La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Yo
Haai
GOEDEMORGEN! Het is vrijdag en zonnig ! Iedereen klaar voor het weekend? Sjors, breng de ligstoelen naar buiten.
Yessss!! Een zonnig weekend, heerlijk! Maar eerst even met zoon z'n eerste beugel gaan halen. Gozertje is helemaal nerveus.
Noemen jullie dit zonnig?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Kom op, ik heb je taaningbutler gisteren gepoetst en alles schoongemaakt voor jou, en zo word ik bedanken?

Ik heb je gemist
Je hebt heel veel hier gemist, rellen, plaatjesplakker (de plaatjes doen het nog niet) en een trollenregen. We hebben ons goed vermaakt zonder jou
In de kelder zijn ook minder leuke gebeurtenissen.
O shoot. Ik duik gelijk onder.
Wat een dag weer hier in het forum. Die trollen vinden de Viva zo te zien erg leuk. Ik vraag me af of andere forums ook er zo veel last van hebben.

.

Bladzijde 2 ladies and gent?
Wie zit nu binnen te forummen?
quote:MEFS schreef op 08 september 2012 @ 17:29:

Wie zit nu binnen te forummen?Ik , en ik ben heul zielig want het duurd me allemaal veuls te lang, en het zitten lukt ook niet zo lang want dan lijkt het of er aan mijn neushaartjes getrokken word , ik kom dus maar heul even Hooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allemaal zeggen en ben zo weer weg
Hoooooooooooooooiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
quote:ronniemitchel schreef op 08 september 2012 @ 17:50:

[...]

Ik , en ik ben heul zielig want het duurd me allemaal veuls te lang, en het zitten lukt ook niet zo lang want dan lijkt het of er aan mijn neushaartjes getrokken word , ik kom dus maar heul even Hooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allemaal zeggen en ben zo weer weg

Hooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ronnie, wat lijkt me dat naar om aan je neusharen getrokken te worden. En de rest valt ook niet mee zo te zien, heel veel sterkte!

Hi all, wat een lekker weer hè? Ik verdwijn weer naar buiten, nog even het allerlaatste restje zon meepakken.
Sri, laat zon ook voor mij! Hebberig!
Hallo dames. Zit hier in een bewolkt Miami en heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan.
Tjonge khemam, wat een problemen! Ik zit op Mount Laundry en durf niet naar beneden.
In zit te zeuren dat ik een kat wil, maar Mefsman is niet te overtuigen. Geen kat dus
Gewoon een leuke kitten in zijn maag splitsen. Deed hij bij jou met die hanen ook. Oog om oog en tand om tand, in jullie geval dus kat om haan en miauw om kuklekuh!
Dat was ik van plan, maar ik weet dat hij het deze keer het meent. Hij heeft niets met katten
Hij zei, een kat of ik, kies maar. Het zou wel wat zijn als ik hem op de stoep zet om een kat te adopteren
Hmmm ik heb een mysterie op te lossen.

Er is zover ik weet niemand in ons huis geweest behalve de persoon die de boel voor ons beheerd. Maar ik vind net blond haar in de badkamer. Mag ik nu hysterisch gaan bellen of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven