La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Zeker, it is, Mefsie. Lekker knus binnen. Zo heeft elk seizoen z'n charme!
quote:grobbekuiken schreef op 31 augustus 2012 @ 08:44:

[...]

Oh, da's zo gaaf! Dat is uk die doet de hele tijd!Nou, hij was nogal druk gisteren. En vind het niet meer zo leuk volgens mij als ik op mijn buik lig
O, een kast is echt helemaal de bomb. Wij hebben een heule grote, er kan zoveel in! Ik sla brood bijvoorbeeld in, in oorlogshoeveelheden Shop ik er even tien, en proppen maar. En dan heb ik nog vijf laden over Ja, ben er helemaal wijs mee. Scheelt ook in tijd, want ik hoef echt maar 1 of 2 keer per week boodschappen te doen. En ik heb altijd vers spul in huis, dus als ik ziek ben of moe kan ik iets uit de vriezer trekken. Werkt als een tiet
Precies, Keetje. Of wat ik ook wil doen is maltijden invriezen. Dan hoef ik ook minder te koken
Ideaal Keet!

Nu wil ik ook zo'n ding.
Keetje, als frummel eruit is en begint te eten, je kan de hapjes in blokje invriezen. Dat scheelt ook veel tijd.
OK Mefs, biecht maar op, wat voor alcoholisch drankje zit er in je heksenketel?!
Rosé bier. Erg, he?
quote:MEFS schreef op 31 augustus 2012 @ 20:53:

Rosé bier. Erg, he?Drinkt Linda ook altijd.
quote:MEFS schreef op 31 augustus 2012 @ 20:53:

Rosé bier. Erg, he?Nou ja, dat bbbbbubbelt wel lekker natuurlijk.
Heeft iemand mijn toverstaf gezien?
quote:MEFS schreef op 31 augustus 2012 @ 21:41:

Heeft iemand mijn toverstaf gezien?Onder de folders van je vrieskast?
Dan ligt in de papierbak
Ik ben helemaal gaar. Ik denk dat ik zo naar bed ga
Wat heb je een leuke ava Mefsie!

Hallo allemaal xxxx
Welke Dan ligt in de papierbak? Toch niet lekkere knappe Dan van sjojoethinkjoekendens????
Dan, mijn toverstaf, muts
Mogguh allen!

Stoere ava MEfs!

Ik mis Dickens
Mefsmeid had vandaag een lekkere leuke zwemmeester
Goeiemorgen allemaal
quote:MEFS schreef op 01 september 2012 @ 11:26:

Mefsmeid had vandaag een lekkere leuke zwemmeester Hmmmmmmm das dan niet verkeerd om naar te kijken Mefs, ik hoop dat je niet al te grote honger hebt overgehouden er aan?
Maandag om 12.00 moet ik me melden dus daarna weet je zeker dat je mij ff niet op het forum ziet
quote:ronniemitchel schreef op 01 september 2012 @ 11:41:

Maandag om 12.00 moet ik me melden dus daarna weet je zeker dat je mij ff niet op het forum ziet Bij de ggd? even in mijn agenda noteren.
Dan al, Ronnie? Spannend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven