Kleine klaagtopic over mannen.

31-08-2012 22:12 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat nergens over, ik weet het.

Zit je dan op vrijdagavond lekker op de bank, ijsje in de hand, klaar om een film te kijken.

Vriend zet film aan. Kwaliteit is niet mega-HD maar toch beter dan de gemiddelde ouderwetse DVD.

Maar dat is niet goed genoeg voor mijn vriend en hier zit ik dan...te wachten tot hij een andere versie gedownload heeft. En maar hopen dat die wel goed genoeg is

Mannen....
Ondertussen kun je toch zijn ijsje opeten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die van mij legt zijn tandenborstel nooit op het goede plekje terug, mag ik ook even klagen?
Heb ik al gedaan en de helft van zijn ijsje.

En voor straf heb ik de afstandsbediening. Heeft hij nog geluk dat er op TLC niks leuks is.
Hij wil voor jou alleen de allerbeste film, schatje. Dat jij dat nou niet weet te waarderen...!
Olifant...hier mag iedereen klagen over de non-problemen die partner veroorzaakt.
Gewoon een goeie kopen, in een hoesje, uit de winkel.

En terwijl je wacht tot de winkels open gaan morgen eet je idd zijn ijsje op.
Jaaaa.... "Het is een beetje schokkerig hm?". Ik kijk hem angstig aan, zit al helemaal in de intro muziek, bril op, popcorn voor mijn neus. "Het valt mij niet op, ik heb er geen last van, kijk nou hoe scherp het beeld is, mooooi toch?" "Hrmmm....hmm...." Film stopt, man verdwijnt.

Met een beetje geluk is de volgende download Russisch. Of niet scherp genoeg.

Dus ja, heel herkenbaar!
Pastiche idd jij weet wat ik bedoel
quote:Chadidja schreef op 31 augustus 2012 @ 22:16:

Hij wil voor jou alleen de allerbeste film, schatje. Dat jij dat nou niet weet te waarderen...!Dat zegt de mijne dan idd ook nog. Ja maar ik doe het voor jou!! Grrr. Ik vond video prima, laat staan HD. Mannen.
Hahaha mannen hè.. Mijne is helemaal opgeleefd nu die lekker even uit mag haha pff alsof t zo'n straf is hier
quote:Ruza schreef op 31 augustus 2012 @ 22:16:

Olifant...hier mag iedereen klagen over de non-problemen die partner veroorzaakt.Mooi zo!
Herkenbaar, en meestal denkt hij dan dat ik me ook zit te storen aan de "slechte" kwaliteit film. Terwijl ik me alleen maar erger aan dat gezucht en gesteun naast me. En toch is ie lief
Oh. Nu wil hij die film morgen maar kijken omdat de download niet opschiet

Zal ik eens bedenken of ik hier flauw over wil gaan doen.
Die van mij vind het wel gezellig als ik mannenfilms met hem kijk, maar als ik ééns een vrouwenfilm met hem wil kijken, dan verkast hij naar een andere kamer. En mijn dvd's/downloads, die wil hij al helemaal niet kijken. Oftewel, ik kijk vaak films in mijn eentje. Wees blij dat je man uberhaupt films kijkt waar het niet draait om Jean-Claude, Arnold, Sylvester, of een van die andere overdreven gespierde slechte acteurs.
Rozehanddoek bij die films ga ik gewoon forummen. Tenminste...als ik hem niet leuk vind.
quote:Ruza schreef op 31 augustus 2012 @ 22:21:

Oh. Nu wil hij die film morgen maar kijken omdat de download niet opschiet

Zal ik eens bedenken of ik hier flauw over wil gaan doen.Zet de herhaling op van barbie's baby
Die heb ik hem gisteren al aangedaan. Had ik het maar bewaard voor een beter moment.
Oh. Hij belooft dat die nieuwe download wel goed gaat zijn.

HIJ HEEFT DE GLAZEN BOL DIE WE HIER ZO HARD NODIG HEBBEN. GRIJP HEM!!!
Oh hahaha daar is ie "ik deed het alleen maar voor jou hoor. Niet voor mij "
quote:Ruza schreef op 31 augustus 2012 @ 22:27:

Oh. Hij belooft dat die nieuwe download wel goed gaat zijn.

HIJ HEEFT DE GLAZEN BOL DIE WE HIER ZO HARD NODIG HEBBEN. GRIJP HEM!!!
quote:Ruza schreef op 31 augustus 2012 @ 22:29:

Oh hahaha daar is ie "ik deed het alleen maar voor jou hoor. Niet voor mij "Erg he? Het is een complot, ze doen het allemáál!!!
Nou. Na een lullige opmerking of 2 ik mn zin. Pirates of the carribean 2 staat op!
Pastiche...ze hebben hun geheime forum waar ze dit soort dingen afspreken.
Gelukkig komen we redelijk overeen hier qua filmsmaak Rozehanddoek. Soms een actiefilm, haske leuk, maar niet de hele tijd. En hij heeft zich samen met mij door de Pride and Prejudice serie heengeworsteld met de conclusie dat het eigenlijk heel leuk was. Dappere man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven