Dallas
donderdag 9 augustus 2012 om 13:56
dinsdag 4 september 2012 om 22:11
quote:capricorn schreef op 04 september 2012 @ 21:28:
Ray en Lucy waren op de bruiloft. Onherkenbaar oud bijna...
Sabeltand, er is een 'nieuwe' Pamela.
Bij Lucy moest ik ook even goed kijken en toch is er nog wel herkenning in haar gezicht. Ray zag ik gelijk.
Ik vind het leuk hoor, ga zeker vaker kijken
Ray en Lucy waren op de bruiloft. Onherkenbaar oud bijna...
Sabeltand, er is een 'nieuwe' Pamela.
Bij Lucy moest ik ook even goed kijken en toch is er nog wel herkenning in haar gezicht. Ray zag ik gelijk.
Ik vind het leuk hoor, ga zeker vaker kijken
dinsdag 4 september 2012 om 22:18
JR is onnavolgbaar goed. (nou ja, Larry Hagman speelt hem goed) Heb de 'oude' Dallas tot en met de films gevolgd.
John Ross kan denk ik, de serie verder goed "dragen" in slechtheid. Ik weet niet wie de acteur is, maar ik vind 'm goed! hij heeft 'badboy' echt op zijn voorhoofd staan.
Christopher is té" glad goed/ braaf". krijg een beetje de kriebels van 'm.
Wat me in negatieve zin opvalt: bijna alle oudere acteurs hebben een botox of anderszins plastische chirurgie genomen. Erg jammer, ik denk dat ze mooier oud waren geworden zonder. Vooral bij Sue Ellen(linda Gray) zit het trekken met haar mond me erg in de weg.
Ik heb een beetje moeite met met te vereenzelvigen met de jongere generatie (ben zelf 45). ik snap dat ze de jeugd willen aantrekken maar ik denk dat ze er beter aan hadden gedaan om pakweg een generatie later te pakken,zo ca 35 jaar, met misschien zelf ook al kinderen. Leeftijdstechnisch zou dat ook beter kloppen.
Zowel Rebecca als Elena pakken me nog niet echt.
De verhaallijn vind ik tot nu toe wel goed, maar of ik 'm blijf volgen, weet ik niet.
dus ik twijfel nog. Ga gauw verder kijken!
John Ross kan denk ik, de serie verder goed "dragen" in slechtheid. Ik weet niet wie de acteur is, maar ik vind 'm goed! hij heeft 'badboy' echt op zijn voorhoofd staan.
Christopher is té" glad goed/ braaf". krijg een beetje de kriebels van 'm.
Wat me in negatieve zin opvalt: bijna alle oudere acteurs hebben een botox of anderszins plastische chirurgie genomen. Erg jammer, ik denk dat ze mooier oud waren geworden zonder. Vooral bij Sue Ellen(linda Gray) zit het trekken met haar mond me erg in de weg.
Ik heb een beetje moeite met met te vereenzelvigen met de jongere generatie (ben zelf 45). ik snap dat ze de jeugd willen aantrekken maar ik denk dat ze er beter aan hadden gedaan om pakweg een generatie later te pakken,zo ca 35 jaar, met misschien zelf ook al kinderen. Leeftijdstechnisch zou dat ook beter kloppen.
Zowel Rebecca als Elena pakken me nog niet echt.
De verhaallijn vind ik tot nu toe wel goed, maar of ik 'm blijf volgen, weet ik niet.
dus ik twijfel nog. Ga gauw verder kijken!
dinsdag 4 september 2012 om 22:22
Meiroosje, mss is dat bewust gedaan om zowel de 'vroegere' generatie als de huidige aan te trekken. Goed voor de kijkcijfers.
Tenminste, mij heeft het dus getriggerd om te kijken, júist omdat er nog een aantal van de oude garde in meespelen.
De nieuwe dames/aanhang kan ik ook nog niet zo goed plaatsen.
Waar de oude Pamela is gebleven? Zou ik ook wel willen weten
Tenminste, mij heeft het dus getriggerd om te kijken, júist omdat er nog een aantal van de oude garde in meespelen.
De nieuwe dames/aanhang kan ik ook nog niet zo goed plaatsen.
Waar de oude Pamela is gebleven? Zou ik ook wel willen weten
dinsdag 4 september 2012 om 22:25
dinsdag 4 september 2012 om 22:31
quote:steph schreef op 04 september 2012 @ 22:25:
Pamela die oude is weg omdat ze te veel botox heeft ingespoten. Serieus, Victoria Principal lijkt totaal niet meer op Pamela. Logisch dat ze ouder is en een beetje botox gebruikt, zeker als actrice, maar ze lijkt er niet meer op.
Dit heb ik uit de TV-Krant.
Ben ik wel benieuwd hoe erg het dan moet zijn want heb even gegoogled en dan afbeeldingen en vond het nog wel meevallen.
Edit: heb ik vast niet heel erge foto's gezien
Pamela die oude is weg omdat ze te veel botox heeft ingespoten. Serieus, Victoria Principal lijkt totaal niet meer op Pamela. Logisch dat ze ouder is en een beetje botox gebruikt, zeker als actrice, maar ze lijkt er niet meer op.
Dit heb ik uit de TV-Krant.
Ben ik wel benieuwd hoe erg het dan moet zijn want heb even gegoogled en dan afbeeldingen en vond het nog wel meevallen.
Edit: heb ik vast niet heel erge foto's gezien
dinsdag 4 september 2012 om 22:35
dinsdag 4 september 2012 om 22:38
dinsdag 4 september 2012 om 22:47
quote:layla1969 schreef op 04 september 2012 @ 22:38:
Ik moest er even inkomen maar vond het toch weer leuk om de oude cast te zien. Jammer dat Pamela er niet meer bij is, die Annie kan ik me niet herinneren van de oude serie. Christopher vind ik ook te braaf overkomen, John Ross vind ik wel goed gecast voor de rol.Annie is nieuw, deed vroeger nog niet mee.
Ik moest er even inkomen maar vond het toch weer leuk om de oude cast te zien. Jammer dat Pamela er niet meer bij is, die Annie kan ik me niet herinneren van de oude serie. Christopher vind ik ook te braaf overkomen, John Ross vind ik wel goed gecast voor de rol.Annie is nieuw, deed vroeger nog niet mee.
dinsdag 4 september 2012 om 22:49