Gaat hij vreemd?

07-09-2012 15:31 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin is nu bij mij, ze is helemaal overstuur, want ze denkt dat haar vriend vreemd gaat. Ik heb daar ook ervaring mee, dus ik weet hoe verschrikkelijk het is. Tegelijkertijd ben ik er ook een beetje achterdochtig/wantrouwend door geworden (als je denkt dattie vreemd gaat, dan doettie het ook). Dus ben niet helemaal objectief.

Wat denken jullie hiervan?

Ze hebben al 5 jaar een (goede) relatie. De afgelopen maanden heeft hij in het buitenland gezeten om zijn droom na te jagen. Zij bleef hier. Dit ging goed, op de laatste maand na; contact liep steeds stroever. Dit kwam van beide kanten uit, zij had het gevoel dat ze helemaal niet werd gemist en dat hij alleen maar de tijd van z'n leven had en het wel prima vond zo, waardoor zij steeds meer kortaf ging reageren. Zijn kant ken ik niet, maar ik kan me voorstellen dat zo'n reactie niet stimuleert.

Hij zou 1 deze dagen thuiskomen, maar maakt nu eerst een tussenstop ergens anders (vakantie bij vrienden). Nu is ze erachter gekomen dat deze vrienden dus een meisje is. Een vrij jong meisje, dat nog bij haar ouders woont (18/19). Ouders schijnt hij ook goed te kennen (van het buitenland dus)

Daarbij is ze erachter gekomen dat hij een extra facebook heeft gemaakt, waar hij single is. Dit meisje staat erbij en ook nog wat andere meisjes.

Zijn versie is dat het meisje alleen een goede vriendin is, net zoals haar vader en dat hij haar vader ergens mee zou helpen en dat zij hem het gebied zouden laten zien.

Facebook had hij aangemaakt, maar betekent niets. Kan hij zo weer verwijderen, hij had dat 1 a 2 weken geleden gaan, omdat ze toen zo'n ruzie hadden.

Ikzelf vrees voor het ergste en geloof geen klap van wattie zegt. Vriendin vreest ergens ook wel voor het ergste, maar heeft hoop. Er zijn geen 'harde' bewijzen en wil hem ontzettend graag geloven.

Wat denken jullie? En hoe maak je op zo'n moment een keuze?
FAcebook maakt meer kapot dan je lief is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het een raar verhaal... Vooral die extra facebook...
Een apart facebook-account waarop ie single is toont in ieder geval aan dat hij niet zo trots is op zijn relatie n zijn vriendin dat iedereen mag weten dat ie met haar samen is. En ookal kan ie dat zo weer verwijderen, hij ka het ook zo weer opnieuw aanmaken. Tenzij het in die ene maand echt uit was of ze een tijdelijke break hadden, is dit echt een teken dat hij wel grag andere dames wil laten geloven dat ie single en dus beschikbaar is.

Of ie daadwerkelijk al vreemdgegaan is vind ik niet de meest relevante vraag. Dat ie als ze ruzie hebben zichzelf direct weer op de markt zet vind ik op zich al reden genoeg om niet met m verder te willen.
Een extra facebook-account zou voor mij de druppel zijn, vreemdgaan of niet.
Vreemdgaan of niet. Hij wil in ieder geval een ander.

Ik zou er klaar mee zijn.
Een vreemd verhaal is het zeker...

@ forumfossiel: nee, ze hebben helemaal geen break gehad, maar wel een periode van bijna een week waarin ze echt minimaal contact hebben gehad (ruzie/bozigheid/teleurstelling etc.)

Maar als ze wel uit elkaar waren geweest, had hij ook geen andere account aan hoeven te maken...
klinkt erg verdacht. Gaat denk ik snel klappen.
Zouden jullie daarvoor overigens echt een jarenlange relatie beeindigen? (ook als hij niet is vreemdgegaan)
Beetje ouderwets misschien: je vriendin en haar vriend kunnen gewoon het gesprek met elkaar aangaan, wat wij vinden is niet zo relevant aangezien wij de feiten niet kennen.

Beetje raar ook, nu je vriendin bij jou is, om hierover direct een topic op dit forum te openen? Vreemde timing...?
Hoe oud?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@ amouage: ze is hier al sinds vanochtend. Hebben het de hele ochtend al van voren naar achter besproken en van achter naar voor.

Wat andere meningen leek ons goed.

Ze kan het nu niet goed met hem bespreken, want hij zit nog in het buitenland, bij die 'vriendin' dus.
Ze zijn beide eind 20
In onze playertijd hadden wij ook een apart msn adres voor "de chickies". En ja, ik denk dat dit een heel slecht teken is.
quote:ikweethetniet111 schreef op 07 september 2012 @ 15:50:

@ amouage: ze is hier al sinds vanochtend. Hebben het de hele ochtend al van voren naar achter besproken en van achter naar voor.

Wat andere meningen leek ons goed.

Ze kan het nu niet goed met hem bespreken, want hij zit nog in het buitenland, bij die 'vriendin' dus.Dan moet ze dus wachten tot hij terug is. Snap best wel dat andere meningen leuk zijn, maar uiteindelijk zijn zij de enige twee die het kunnen oplossen, toch?
Ja maar dat is nu dus het hele punt. Zij zit zich nu op te vreten, omdat hij in haar hoofd allemaal dingen met haar aan het doen is. Als dat echt zo is, hoeft hij van haar niet meer terug te komen naar hun huis, hoeft ze hem ook helemaal niet meer te zien.

Maar is het niet zo...
quote:ikweethetniet111 schreef op 07 september 2012 @ 15:46:

Zouden jullie daarvoor overigens echt een jarenlange relatie beeindigen? (ook als hij niet is vreemdgegaan)Als het vertrouwen weg is? Ja. Zodra mijn partner zich ergens zou voordoen als single en ik kom daar achter, dan is ie wat mij betreft single. Ik accepteer niet om verloochend te worden. want als je geen foute plannen hebt, waarom zou je dan jezelf op het WWW als single presenteren terwijl je dat niet bent? ( Of denkt ze dat als hij straks terug is ze bij elke ruzie/verwijdering niet op zoek gaat of er weer een extra facebook-account is? Zal ze hem geloven als ie weer nar een vriend in het buitenland gaat en net zo lekker slapen als ze deed voor ze dit wist?
[quote]ikweethetniet111 schreef op 07 september 2012 @ 15:58:

Ja maar dat is nu dus het hele punt. Zij zit zich nu op te vreten, omdat hij in haar hoofd allemaal dingen met haar aan het doen is. Als dat echt zo is, hoeft hij van haar niet meer terug te komen naar hun huis, hoeft ze hem ook helemaal niet meer te zien.

Maar is het niet zo...[/quote]

ja, precies! Je gaat erover in gesprek om daar achter te komen. Hoe kan jouw vriendin nou hem weigeren in HUN huis? Je kunt toch moeilijk die man meteen deleten?! Zij kiest ervoor om zichzelf gek te laten maken met ongegronde gedachtes, vandaar mijn simpele voorstel om te wachten tot hij thuis komt en dan kom je er snel genoeg achter.
Ik zou not amused zijn dat hij naar de buitenwereld claimt vrijgezel te zijn. Hij verloochtent haar dus, iemand die naar de buitenwereld niet wil laten weten dat ik zijn vriendin ben kan mij op zijn buik schrijven. Ik vind het wat anders als je een relatie hebt waarbij het geloof o.i.d. een rol speelt (en ouders hier op tegen zijn), maar dat is hier niet aan de orde.
Zij: - "waarom heb je een extra facebook aangemaakt?"

HIj: - legt uit

het heet een gesprek, best handig binnen relaties
quote:lilalinda schreef op 07 september 2012 @ 16:38:

Zij: - "waarom heb je een extra facebook aangemaakt?"

HIj: - legt uit

het heet een gesprek, best handig binnen relatiesJa, mijn idee, maar dat willen ze niet horen, haha. Vast te simpel gedacht van ons! Nee, tegenwoordig wordt je om het minste geringste je eigen huis uitgegooid...
Hoe kom je er ineens achter dat hij een extra FB account heeft ?
Offtopic - Amouage, wie is dat op je foto?
Dat ben ik, hoezo? Nah, waarom wil je dat weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven