Ik heb de eerste al binnen

06-09-2012 18:42 20 berichten
ja, de eerste Sinterklaas folder, en daarmee de stress van Sint en de liedjes en de "diewilik diewilik diewilik" . Kan iemand me verdoven en pas na 5 december me weer waker maken?
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk!
yep..en de supermarkt heeft ook zijn voorraadje sintsnoepjes alweer uitgestald..

pff...
Aaaahhhgggrrr!!

Ik zag het gisteren ook al en ik dacht ineens: "ik HAAAT sinterklaas". Ga rustig pitten, Mefs (na de begrafenis van het ongedierte in de KP), ik wek je wel rond pasen.
Oké ze zijn belachelijk vroeg en DAT, folders, pepernoten ed is gewoon stom maar Sinterklaas an sich is toch een geweldig feest. En datwilik datwilik enz. heeft meer met karakter en opvoeding te maken dan met Sint.
Folder in de linnenkast (stiekum) en er pas weer uit als de Sint wordt ingehaald. Kinderen zullen even mopperen maar daarna vergeten ze het snel.

Nog beter is de folder in de linnenkast leggen als de kinderen deze nog niet gezien hebben. Daar is het nu te laat voor, begrijp ik?
Gewoon de folder verstoppen.
Inderdaad, het is te laat, en ze geloven niet eens meer in de Sint
Ik zag idd ook weer overal pepernoten, en ik ben op dieet :(
quote:MEFS schreef op 06 september 2012 @ 19:08:

Inderdaad, het is te laat, en ze golven niet eens meer in de SintZe watte?
Ik ben dol op Sinterklaas, en ze kunnen me niet vroeg genoeg beginnen met die folders en pepernoten. Des te meer voorpret! Ik word er blij van. Het scheelt me weer een afterzomerdip, omdat ik me alweer kan verheugen op de volgende leuke periode van het jaar.

Maar ik snap het ook dat niet iedereen er zo over denkt hoor, en het is inderdaad wel erg vroeg. Handel hè, er valt met Sinterklaas veel te verdienen en hoe langer het duurt hoe meer ermee te verdienen valt.
Mijn dochter was boos op de AH omdat er alweer pepernoten lagen. Gek kind .

Hier hou ik de folders vér uit zicht trouwens, scheelt een hoop.
quote:sandt schreef op 06 september 2012 @ 19:10:

[...]

Ze watte?geloven
Elk jaar wordt er weer een topic om deze tijd geopend met dit onderwerp.

En elk jaar hetzelfde antwoord, de winkels zijn niet vroeger dan andere jaren met pepernoten e.d.

Eind augustus/begin september liggen de sintspullen in de winkels.

Al jaren......
Ik ben zooo blij dat mijn kinderen niet meer geloven in die man.. Dat scheelt een hoop gedoe.. Wij gaan het (denk ik) nog 1 jaar vieren en dan is no. 3 van de basisschool af en zijn wij er ook klaar mee.. Wij hebben hier niet zo veel met sinterklaas.. Toen ze klein waren was het enorm leuk, maar niemand hier in huis houdt van surprises maken.. (alleen ik).. dus gebeurt er niets.. kortom.. we schaffen het gebeuren vanaf 2013 af.. Kerst vier ik sowieso niet met kado's .. klaar met dat gedoe in december...
Verstoppen en pas half november "bezorgen"
Bij het lezen van de titel dacht ik als eerste aan een kerstkaart. Valt nog mee, het gaat om Sinterklaas, dat scheelt weer 3 weken.

Mijn eerste kerstkaart van dit jaar heb ik wel al binnen gehad, haha (not!), dat was een soort reclame-actie van een bedrijf dat wou opvallen en dat in maart kerstkaarten verstuurde...
Ik heb een "Nee-Nee" sticker op de deur.

Geen folders!

Die bekijk ik zelf online, scheelt een hoop troep. En Sinterklaas liedjes zo te lezen.
Ik doe daar allemaal zoiezo niet aan mee.
Ha heerlijk....onze kinderen geloven niet meer, ik heb de eerste zak chocolade pepernoten al achter de kiezen en we hebben een nee/nee sticker tegen de folders.

Ik vind het allemaal best zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven