Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat is het nut van de aanklikbare topictitels in jullie berichten dat topics verwijderd of offline gehaald zijn?
Ik heb toch de naam van Truffelmania niet verbasterd??? Serieus niet!
Volgens mij is dat zodat de mod kan controleren of de juniormods hun werk wel goed doen (voor de mods zijn de topics nog wel zichtbaar als ze op de link klikken).
Ik weet niet waarom je dit nu opeens zegt waarbij, maar Truffelmania heet eigenlijk Truffelmaffia.
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 21:18:

[...]

Dit is ook weer schelden / provoceren.ga gewoon weer terug naar het scholieren.com forum. niet zo huilie doen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Voor jouw tijd...

Dan ben je dus gewoon piepjong.
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 21:21:

[...]

An sich heb je gelijk, maar tegengas is wat anders dan met vijf vrouwen een forummer bashen. Kritisch zijn kan altijd en is ook goed.Ach ja, bashen. Een hetze. Een dropvete.
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 21:21:

[...]

An sich heb je gelijk, maar tegengas is wat anders dan met vijf vrouwen een forummer bashen. Kritisch zijn kan altijd en is ook goed.

Zelfs al zou dat gebeurd zijn, dan is het niet aan jou om te gaan "straffen" door te schelden. Je kunt de mods inschakelen als er dingen gebeuren die volgens jou niet door de beugel kunnen.

Maar nee, jij gaat schelden en bent dan verbaasd dat anderen dat niet pikken en vervolgens is het allemaal "hullie zuh schuld" en ga je met valse meldingen mensen 'n ban proberen aan te naaien bij de mods. Over bashen gesproken...
quote:giuliettacapuletti schreef op 08 september 2012 @ 21:23:

Voor jouw tijd...

Dan ben je dus gewoon piepjong.Is van begin jaren 80 toch? Ik ben eind jaren 80 geboren.
Whahahahaha oooooohh ik lig helemaal plat van het lachen!!

Go team me!!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:vriendschap schreef op 08 september 2012 @ 21:22:

[...]

Ken alleen het nr. België van hen. Verder is die muziek van voor mijn tijd.Je mist er ook weinig aan, tis allemaal een beetje flutmuziek.
quote:chartreuse schreef op 08 september 2012 @ 21:24:

[...]

Zelfs al zou dat gebeurd zijn, dan is het niet aan jou om te gaan "straffen" door te schelden. Je kunt de mods inschakelen als er dingen gebeuren die volgens jou niet door de beugel kunnen.

Maar nee, jij gaat schelden en bent dan verbaasd dat anderen dat niet pikken en vervolgens is het allemaal "hullie zuh schuld" en ga je met valse meldingen mensen 'n ban proberen aan te naaien bij de mods. Over bashen gesproken...

Oké, dat laatste was supervals. Had ik niet moeten doen. Maar op een gegeven moment heb je zoiets van "als we zo gaan beginnen..."

Was eergister al uitgemaakt voor trut en daar was na melding ook niks aan gedaan, dus dan neem je het voor jezelf op.
quote:saaaaar81 schreef op 08 september 2012 @ 21:25:

Whahahahaha oooooohh ik lig helemaal plat van het lachen!!

Go team me!! Tsssss mods, helpt dit vuighe mens in de hand te houden, nie normaal meer he
Ik snap jouw vriend wel, ik zou ook vreemdneuken
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:juliaaana schreef op 08 september 2012 @ 21:21:

[...]

Tis hier net een grote familie, sommige geschiedenis is niet uit te wissen. En geloof maar, dat Truffelmaffia een hele vervelende staat van dienst heeft.

Ik ben het met een eerder geschreven post van Waarbij heel erg eens. Onbegrijpelijk dat TM hier podium mag houden.

En het merendeel is nog eens trollen ook, want onder een andere nick kon ze normaal reageren.Ik lijk we de voorzitster van de juniorfanclub maar ik wil er toch nog iets over zeggen Wat er ook is met de truffel, de junior bepaalt niets en reageert hier alleen op vragen. En dat doen ze netjes vind ik. En nou ga ik eens kijken in dat topic waar Saaar81 wel of niet heeft gescholden ;)
Geachte moderator,

Kan dit topic en dit topic worden verwijderd i.v.m. eventuele herkenbaarheid?

Bij voorbaat dank!

Mvg,

vriendschap.
quote:deedee86 schreef op 08 september 2012 @ 21:29:

Er zijn duidelijk geen mods aanwezig vanavond

Wel. Ik ga alle offtopics postings verwijderen.

Nu weer Ontopic posten, zie dit als een waarschuwing, zo nodig zullen er anders maatregelen genomen worden.

mvg,

Junior.
Okee! Crosspost. mea culpa * kruipt weg*
quote:JuniorModeratorViva schreef op 08 september 2012 @ 21:44:

[...]

Wel. Ik ga alle offtopics postings verwijderen.

Nu weer Ontopic posten, zie dit als een waarschuwing, zo nodig zullen er anders maatregelen genomen worden.

mvg,

Junior.Ok fijn. Het was gezellig maar genoeg geweest. Thanks!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 21:38:

Vingerafdrukken. Van het vingeren.Whahahaha!
Maar..............worden ze verwijderd ivm privacy of niet ?
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 21:45:

Okee! Crosspost. mea culpa * kruipt weg*Same here. Sorry mods
quote:trotter schreef op 08 september 2012 @ 20:53:

Volgens mij is dat zodat de mod kan controleren of de juniormods hun werk wel goed doen (voor de mods zijn de topics nog wel zichtbaar als ze op de link klikken).

Klopt.

mvg,

Junior.
quote:waarbij schreef op 08 september 2012 @ 20:30:

Ik heb toch de naam van Truffelmania niet verbasterd??? Serieus niet!

Haar nickname is Truffelmaffia.

mvg,

Junior.
'Tuinen' is Matth0.

Bannetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven