retro scooter
donderdag 10 april 2008 om 19:29
Hallo dames!
Ik heb nu een scooter en wil graag een nieuwe. Een retro snorscooter. Deze zijn zoooo mooi! Alleen is het zo balen dat die Vespa en Mio zo duur zijn! Weten jullie goede alternatieven? of raden jullie door ervaring aan om toch een duurder merk te nemen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
groetjessss
Ik heb nu een scooter en wil graag een nieuwe. Een retro snorscooter. Deze zijn zoooo mooi! Alleen is het zo balen dat die Vespa en Mio zo duur zijn! Weten jullie goede alternatieven? of raden jullie door ervaring aan om toch een duurder merk te nemen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
groetjessss
donderdag 10 april 2008 om 21:14
vrijdag 11 april 2008 om 22:53
ja daar had ik ook al gekeken! staan veel goede alternatieven. Maar ik twijfel, is het wel betrouwbaar?
kent iemand dit bedrijf/ heeft er ervaring mee?
Zouden jullie een scooter via internet bestellen?
Ik woon in regio eindhoven, dit bedrijf zit volgensmij in regio maastricht, lastig om eens te gaan kijken of een proefritje te maken he! pfff wat lastig!
iedereen al bedankt voor de reacties!
groetjessss
kent iemand dit bedrijf/ heeft er ervaring mee?
Zouden jullie een scooter via internet bestellen?
Ik woon in regio eindhoven, dit bedrijf zit volgensmij in regio maastricht, lastig om eens te gaan kijken of een proefritje te maken he! pfff wat lastig!
iedereen al bedankt voor de reacties!
groetjessss
dinsdag 15 april 2008 om 08:48
Nouja anders zou ik inderdaad helemaal naar amsterdam moeten gaan... want vanderham zit inderdaad vlakbij amsterdam...
via marktplaats en dat soort sites is een drama, daar word bijna geen 2e handse retro scooter op gezet, het zijn vooral bedrijven die ze verkopen. ( ze zijn nog vrij nieuw he)
maar ik blijf gestaag verder zoeken! haha!
via marktplaats en dat soort sites is een drama, daar word bijna geen 2e handse retro scooter op gezet, het zijn vooral bedrijven die ze verkopen. ( ze zijn nog vrij nieuw he)
maar ik blijf gestaag verder zoeken! haha!
maandag 28 april 2008 om 16:38
Haa, ik heb er één gekocht. Ik had een leuke gezien op funracer.nl en ben naar een dealer in de buurt geweest die hem voor me bestellen kan. Via de dealer is wel ietsjes duurder maar wel veiliger lijkt me. Moet helaas een paar weekjes wachten...maar dan ben ik in het bezit van een roze rectroscooter...
.
Jij nog wat gevonden?
Groetjes
Jij nog wat gevonden?
Groetjes
zaterdag 6 maart 2010 om 19:37
Ik weet dat het een oud topic is, maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar het merk dat TS destijds gekocht heeft en hoe deze is bevallen? Ik hoor nl. erg veel slechte verhalen over dit soort budget-scooters zoals Luuko, baotian, bella etc. Zelf heb ik een mio gehad, die ik vandaag heb ingeruild voor een Fiddle II. Ik heb destijds zelf ook naar deze merken gekeken, maar heb er niet voor gekozen omdat het er allemaal wat fragiel uit ziet. Bv. de treeplank (heel dun plankje), de afwerking van het voorscherm aan de binnenkant is er vaak niet eens. Ik ben dus wel benieuwd hoe het TS is bevallen