Entertainment alle pijlers

Diederik Samsom is hot!

04-09-2012 14:32 135 berichten
Gisteren reed ik langs zo'n bord met al die partij affiches en ik betrapte mezelf erop dat ik die poster van de PVDA wel wilde hebben, maar dan niet zozeer vanwege al dan niet sympathie met het partijbeleid, maar gewoon omdat ik Diederik Samsom een lekker ding vind. Altijd al gevonden, ook toen hij nog bij Greenpeace zat.(Jammer alleen dat hij nu geen haar meer heeft, hij lijkt een beetje op een egghead.. )

Ik zou bijna vanwege hem op de PVDA gaan stemmen
Erg oneens, ik vind hem eng
Alle reacties Link kopieren
Vanwege knapheid op iemand stemmen? Haha, beetje bekrompen. Koop dan gewoon de poster, maar ga er niet op stemmen. Weet niet waar je met het land heen wil, bereiken doe je er toch niets mee. want hij heeft een gezin en kinderen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik vind hem niet knap, maar hij heeft iets waardoor ik hem toch een lekker ding vind. Dus ja, ik vind hem hot!
Ik stem trouwens niet op hem, maar op de pvdd.
quote:wished- schreef op 04 september 2012 @ 14:39:

Vanwege knapheid op iemand stemmen? Haha, beetje bekrompen. Koop dan gewoon de poster, maar ga er niet op stemmen. Weet niet waar je met het land heen wil, bereiken doe je er toch niets mee. want hij heeft een gezin en kinderen.haha leuke reactie!
quote:aaquamarine schreef op 04 september 2012 @ 14:41:

Ik stem trouwens niet op hem, maar op de pvdd.Waar stem je op????
Beetje jammer dat ze de hypotheekrente aftrek naar max 30% willen doen, anders had ik op hem gestemd.
Oh de dieren!

Ja, niks mis mee
invincible, als ze nou pvv schreef... Maar Thieme kan nog wel denk ik.
Nee, ook niet mijn ding. Bovendien ziet hij er nogal gladjes uit vind ik
quote:eiland schreef op 04 september 2012 @ 14:43:

Beetje jammer dat ze de hypotheekrente aftrek naar max 30% willen doen, anders had ik op hem gestemd.Maar toch niet vanwege zijn uiterlijk ook?
Stemwijzer gedaan, in alle eerlijkheid ingevuld, al discussierend met Dalman (die altijd rechtser blijkt en blijft, dan ik) en ik kom wéér voluit op de PvdA uit. Zelfs de argumentatie bij sommige stellingen waren vrijwel letterlijk de bewoordingen die ik in gespek met Dalman gebruikte. Kortom, ik weet welke lijst ik kies de 12e!

Nou alleen nog bedenken welke persoon (meestal 1e vrouw op de lijst, maar nu denk ik erover mijn voorkeursstem aan Mei Li Vos opnieuw te geven).
quote:Tia.Dalma schreef op 04 september 2012 @ 14:43:

invincible, als ze nou pvv schreef... Maar Thieme kan nog wel denk ik.Ja ik was even confused...ik dacht heb ik iets gemist? Een fusie van pvv met vvd ofzoiets..maar het kwartje viel wat later
Ik vind hem een beetje clownesk qua uiterlijk, maar mooi om te zien dat elk type uiterlijk zijn eigen fans heeft. Vinden jullie Rutte en Roemer ook hot?!?
Nee, ik vind hem niet echt een lekker ding. Vooral als hij breeduit (glim)lacht, dan vind ik zijn mond zelfs iets vrouwelijks hebben.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Rutte vind ik sympathiek, maar Roemer HOT?? Is dat een serieuze vraag??
Vind het juist zo'n nietszeggend hoofd.

Toen ie nog krullen had zag het er een stuk beter uit!
expressie van een ijdele loser.
it's a big club and you ain't in it
Ik zat trouwens net zijn verkiezingscommercial te bekijken. Hij heeft 2 kids, maar hij kaart alleen zijn dochter aan. Want ze is gehandicapt en ze heeft zo'n doorzettingsvermogen. Bovendien wordt er nu heel hard gewerkt aan haar rekenen. Erg mooi allemaal, maar wat heeft zo'n meisje met de verkiezingen te maken. En waarom wordt dan zijn zoontje niet genoemd?

Ik kan het mis hebben, maar ik vind het stemmen trekken over de rug van dat gehandicapte meisje...
quote:sweetfirefly schreef op 04 september 2012 @ 14:49:

Nee, ik vind hem niet echt een lekker ding. Vooral als hij breeduit (glim)lacht, dan vind ik zijn mond zelfs iets vrouwelijks hebben.Ik vind zijn mond en lach het mooiste! Komt geen eind aan die rij tanden (vooral als hij breeduit lacht), prachtig! Ik richt me toch al op de onderste helft van zijn gezicht, want zoals gezegd is de bovenkant niet erg interessant
Door zo'n commercial zou ik denk ik afknappen en op een andere partij stemmen...
quote:rionyriony schreef op 04 september 2012 @ 14:51:

expressie van een ijdele loser.Ouch! Harde woorden...
quote:Moonlight82 schreef op 04 september 2012 @ 14:51:

Vind het juist zo'n nietszeggend hoofd.

Toen ie nog krullen had zag het er een stuk beter uit!Ben het er mee eens, hij heeft een beetje een blotebillenkop...maar toch....
Is DIT de foto die je bedoelt?

Manohman, ik schrok me rot, wat een horrorkop!

Lijkt wel iets uit de Addams Family.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven