Ik ben vandaag zo vrolijk omdat:

04-09-2012 21:15 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mooi weer was vandaag

Ik leuke kleren heb gekocht

Ik op het terras heb gezeten

En jij?
quote:Lizzl schreef op 04 september 2012 @ 22:36:

Gefeliciteerd, Vl43inder Thx!
Omdat ik heerlijk ben wezen picknicken met een super vriendin waar ik gezellig mee bij heb gekletst

Omdat mijn beste vriendin zwanger is geworden

Omdat ik me besef en fantastische vriend te hebben waar ik hopelijk heel oud mee ga worden
quote:moloko schreef op 04 september 2012 @ 21:34:

Ik een echo had en we t hartje hebben zien kloppen zo bijzonder! Helemaal als ik bedenk dat zwanger raken niet zo vanzelfsprekend voor me is geweest vanwege een autoimmuunziekte.

Geweldig, moloko. Gefeliciteerd!

Mijn vrolijk zijn is van een heel andere orde. Ik ben vandaag vrolijk omdat ik op een vrije dag de moed heb gevonden om alle keukenkasten uit te ruimen, schoon te maken, alles wat over de datum was weg te gooien en er nieuwe orde in te scheppen. Dat was al zes jaar niet meer gebeurd.
quote:moloko schreef op 04 september 2012 @ 21:34:

Ik een echo had en we t hartje hebben zien kloppen zo bijzonder! Helemaal als ik bedenk dat zwanger raken niet zo vanzelfsprekend voor me is geweest vanwege een autoimmuunziekte.Gefeliciteerd! En dat je maar net zo'n jeukerig gelukkige moeder mag worden als ik die dus al in de wolken is als haar kind "Boe" zegt.... Fijne zwangerschap toegewenst!
quote:obim schreef op 04 september 2012 @ 23:02:

[...]

Geweldig, moloko. Gefeliciteerd!

Mijn vrolijk zijn is van een heel andere orde. Ik ben vandaag vrolijk omdat ik op een vrije dag de moed heb gevonden om alle keukenkasten uit te ruimen, schoon te maken, alles wat over de datum was weg te gooien en er nieuwe orde in te scheppen. Dat was al zes jaar niet meer gebeurd.Kijk, dan heb je nog eens eer van je werk! Wat een voldoening geeft dat he? En dan weet je ook weer dat het laten slabakken van je huishouden eigenlijk voor een heel goed doel is
quote:Vl43inder schreef op 04 september 2012 @ 23:07:

[...]

Kijk, dan heb je nog eens eer van je werk! Wat een voldoening geeft dat he? En dan weet je ook weer dat het laten slabakken van je huishouden eigenlijk voor een heel goed doel is

Ha, zo kan je het ook zien :-)

Veel succes en plezier in je nieuwe baan!
Ik weer lekker hard mocht werken, na een tijdje weinig..

(vrij zijn is leuk als je weet dat je weer aan de bak kan en dat was ff onzeker, dus liever hard werken dan op zoek naar werk)...

En ook omdat ik daarna ff heb kunnen chillen met paar zeer geliefde mensen! Omdat ik een stuk gezelligheid uit dat werk haal, leuke mensen heb om me heen, maar vooral het gevoel van "moe, maar voldaan" heb. Niet alleen om het geld, dus!!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Oh ik zie t nu pas! Bedankt voor jullie felicitaties
Omdat ik zo heerlijk met mijn honden ga wandelwn
Ik ben altijd wel vrolijk , maak niet uit wat !
Dat ik zo knap ben ;)
ik vanochtend heb gewonnen met tafeltennis van mijn vriend die normaal altijd van mij wint...
De zon schijnt

De vogels vrolijk fluiten
Mijn vriend mij een uitgebreid ontbijt brengt

De zon schijnt

Ik toch merk dat ik al een stuk ben gestegen op de lijst van de woningbouwvereniging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven