Kleine klaagtopic over mannen.
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:12
Gaat nergens over, ik weet het.
Zit je dan op vrijdagavond lekker op de bank, ijsje in de hand, klaar om een film te kijken.
Vriend zet film aan. Kwaliteit is niet mega-HD maar toch beter dan de gemiddelde ouderwetse DVD.
Maar dat is niet goed genoeg voor mijn vriend en hier zit ik dan...te wachten tot hij een andere versie gedownload heeft. En maar hopen dat die wel goed genoeg is
Mannen....
Zit je dan op vrijdagavond lekker op de bank, ijsje in de hand, klaar om een film te kijken.
Vriend zet film aan. Kwaliteit is niet mega-HD maar toch beter dan de gemiddelde ouderwetse DVD.
Maar dat is niet goed genoeg voor mijn vriend en hier zit ik dan...te wachten tot hij een andere versie gedownload heeft. En maar hopen dat die wel goed genoeg is
Mannen....
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:18
Jaaaa.... "Het is een beetje schokkerig hm?". Ik kijk hem angstig aan, zit al helemaal in de intro muziek, bril op, popcorn voor mijn neus. "Het valt mij niet op, ik heb er geen last van, kijk nou hoe scherp het beeld is, mooooi toch?" "Hrmmm....hmm...." Film stopt, man verdwijnt.
Met een beetje geluk is de volgende download Russisch. Of niet scherp genoeg.
Dus ja, heel herkenbaar!
Met een beetje geluk is de volgende download Russisch. Of niet scherp genoeg.
Dus ja, heel herkenbaar!
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:19
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:22
Die van mij vind het wel gezellig als ik mannenfilms met hem kijk, maar als ik ééns een vrouwenfilm met hem wil kijken, dan verkast hij naar een andere kamer. En mijn dvd's/downloads, die wil hij al helemaal niet kijken. Oftewel, ik kijk vaak films in mijn eentje. Wees blij dat je man uberhaupt films kijkt waar het niet draait om Jean-Claude, Arnold, Sylvester, of een van die andere overdreven gespierde slechte acteurs.
vrijdag 31 augustus 2012 om 22:32