Ik heb de eerste al binnen
donderdag 6 september 2012 om 18:56
donderdag 6 september 2012 om 19:10
Ik ben dol op Sinterklaas, en ze kunnen me niet vroeg genoeg beginnen met die folders en pepernoten. Des te meer voorpret! Ik word er blij van. Het scheelt me weer een afterzomerdip, omdat ik me alweer kan verheugen op de volgende leuke periode van het jaar.
Maar ik snap het ook dat niet iedereen er zo over denkt hoor, en het is inderdaad wel erg vroeg. Handel hè, er valt met Sinterklaas veel te verdienen en hoe langer het duurt hoe meer ermee te verdienen valt.
Maar ik snap het ook dat niet iedereen er zo over denkt hoor, en het is inderdaad wel erg vroeg. Handel hè, er valt met Sinterklaas veel te verdienen en hoe langer het duurt hoe meer ermee te verdienen valt.
donderdag 6 september 2012 om 19:28
donderdag 6 september 2012 om 19:40
Ik ben zooo blij dat mijn kinderen niet meer geloven in die man.. Dat scheelt een hoop gedoe.. Wij gaan het (denk ik) nog 1 jaar vieren en dan is no. 3 van de basisschool af en zijn wij er ook klaar mee.. Wij hebben hier niet zo veel met sinterklaas.. Toen ze klein waren was het enorm leuk, maar niemand hier in huis houdt van surprises maken.. (alleen ik).. dus gebeurt er niets.. kortom.. we schaffen het gebeuren vanaf 2013 af.. Kerst vier ik sowieso niet met kado's .. klaar met dat gedoe in december...
donderdag 6 september 2012 om 20:15
Bij het lezen van de titel dacht ik als eerste aan een kerstkaart. Valt nog mee, het gaat om Sinterklaas, dat scheelt weer 3 weken.
Mijn eerste kerstkaart van dit jaar heb ik wel al binnen gehad, haha (not!), dat was een soort reclame-actie van een bedrijf dat wou opvallen en dat in maart kerstkaarten verstuurde...
Mijn eerste kerstkaart van dit jaar heb ik wel al binnen gehad, haha (not!), dat was een soort reclame-actie van een bedrijf dat wou opvallen en dat in maart kerstkaarten verstuurde...