ik vandaag werkelijk overal over werd afgezeken, ik in het restaurant vertelde dat ik dat niet leuk vond, en vervolgens is hij na mij behoorlijk te hebben uitgescholden het restaurant uit gestormd....
Ik moet alles accepteren (ik ben te dik, te passief, slecht, dom en van zo maar door) en hij accepteert het niet als ik zeg dat ik daar niet gelukkig van word....
Korte versie, maar in die vier haar is er zoveel gebeurd, dat mij emmer vandaag gewoon over is gelopen....
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:39