* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Marit, kan het niet zo zijn dat Ilse ineens met minder slaap toe kan? Laura slaapt sinds kort nog maar 2x per dag.

07.00 uur wakker.

Slapen: van 10.30 uur tot 12.00 uur en 's middags van 15.00 uur tot 17.00 uur.

Er zit dus nu 3,5 uur tussen de slaapjes.

Utregmeissie: ging vandaag wel. Zelfde verhaal.

In elk geval de hele wijk net rond gefietst met Laura. Héérlijk ! We zijn een uur weggeweest.

Balen van die schimmelinfectie... Ik ken alleen een soort 'Klazien' middeltje en dat is met yoghurt smeren. Of het goed is, weet ik natuurlijk niet.

Metis: Laura doet precies hetzelfde. Vind zitten en voornamelijk staan alleen nog maar leuk. Ze kan zichzelf bijna optrekken aan de box en ledikant. Met dat eigenwijze hoofd, hahaha.

Punkertje, wat lekker om met de voorbereidingen bezig te zijn. Wow !!!!! (ik ben vergeten wanneer De Dag is, sorry....).

Is alles nu helemaal geregeld of moet je nog veel doen?

Malar, alvast gefeliciteerd met je 1e lustrum !!!

Nu ben ik ook nieuwsgierig naar jouw kadootje, hihi.

Ik hoop wel heel erg dat je zaterdag kunt komen !!!!!!!!!!!!

Ik heb vandaag van de huisarts een doorwijzing voor het UMC gekregen. We willen met Laura naar een kinderarts voor de grote aardbeivlek op haar been en het eczeem. Het UMC schijnt goede kinderartsen te hebben. De wachtlijst is alleen 3 à 4 maanden !

Ik ga stoppen. Laura moet zo warm eten en ik sterf zelf ook van de honger (ik ben nu 3 kilo kwijt sinds Sri Lanka, jeujjjjjj, nog 7 to go.....).

XXX
Zo helleuw dames.

Marit, om meteen met de deur in huis te vallen, Salomé heeft hetzelfde, al 2 weken lang. Ze sliep al weken nog maar 2 keer per dag, maar nu is het echt drama. Al moet ik zeggen dat het nu weer een beetje aan de beterende hand is *knock on wood* vandaag zelfs 2 keer een uur geslapen. Voor het weekend, presteerde ze het om s morgens 10 minuten stil te zijn/te slapen en smiddags nog een kwartiertje. En maar blijven huilen, de heeeele dag. Ik was er goed zat van...anyway, het zal wel een reuzesprong zijn oid, ik hoop het maar, dat betekent dat het weer overgaat toch? Tandjes zijn het niet, die zijn in de verste verte niet te bekennen.

Ben dus nog steeds flink afgepeigerd *zucht* Morgen weer checkup bij de VK ivm bloeddruk en urine onderzoek. Bij Salomé had ik al rond week 14 al zwangerschapsvergiftigingsverschijnselen, gelukkig heeft dat toen niet doorgezet, maar nu moet ik dus ter controle heel regelmatig voor een checkup.

Malar, gefeliciteerd met je jubileum, en wat een speciaal kado! Leuk hoor, ben benieuwd naar je beleving.

Jane, ook al zo'n lekker spookje, slaapt Laura al wat beter s nachts?

Tinok, jeetje meis....tzijn idd tropenjaren op deze manier, zeker omdat Guy nog wakker wordt snachts. Knap dat je het allemaal redt!

Metis, een klauterende Eva? Knap hoor, hier trekt Salomé zich overal aan op, ze komt meestal tot op haar knietjes, maar op schoot, staat ze binnen no-time.

Utregmeissie, wat vervelend een infectie...tja ik heb ook wel eens van die Klazien tip gehoord, yoghurt smeren, maar ik denk dat ik toch naar de huisarts zou gaan voor een 'echt' cremepje.

Punkertje, jaaa de ringen! Lekker he, dat het zo goed vorm gaat krijgen. Het is net echt zo

Ik ga even bankhangen, Salomé ligt lekker op bed, en volgens mij slaapt ze zelfs. Nu maar hopen dat ze dat nog eeeven volhoudt tot morgenochtend.

Jeetje Emmetje, aub géén verhaal van weken !

Een dag als vandaag ging nog hoor, uiteindelijk is ze bij poging 3 gaan slapen met één keer een kreet tussendoor.

Toen om 18:30 wakker gemaakt en na de fles lag ze om 20:00 weer te maffen.

Pfff...ik geloof dat ik het nu wel kan gooien op de boventanden die doorkomen, ik hoop 't !

Jane, normaal slaapt ze ook maar 2x hoor...

vandaag lukte 2e keer alleen maar niet! Wel moe, maar toch.

FAAAAASE !

Hoi dames,

Ik heb even het foto-album bekeken, wat leuk zeg! Eindelijk gezichten bij de namen

Ik heb zelf ook een paar fotootjes geplaatst..

Ga vroeg naar bed vanavond, kom morgen nog wel even terug.

Oh ja, de meeting gaat mij niet lukken a.s. zaterdag. Afgelopen week ook al nauwelijks aan klussen/inpakken toegekomen en ben op de valreep ook nog aan het orienteren voor een deeltijdopleiding *bloos* (opleidingskunde) en daar is zaterdag dus ook nog open dag van, twijfel nog wel heel erg, maar om ook nog naar de meeting te komen gaat dan dus echt niet lukken, baal er wel van! Ik met mijn 'leuke' ideeen..
Goedemorgen!

@ Utregmeissie: Kan je de hand schudden, zit (zat) dus ook met schimmelinfectie. Ik heb zo'n 3 daagse kuur (vaginale zetpillen ---> naam kwijt en doosje al weggegooid) gekregen. Werkt perfect. Werd zaterdag gillend gek, toen begonnen met kuur en werd snel minder. Maar misschien is dat hetzelfde wat Marit zei? Ik heb het niet tgv antibiotica maar heb het na de bevalling al paar keer gehad, erg irritant.

@ Zonnetje: Leuke foto's! Wat een ondeugend koppie heeft Nootje. Mooi mannetje hoor. Vind die ene foto supermooi dat jullie in bad zitten, trouwens sowieso originele foto;s.

Zag op de achtergrond wel hetzelfde gasfornuis als wij hebben.

@ Jane: Jeuh wat een wachtlijst. Vervelend is dat. Hahaha dus je bent er bijna qua gewicht? Ik zit inmiddels nog maar 3 kg boven oude gewicht maar lijkt veel meer aangezien ik die buik maar niet plat krijg. Btw ik ga binnenkort paaldansen. Althans...denk niet dat ik überhaupt die paal in kom maar dat mag de pret niet drukken. Wordt workshop gehouden op mijn werk daarvan, wel grappig. Ën schijnt erg goed te zijn voor oa de buikspieren, net wat ik nodig heb. En mijn bovenarmen zwaaien ook nog altijd vrolijk mee dus die kunnen ook wel wat training gebruiken.

@ Emmetje: Zo, kan me voorstellen dat je afgepeigerd bent, men wat een gedoe. Hoe was het vandaag bij vk?

@ Punkertje: Wanneer is eigenlijk de trouwdag? Ben datum ook kwijt. Maar wel genieten lijkt me, alleen die voorbereiding (voorpret) al.

Vrijdag weer bij neuroloog geweest. Een boel onderzoeken in het vooruitzicht. Hij heeft bloeddruk gecontroleerd maar die was perfect. Bloed wordt nu getest of er iets is met schildklier dus dat is nog even afwachten. Morgenochtend krijg ik een EEG. Dan nog een keer een EEG na een nacht niet slapen en een 24-uurs registratie van hart. Dus heb wat te doen de komende tijd. Ik verwacht volgende week de uitslagen van bloed en de EEG van morgen dus hopelijk eens wat nieuws.

jeetje Metis, er staat je nog een hoop onderzoeken te wachten...vervelend hoor.

Hoe gaat het zo in het dagelijks leven? Veel last nog?

De combi met je werk?

hier kom ik net tot de ontdekking dat mijn schoonvader wel hele persoonlijke sites bezoekt via mijn laptop (als ze op woensdag hier oppassen)

Ik maak me niet druk om wat hij thuis allemaal doet, maar via mijn laptop gay-sites bezoeken incl. profielen van mannen hier in ZuidLimburg gaat me echt te ver hoor.

dat WIL ik niet weten.

Tja, en nu?

Via Vin maar eens aankaarten dat hij de browse-geschiedenis ook kan wissen ?

Of zelf zo gaan instellen dat het maar één dag bewaard blijft en ik er dus niet mee geconfronteerd wordt?

Blech

dit is iets te veel van het goede om te weten

Ha ha Marit... wat een toestand... Kan me het levendig voorstellen. Je zou ook nog aan de koffie een keer 'terloops' kunnen laten vallen dat je de historie kan bekijken? Moet er wel een 'bruggetje' zijn... Of vind je dat te doorzichtig? Pijnlijk voor je man ook trouwens..

Metis wat een gedoe zeg. Maar ook fijn dat het zo goed bekeken wordt. Ik vroeg me het zelfde af als Marit, hoe gaat het met je klachten? houdt nog niet over?

Zonnetje, leuke foto's, wat heb je een mooi donker mannetje!

Ik heb inmiddels een pil voor m'n doos. Idd zo eentje waar Metis het over heeft..hoop dat ie snel helpt.

Jane, wou nog even zeggen dat ik het HEEL knap vind dat je ondanks die misere er kilo's weet af te krijgen. Ik grijp dan altijd snel terug op zakken koekjes, onder het motto ' nu heb ik hebt verdiend' terwijl ik weet dat ik me er uiteindelijk niet beter door voel.

Fiene is ook nogal wisselvallig qua slaapjes, er zit hier de laaste tijd weinig regelmaat in maar ik vind het wel prima.

Ik ga hier eens koken, moet ook gebeuren niewaar..

Marianne, hoest met jou?

tja..ik denk dat Vin maar gewoon eens moet melden dat het prima is dat hij mijn laptop gebruikt, maar dat hij daarna wel even de geschiedenis moet wissen.

Of het pijnlijk is ... zo ver denk ik maar niet door over wat ik nou eigenlijk 'ontdekt' heb.

Ieder zo zijn ding, ik ga er maar van uit dat het puur lust is ofzo...en hij niet verder gaat in de zin van afpraken maken oid.

Ik vermoed dat Vin er beetje om lacht straks en het nieteens het noemen waard vindt.

Fijn dat je die enorme zetpillen hebt !

Gaat wel enorm lekken 'snachts, dus onderbroek met inleg-ding is geen overbodige luxe !

Been there, done that

Marit, dat méén je niet joh....

Getver....

Ik zou me ook kapotschrikken. Dat wil je NIET weten !

Hoe reageerde Vin?

Utregmeissie: dankjewel lieffie *smak*

Zonnetje, jammer dat je niet komt; ik had er al rekening mee gehouden. Gaaf dat je een opleiding wilt gaan doen !

Metis, gatver, wat een vervelende onderzoeken moet jij ondergaan. Hoe is het vandaag gegaan met de EEG? Balen dat je zoveel in het zh moet verblijven voor onderzoek. Maar wel goed dat ze jou nu helemaal doorlichten.

Emmetje, nee, wat vervelend dat Salomé zo onrustig is. Ik weet er helaas alles van... Ik denk toch dat het groeispurtjes van die kleintjes zijn hoor. Het lijkt jaáááááren te duren. Sterkte met wachten op betere (lees: rustiger) tijden !

Punkertje en Marianne: ik heb jullie de routebeschrijving ge-emailed.

Laura eet sinds 1 week samen met ons (ipv op de crèche) om 18.30 uur. Vanavond at ze lekker onze macaroni mee (zonder kruiden/specerijen dan). Daarna krijgt ze een grote bak yoghurt en gaat ze naar bed. Geen pap dus meer 's avonds.

We zitten nu ineens nog maar op 2 melkvoedingen p/d. Ze is al zó groot... *snif*. Over 7 weken is ze een JAAR

Ik ben op internet aan het struinen geweest voor leuke verjaardagkaartjes voor haar kinderfeestje. Ik heb er al helemaal zin in

XXX
Hoihoi,

eventjes over a.s. zaterdag.

Wij worden lekker gebracht en vervolgens gaat J. even wat kleinigheidjes kopen voor een tante waar we aansluitend naar toe gaan in Ermelo, mooi excuus om niet mee te hoeven. (hij kan Vincents hand wel schudden in deze). Betekent wel dat ik rond 12.00 uur alweer vertrek Jane. Ietsje eerder dus. Maar ben allang blij dat ik jullie en alle kleintjes toch even kan zien. En dat ik niet zelf hoef te rijden hihi. (ik zag mezelf al helemaal hulpeloos in het naastgelegen dorp wachten tot ik werd opgehaald door Jane haha)

Jemig wat gaat de tijd hard, over 7 weken Laura alweer 1 jaar!

Zonnetje jammer dat je er niet bij kunt zijn zaterdag. Geldt trouwens voor allen die niet kunnen dan.Metis, Utregmeissie, Tinok!! en Catpower wie nog meer...? Laten we de najaarsmeeting - als die in de planning zit - nu alvast regelen!!!

Malar alvast/alsnog gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk. Ben benieuwd hoe jullie overnachting was. Hopelijk niet te veel wind gehad?

Punkertje spannend voor jou al die voorbereidingen voor jullie huwelijk. Wanneer is het zover?

En jij Marianne, jouw familie regelt lekker veel voor jullie toch? Hoe gaat het eigenlijk met de gezondheid? Iedereen weer wat beter?

Emmetje ik kon niet teruglezen of je zaterdag erbij bent of niet. En hoe was het bij de VK gegaan?

Marit bij jou alles oke? Wat een verhaal zeg van je schoonvader. Leuk om je zaterdag eindelijk eens te ontmoeten!

ladies, tot zaterdag uurtje of 10.00!!!

dikke kus DD
Gisteren dus EEG gehad en was zwaar @$#%. Niet meer wezen werken daarna maar de hele dag geslapen. Het begon prima, kapje op, elektroden vastgemaakt en ik liggen. Moest met ogen dicht en dan af en toe open. Na een kwartiertje ofzo ging er felle lamp knipperen zo'n 20 cm boven je hoofd en toen ging het mis. Begon te trillen niet normaal meer. Kwam zowat omhoog van bed door dat getril. Kreeg mijn benen en armen niet meer stil, was doodeng. Met als gevolg dat ik compleet in paniek raakte wat natuurlijk niet echt bevorderlijk was voor dat getril. Toen hoorde ik dat we nog maar op de helft waren en toen vond ik het helemaal niet meer leuk. Daarna met M richting auto gezwalkt, ik naar bed en ongeveer de hele dag geslapen. Nu barstende koppijn (goh) Die laborant mocht niks zeggen dus volgende week ergens de uitslag, ben benieuwd.

Qua werk is het nog steeds aangepast. Doe wel voor een groot deel weer mijn eigen werk maar wel met veel pauze's/onderbrekingen aangezien ik nog altijd veel last heb van die duizelingen. Thuis gaat het wel, als ik weer duizelig ben doe ik alles met Eva op een groot, dik kleed (voeding, luier dat soort dingen) Fruit enzo geef ik gewoon als ze in kinderstoel zit, daar zit ze ook zo veilig als wat. Als ik alleen met haar ben geef ik geen koekje of andere dingen waar ze zich in kan verslikken. Dus gaat prima alleen beetje om dingen denken.

Ben wel kneusje he.

Ik reageer andere keer even op iedereen, nu snel douchen/aankleden want er komt zo een vriendin van me. Heb vanmiddag ook afspraak met de Arbo-arts dus even kijken wat daar weer uitkomt.

Fijne dag allemaal!
Jee metis, wat klinkt dat naar. Was het een schrikreactie of puur lichamelijk? of misschien een combi natuurlijk..

Klinkt alsof het allemaal nog niet echt lekker gaat. Wat een pech. UIt mijn hoofd werkte je bij het UWV, toch? zijn je collega's een beetje begrijpend?

Ik wil jullie graag jullie mening vragen. Ik heb het er met Jane ook al over gehad, over 'wat te doen met de eerste verjaardag?.

Ik kwam erachter dat ik het best lekker zou vinden om het met zijn drietjes te vieren. Maar na overleg met Utregjochie gehad te hebben geloof ik dat het notdone is. En dan niet perse wat hem betreft maar meer onder het mom van 'dat kan je niet maken.' Wat vinden jullie?

Ik merk dat wij het afgelopen jaar, hoe onzettend goed bedoeld ook, best een overkill gehad hebben aan (schoon) familie en dat het mij af en toe teveel wordt. Ik zou dus graag willen zeggen ' we vieren het niet', kan dat??
Jeetje, Metis, wat een vervelend onderzoek is dat geweest zeg!

Utregmeissie, ik kan me indenken dat je er zo tegenover staat wbt de eerste verjaardag. Maar om het niet te vieren voor familie, dat is misschien ietwat rigoreus. Kun je niet duidelijke feestkaartjes versturen voor een klein feestje een week ofzo na de werkelijke verjaardag? En dan ook maar een paar uurtjes onder het mom van 'anders is het zo druk voor de jarige jet'. Ik roep maar wat hoor...

Jane, we zitten hier ook al een tijd op 2 melkvoedingen, raar he? Dan doe je ineens zoveel langer met zo'n pak Nutrilon Salomé is alweer wat rustiger geworden lijkt wel. Ze slaapt tenminste weer wat overdag, dat is al heel wat. S avonds wil het nog niet zo erg goed, maar ach, rond 9 uur slaapt ze toch meestal wel. Gelukkig is ze weer gezellig voor de rest.

Zo ik ga weer even wat doen....

Hiiii,

morgen zien we elkaar. Leuk !

Ik heb alleen een routebeschrijving-verzoek gehad van Marianne en Punkertje. Marit kent de weg wellicht nog.

En DD geeft hierboven aan dat ze komt (moet de de routebeschrijving nog?)

Betekent dit dat de rest niet komt???????

Emmetje, Malar, Peetje?

Het cluppie wordt anders wel heen klein.....
Hey meiden,

Om meteen op je vraag terug te komen Jane, ik weet het nog niet. Het loopt even helemaal in de soep en dat na een geweldige 24 uur. Die havenkraan is echt een aanrader, zo bijzonder. Hij kan dus nog draaien en vanuit het bed heb je dan uitzicht over de waddenzee of de stad (of beide als je 'em gewoon laat draaien), net wat je wilt. Heerlijk met z'n tweetjes genieten, de kleine meid veilig bij opa en oma en ook dat ging allemaal soepeltjes, niks geen stress of paniek. Wij hebben weliswaar niet veel geslapen want het uitzicht was zo mooi dat wilden we niet achter luxaflex verbergen maar goed. Gisteren nog lekker geshopt in Harlingen, een videocamera gekocht (moest er toch nog maar van komen willen we niet te laat zijn voor de eerste stapjes) en terug naar mijn ouders. We waren heerlijk bijgetankt, met de nadruk op waren......

Gisteravond was dus een drama, ze wilde gewoon niet slapen, alleen maar huilen. We konden er niet achter komen wat er nou aan de hand was. In bed was ze niet te troosten maar uit bed was alles in orde. Om 10 uur was mijn repertoire uitgeput dus voor de tweede keer een extra flesje, door papa dit keer, en weeeeeer terug naar bed. Pfffff, dit past zo niet bij Carlijn. Maar goed ze sliep eindelijk en wij ook, tot ik midden in de nacht wakker schrok om naar de WC te rennen: blaasontsteking. Aaaaaggghhh, dus toch nog nauwelijks geslapen. Niks dus nagenieten. Nou ja, vanmiddag terug naar huis, hopelijk slaapt ze thuis goed. Maar ja, nu twee nachten weinig geslapen en vanavond nog een house warming van goede vrienden dus ik denk eigenlijk dat ik morgen maar beter verstek kan laten gaan. Blegh, 't is wel weer wakker worden in de realiteit na 24 uur "dromen aan zee".

*Jane ik zal je toch even mailen, voor de zekerheid, dan heb ik maar vast een routebeschrijving, maar dat moet vanmiddag/ vanavond even.*

jippie..ik heb zin in morgen !!

Jane, wil je mij de beschrijving ook nog eens geven?

We komen deze keer direct door vanuit Maastricht, A2 dus

We vertrekken rond 7:30uur en ik hoop echt dat we er dan voor 10uur zijn!

Qua helpen...steek ik dan acuut mijn handen uit de mouwen!

Kan ik nog wat meenemen?

Metis..wat een nare ervaring joh bij dat onderzoek. Bah.

Ben je erg angstig over uitslag?

Malar, rotnacht dus! Zó vervelend een blaasontsteking!

(om over wakker/huilend kind maar niet te praten)

Utregmeissie, lastig dat verjaardag-dilemma.

Ik weet wel dat wij het hier op de dag zelf met z'n drietjes vieren! Vin neemt vrij, dus we gaan lekker als gezinnetje wat leuks doen. Dierentuin ofzo!

Weekend daarop komen in totaal man of 12 denk ik,

maar echt op beperkte tijd.. vanaf uur of 11 (dan is ilse wakker) en t/m een lunch die we gewoon als buffet op de keukentafel zetten. Tegen 14uur gaat ilse weer naar bed, en ik wil dat de rest zo'n beetje weg is als ilse weer wakker wordt.

Geen drukte dan meer!

zo...daar ben ik weer eens !

zou het morgen nou echt lenteachtig worden?

Jane, hoeveel kunnen er in de tuin ?

Als het goed is zijn we met man of .. ?

Jij,ik,marianne,punkertje,DD,... ?

Ik hoop toch wel dat het lukt om met velen daar te zijn, *duim duim*

Jane, tot morgen !!!!

(laura, niet verslikken joh )

Hoi,

Even snel: Ik kom morgen wel hoor Jane, maar als ik jouw adres intyp bij de anwb-routeplanner krijg ik keurig een routebeschrijving,

of klopt deze ook niet?

Ik heb ook zin in morgen, ik ben ook benieuwd hoe de kindjes elkaar vinden. Even kijken of Femke het goede voorbeeld van de rest gaat volgen: kruipen en staan.

Straks ga ik even bijlezen, nu moet P. achter de computer.

groetjes, peetje

Jippie, Peetje komt ook !

ik ben erg benieuwd hoor naar morgen!

Hoi Peetje, super dat je komt !

Die routebeschrijving van ANWB en Routenet.nl kloppen óók niet Hij stuurt je dan binnendoor, via een nabij gelegen dorp en dan is de weg opgebroken. Je komt er op die manier niet.

Mail me even voor de one-and-only- beschrijving:

jane_1973_2@hotmail.com

XXX

P.S. Metis, wat ontzettend vervelend dat die scan zo'n nare ervaring was. Echt heel sneu voor je. En dan moet je ook nog een week wachten voor de uitslag. Hele dikke knuffel voor jou !!

Malar, jammer dat je niet kunt komen. Ik hoop dat je vandaag en vannacht een beetje tot rust komt. Haal even een kuurtje voor die blaasontsteking. Dat kan gemeen zeer doen. Denk aan jezelf hè? Ik hoop dat Carlijn vannacht beter slaapt !

Marije, jeeeetje, jullie gaan vroeg op pad morgen. Poe hee ! Succes met de lange reis.

Ik zal de kamer even stoffen en stofzuigen. Dan lijkt 't nog wat morgen

Zo, manlief is de deur uit, Femke slaapt, kan ik weer computeren.

Metis, wat vervelend zeg, dat je je zo naar voelde tijdens de onderzoeken. Hoe was het gesprek bij de Arbo-arts?

Malar, klinkt als een leuk uitje, maar helaas kon je niet nagenieten... Balen zeg, van die blaasontsteking. Hopelijk gaat het met Carlijn qua slapen snel weer beter.

Zonnetje: leuke foto's zeg van je zoontje!

Tinok: Petje af hoor, ook van mij. Als ik zo lees hoe jouw weken eruit zien lijkt het mij erg zwaar. Echt goed van je dat je dat weet vol te houden, jammer dat je niet komt, maar ik kan het helemaal begrijpen. Dus in het weekend loop je ook stage, heb je dan wel eens vrij eigenlijk?

Gisteren ben ik met Femke naar m'n opa gegaan. Eerst naar m'n ouders, die daar vlakbij op het huis van m'n oom en tante aan het passen waren omdat die op vakantie zijn. Daar lekker koffie gedronken en Femke heeft daar ook nog even geslapen en 's middags zijn we naar m'n opa gegaan. Femke was zo lief de hele tijd . Ze was lekker aan het spelen en rollen op de grond en lachte lief naar opa zo nu en dan.

Afgelopen zaterdag was ik met een paar vriendinnen en hun kids en Femke gaan lunchen in een restaurantje bij Amstelveen. Het was een zeer kindvriendelijk restaurant, dus kon ik Femke rustig meenemen. Ze vond het wel leuk volgens mij, want ze keek haar ogen uit en was rustig aan het kijken en lachen en spelen met haar beertje. Dus wij konden lekker bijpraten en lunchen.

groetjes, peetje (f)
Malar, Marije en Peetje: you've got mail !

ontvangen hoor..nu kan er haast niets meer mis gaan zou je zeggen !

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven