Sekstape vriendin
donderdag 6 september 2012 om 22:05
Hoi,
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus ik zet het maar even hier.
Ik ga al jaren goed met iemand om. Een lief meisje van 24. Ze is gezellig, lief, zorgzaam en ik kan altijd bij haar terecht.
Ik heb vandaag even haar laptop geleend, maar vanmiddag schrok ik behoorlijk. Ik zag in een map een .wmp bestand zitten en ik klikte het aan. Het bleek een filmpje van mijn vriendin en haar vriend, een sekstape. Ik heb een schuldgevoel dat ik dit heb bekeken, ook al zat het in een map met andere bestanden die ik nodig had. Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee moet omgaan.
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus ik zet het maar even hier.
Ik ga al jaren goed met iemand om. Een lief meisje van 24. Ze is gezellig, lief, zorgzaam en ik kan altijd bij haar terecht.
Ik heb vandaag even haar laptop geleend, maar vanmiddag schrok ik behoorlijk. Ik zag in een map een .wmp bestand zitten en ik klikte het aan. Het bleek een filmpje van mijn vriendin en haar vriend, een sekstape. Ik heb een schuldgevoel dat ik dit heb bekeken, ook al zat het in een map met andere bestanden die ik nodig had. Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee moet omgaan.
donderdag 6 september 2012 om 22:22
Nou dan geloof ik niet dat je heel erg geschrokken bent, als je het doodleuk uit kijkt. Maar goed. Dit gaat ws. nog wel even op je netvlies blijven staan, gevalletje 'denk niet aan een roze olifantje'.
Zelf heb ik jaren terug eens iets gelezen wat niet voor mijn ogen bestemd was, maar hoe meer ik het probeer te verdringen, hoe minder ik het vergeet. (was iets wat ik liever echt niet had geweten).
Zelf heb ik jaren terug eens iets gelezen wat niet voor mijn ogen bestemd was, maar hoe meer ik het probeer te verdringen, hoe minder ik het vergeet. (was iets wat ik liever echt niet had geweten).
donderdag 6 september 2012 om 22:26
donderdag 6 september 2012 om 22:34
Aan de ene kant snap ik wel dat je nieuwsgierig bent, maar als het een vriendin of vriend van me zou zijn zou ik het denk ik toch echt niet willen zien. Ook uit respect zou ik het niet kijken. Maar het kwaad is in deze al geschied. Nogmaals in eerste instantie zwijgen! Mocht het aan je blijven knagen kun je altijd nog met haar praten.
donderdag 6 september 2012 om 22:34
donderdag 6 september 2012 om 22:48
donderdag 6 september 2012 om 22:49
quote:vriendschap schreef op 06 september 2012 @ 22:47:
Ja, het komt wel weer goed. Ik vind wel dat ik haar moet waarschuwen eigenlijk. Nu zie ik het. Als ze er zo mee om blijft gaan, dan komt het filmpje misschien in verkeerde handen terecht.
Ja, .......op You Tube.
Je hebt toch wel een kopie gemaakt, he?
Ja, het komt wel weer goed. Ik vind wel dat ik haar moet waarschuwen eigenlijk. Nu zie ik het. Als ze er zo mee om blijft gaan, dan komt het filmpje misschien in verkeerde handen terecht.
Ja, .......op You Tube.
Je hebt toch wel een kopie gemaakt, he?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 6 september 2012 om 22:50
Eikels zijn eetbaar, maar je spijsverteringsstelsel zal er door het hoge gehalte aan looizuur heel veel moeite mee hebben. In tijden van hongersnood werden ze in Europa wel gegeten; er werd zelfs brood mee gebakken. De overdaad aan tannine werd verwijderd door weken en spoelen met water, of door reduceren met behulp van houtas. Het ging dan om de eikels van de Quercus robar, die truffeleikels werden genoemd.
Eikels die in twee jaar rijpen bevatten teveel tannine. Geschikte consumptiesoorten zijn die van de:
- Amaril Eik, Q. emoryi
- Californische Witte Eik, Q. lobata
- Chinquapin Eik, Q. prinoides
- Kastanje Eik, Q. prinus
- Post Eik, Q. stellata
- Steeneik, Q. ilex
- Witte Eik, Q. macrocarpa
- Witte Moeraseik bicolor, of Q. michauxii
Van eikels kan je, net als van kastanjes, puree maken. Je kunt ze ook roosteren.
Eikels die in twee jaar rijpen bevatten teveel tannine. Geschikte consumptiesoorten zijn die van de:
- Amaril Eik, Q. emoryi
- Californische Witte Eik, Q. lobata
- Chinquapin Eik, Q. prinoides
- Kastanje Eik, Q. prinus
- Post Eik, Q. stellata
- Steeneik, Q. ilex
- Witte Eik, Q. macrocarpa
- Witte Moeraseik bicolor, of Q. michauxii
Van eikels kan je, net als van kastanjes, puree maken. Je kunt ze ook roosteren.
quote:vriendschap schreef op 06 september 2012 @ 22:47:
Ja, het komt wel weer goed. Ik vind wel dat ik haar moet waarschuwen eigenlijk. Nu zie ik het. Als ze er zo mee om blijft gaan, dan komt het filmpje misschien in verkeerde handen terecht.Onzin, het staat op haar PRIVE computer. Dat jij je niet in kan houden en in haar prive documenten gaat snuffelen, dat is jouw probleem.
Ja, het komt wel weer goed. Ik vind wel dat ik haar moet waarschuwen eigenlijk. Nu zie ik het. Als ze er zo mee om blijft gaan, dan komt het filmpje misschien in verkeerde handen terecht.Onzin, het staat op haar PRIVE computer. Dat jij je niet in kan houden en in haar prive documenten gaat snuffelen, dat is jouw probleem.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je hebt er waarschijnlijk nog niet bij stilgestaan maar met eikels kan je meer doen dan je denkt.
Je kan er lekkere broodjes mee maken en hier volgt hoe dat gaat.
Allereerst verzamel je een kleine hoeveelheid eikels en je kookt ze in water tot ze gaar zijn. Rauwe eikels bevatten tannine wat giftig is maar als je ze kookt zijn ze bruikbaar. Als de eikels gaar zijn ( de meeste splijten open bij het koken ) pel je ze en stamp je ze tot bloem, en laat de bloem drogen.
Als de bloem droog is meng je ze met gewone bloem, half om half en voeg een snuifje zout en wat water toe. Je kan nu schijfjes maken de grootte van een hamburger en ze bakken in een pan met boter.
De smaak is heel lekker en het smaakt naar puur natuur.
Smakelijk !
Je kan er lekkere broodjes mee maken en hier volgt hoe dat gaat.
Allereerst verzamel je een kleine hoeveelheid eikels en je kookt ze in water tot ze gaar zijn. Rauwe eikels bevatten tannine wat giftig is maar als je ze kookt zijn ze bruikbaar. Als de eikels gaar zijn ( de meeste splijten open bij het koken ) pel je ze en stamp je ze tot bloem, en laat de bloem drogen.
Als de bloem droog is meng je ze met gewone bloem, half om half en voeg een snuifje zout en wat water toe. Je kan nu schijfjes maken de grootte van een hamburger en ze bakken in een pan met boter.
De smaak is heel lekker en het smaakt naar puur natuur.
Smakelijk !
donderdag 6 september 2012 om 22:51
Eikeltjeskoffie (stukje naar beneden scrollen):
http://www.gezondegids.be/receptenbosdag.html
Eikelpap:
http://www.smulweb.nl/recepten/146742/Eikelpap
http://www.gezondegids.be/receptenbosdag.html
Eikelpap:
http://www.smulweb.nl/recepten/146742/Eikelpap
donderdag 6 september 2012 om 23:07
quote:EvyBlissy schreef op 06 september 2012 @ 22:50:
[...]
Onzin, het staat op haar PRIVE computer. Dat jij je niet in kan houden en in haar prive documenten gaat snuffelen, dat is jouw probleem.Het zat in een map met bestanden die ik nodig had. Goed lezen voordat je met je mening op de proppen komt.
[...]
Onzin, het staat op haar PRIVE computer. Dat jij je niet in kan houden en in haar prive documenten gaat snuffelen, dat is jouw probleem.Het zat in een map met bestanden die ik nodig had. Goed lezen voordat je met je mening op de proppen komt.