Ring voor driejarige
zaterdag 1 september 2012 om 11:49
Grote zus is jarig binnenkort en wil het liefst een echte ring. Van de juwelier. Wordt geen gouden natuurlijk maar alleen al een ringetje daar uitzoeken is speciaal. Ze wordt 6.
Kleine zusje wordt 3 jaar en wil alles eigenlijk hetzelfde. Is een ringetje voor haar ook een optie? Of zou ze nog te klein zijn. Lijkt me zo eng dat ze ergens achter blijft haken.
Zelf heb ik zo'n hekel aan ringen dat ik niet eens een trouwring draag dus ik weet het eigenlijk niet zo goed.
Kleine zusje wordt 3 jaar en wil alles eigenlijk hetzelfde. Is een ringetje voor haar ook een optie? Of zou ze nog te klein zijn. Lijkt me zo eng dat ze ergens achter blijft haken.
Zelf heb ik zo'n hekel aan ringen dat ik niet eens een trouwring draag dus ik weet het eigenlijk niet zo goed.
zaterdag 1 september 2012 om 17:50
Ik had zo'n verstelbare ring, maar niet al op mijn derde dacht ik. Heb er geen plaatje van kunnen vinden, maar het was zo'n ring als [img]http://www.kiabi.nl/images/verstelbare- ... _1_zc1.jpg[/img], maar je vel kon er niet tussen vallen: ipv naast elkaar zitten die twee delen over elkaar en met een mechanisme kan je het wel breder of dunner maken, maar dus zonder vel ertussen. Hopelijk is mijn warrige verhaal een beetje duidelijk. Nu past die ring halverwege mijn pink trouwens (en ik heb dunne vingers).
zaterdag 1 september 2012 om 19:09
Ik zou het als zesjarige knap irritant vinden dat het bijzondere cadeautje voor de zesde verjaardag vervolgens ook aan de drie-jarige wordt gegeven 'omdat die dat nou eenmaal ook heel graag wil'
Je moet als ouders daar ook niet aan beginnen vind ik. Alles op z'n tijd, de drie-jarige haar tijd is wat dit betreft nog niet gekomen, die van haar zus wel.
Je moet als ouders daar ook niet aan beginnen vind ik. Alles op z'n tijd, de drie-jarige haar tijd is wat dit betreft nog niet gekomen, die van haar zus wel.
zaterdag 1 september 2012 om 19:31
Je oudste dochter wil graag een ringetje, geef haar die.
Je jongste heeft er zelfs niet om gevraagd, dus zou ik haar iets anders geven.
Grote zus voelt zich heel stoer en kleine zus heeft vast andere spulletjes die ze helemaal geweldig vind dus maak haar blij met iets wat beter bij haar leeftijd past.
Je jongste heeft er zelfs niet om gevraagd, dus zou ik haar iets anders geven.
Grote zus voelt zich heel stoer en kleine zus heeft vast andere spulletjes die ze helemaal geweldig vind dus maak haar blij met iets wat beter bij haar leeftijd past.
zaterdag 1 september 2012 om 19:32
quote:NYC schreef op 01 september 2012 @ 19:27:
Ik zou voor de 3-jarige inderdaad iets kopen met een lieveheersbeestje (jeugdsentiment inderdaad ) maar wel pas als zij ook jarig is, niet zomaar, omdat haar zusje ook een ring krijgt. Uitleggen dat ze dit voor haar volgende verjaardag mag vragen.Ja dat dus
Ik zou voor de 3-jarige inderdaad iets kopen met een lieveheersbeestje (jeugdsentiment inderdaad ) maar wel pas als zij ook jarig is, niet zomaar, omdat haar zusje ook een ring krijgt. Uitleggen dat ze dit voor haar volgende verjaardag mag vragen.Ja dat dus
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 september 2012 om 22:43
jongste is een dag later jarig. Gaat dus over beide kinderen over een verjaardag.
En de oudste vind het niet irritant als haar jongere zusje een ring krijgt. Dat interesseert haar niets. Ze vind het hoogstens erg leuk voor haar.
Maar goed, uit veiligheidsoverwegingen vandaag enkel voor de oudste samen met haar wat uitgezocht. Voor de jongste iets anders bedenken.
En de oudste vind het niet irritant als haar jongere zusje een ring krijgt. Dat interesseert haar niets. Ze vind het hoogstens erg leuk voor haar.
Maar goed, uit veiligheidsoverwegingen vandaag enkel voor de oudste samen met haar wat uitgezocht. Voor de jongste iets anders bedenken.
zaterdag 1 september 2012 om 23:01
quote:absor schreef op 01 september 2012 @ 22:43:
Maar goed, uit veiligheidsoverwegingen vandaag enkel voor de oudste samen met haar wat uitgezocht. Voor de jongste iets anders bedenken.
Mag ik een tip geven?
Mijn peuter heeft van haar tante een handtasje gekregen. Is ze helemaal gek mee. Ze loopt er elke dag trots mee rond. (Leuke blikken op straat als ze haar sleutels, zonnebril, portemonnee en mijn oude telefoon gebruikt.)
Maar goed, uit veiligheidsoverwegingen vandaag enkel voor de oudste samen met haar wat uitgezocht. Voor de jongste iets anders bedenken.
Mag ik een tip geven?
Mijn peuter heeft van haar tante een handtasje gekregen. Is ze helemaal gek mee. Ze loopt er elke dag trots mee rond. (Leuke blikken op straat als ze haar sleutels, zonnebril, portemonnee en mijn oude telefoon gebruikt.)