Mode & Beauty alle pijlers

sauna eindhoven

02-09-2012 14:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
In November zijn wij een weekend naar Eindhoven, we gaan lekker samen naar Alain Clark op vrijdagavond.

Zaterdag wil ik graag een sauna gaan bezoeken. In Eindhoven vind ik er maar een die er vrij klein uitziet. Weet iemand een grotere op niet al te grote afstand die leuk is en waar je bijv ook een hamam hebt en allerlei behandelingen kunt doen zoals Rasul ed?
..
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-09-2012 14:12
Reden: vervallen. geen rasul
% gewijzigd
Ik vind thermen prinsejagt in Eindhoven de fijnste sauna daar in de omgeving. Of ze hamam en rasul behandelingen hebben weet ik niet, dat zou je op de website moeten bekijken. Ze hebben in ieder geval wel 'gewone' gezichtsbehandelingen en massages.

In Geldrop zit ook nog een goede sauna.

Niet naar Son of het Kastelenplein gaan (als die nog bestaat).
Devarana in Den Bosch is de beste sauna waar ik ooit geweest ben.. afstand is met de auto of openbaar vervoer goed te doen.

Verder kan je inderdaad ook naar Geldrop, goed maar wat kleiner. Prinsenjagt ben ik zelf nog nooit geweest, maar van horen zeggen is dat ook prima.
prinsenjagt is volgens mij dus wat klein en heeft niet echt extra bijzondere faciliteiten.

pump als je een leuke tip hebt....rasul is niet verplicht maar zoek iets waar veel mogelijkheden zijn zoals bij Elysium bijvoorbeeld.

We hebben de auto mee dus zal ook even naar Devarana kijken.
Heb een tijdje in die omgeving een vriend gehad en bijna alle sauna's gehad daar. Is alleen wat langer geleden.

Ik heb wel ergens een adres in Den Bosch gelezen, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan wat kleiner. Heb die niet gehad. Die is wat later gekomen. Wel veel positieve reacties over gelezen.
Son ( wat is daar mis mee?), thermen Goirle, en Devarana idd als je iets groots wilt. Er is trouwens ook een hamam in Eindhoven.
Geldrop schijnt ook fijn te zijn

Zelf ga ik naar Prinsenjagt(juist fijn dat kleine gemoedelijke,heel leuk personeel,én korting via Optimel eurosparen,2 voor de prijs van 1)

En Son is ook prima(groot en ruim) alleen zitten ze midden in verbouwingen,wat ik minder vind,van die rondlopende bouwvakkers tussen al die blote mensen.
quote:SignOfLife schreef op 02 september 2012 @ 14:20:

Ik vind thermen prinsejagt in Eindhoven de fijnste sauna daar in de omgeving. Of ze hamam en rasul behandelingen hebben weet ik niet, dat zou je op de website moeten bekijken. Ze hebben in ieder geval wel 'gewone' gezichtsbehandelingen en massages.

In Geldrop zit ook nog een goede sauna.

Niet naar Son of het Kastelenplein gaan (als die nog bestaat).

Waarom niet,Son is fijn.

Kastelenplein bestaat al jaren niet meer.
quote:ladytruckster schreef op 02 september 2012 @ 15:54:

[...]

Waarom niet,Son is fijn.

Kastelenplein bestaat al jaren niet meer.Ik vond Son behoorlijk verouderd en qua hygiëne niet echt top. Maar het is wel al een hele tijd geleden dat ik er was, en zo te zien hebben jullie betere ervaringen. Misschien toch het proberen waard dan!
Als je de mogelijkheid hebt (en de goedgevulde portemonnee) om naar Devarana in Den Bosch te gaan, zeker doen. Zeker als je een grote sauna met veel faciliteiten zoekt.
Devarana is inderdaad super mooi en groot, maar enkele nadelen daar:

- Overal (echt, overal!) hangen camera's

- Je moet 's ochtends al reserveren als je 's avonds in het restaurant wil eten, anders mag je nergens gaan zitten

- Het personeel is niet snel en ook niet altijd even vriendelijk.

Son vind ik erg fijn, het is een stuk opgeknapt maar oke, het heeft niet de 'grandeur' van Devarana. Prinsenjagt vind ik ook fijn en Geldrop is ook erg mooi. Maar als je iets als Elysium zoekt is Devarana eigenlijk de enige die je daarmee kan vergelijken.
ik woon zelf in Eindhoven en ben het eens met vorige reacties.

Son is goed te doen, Geldrop vind ik zelf fijner, erg mooi, maar wel kleinschalig ik weet niet of je dat een probleem vind. Wel optijd reserveren, ivm kleinschaligheid niet altijd plek ( behandelingen )

iig veel plezier!
Prinsenjagt is prima, kleinschalig maar schoon.

Devarana is mooi maar duur en erg druk, zou als je gaat doordeweeks gaan
Ik vind Thermen Geldrop echt ultiem!

En je kunt hiervoor nu gratis vouchers winnen op facebook via sauangids. www.facebook.com/saunagids. Dan is het natuurlijk dubbel zo lekker als je niet hoeft te betalen;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven