Vampire Diaries reeks 3! (tv)
zaterdag 17 september 2011 om 19:03
zaterdag 17 september 2011 om 19:24
|Helaas niet op de Nederlandse tv, MAAR er is een Nederlandse fan site die ze iedere Donderdag er weer op set. aangezien de amerikanen weer verder gaan. Het derde seizoen dus....
Mocht je interesse hebben in de site, stuur me dan even een mailtje. ( angeloffdarkness@live.nl ) Dan stuur ik de link naar je toe...
Mocht je interesse hebben in de site, stuur me dan even een mailtje. ( angeloffdarkness@live.nl ) Dan stuur ik de link naar je toe...
zaterdag 17 september 2011 om 19:37
zondag 18 september 2011 om 21:59
maandag 19 september 2011 om 14:23
@micaro84: Lang leve Nederland, Ze lopen te klagen dat mensen amper nog naar Amerikaanse tv-series zitten te kijken. Alleen denken ze inderdaad er niet over na, dat ze gewoon te laat zijn met het kopen van series.
Ze doen dit liever drie jaar naar data, omdat het dan goedkoper is, dan dat ze het kopen wanneer het in trek is. Ik snap tv land echt niet. Ben daarom erg blij dat ik internet heb, en dat we gewoon mee kunnen genieten met de Amerikanen..
Ze doen dit liever drie jaar naar data, omdat het dan goedkoper is, dan dat ze het kopen wanneer het in trek is. Ik snap tv land echt niet. Ben daarom erg blij dat ik internet heb, en dat we gewoon mee kunnen genieten met de Amerikanen..