Curacao
donderdag 6 september 2012 om 20:11
quote:truffelmaffia schreef op 06 september 2012 @ 19:37:
- Drankje drinken op de Boulevard (met die gekleurde huizen en waar de brug soms opengaat).
.
Soms?? Dat pokkeding gaat altijd open als ik erop sta!
Nee is leuk hoor, vond dat al een ervaring op zich. En als je toch via de pontjesbrug naar Otrabanda gaat, vergeet dan het Kura Hulanda niet. En een heerlijke batidos halen, vlak bij de brug.
De Kristoffelberg is prachtig, Landhuis Papaya, de zoutvlakten, Westpunt.
Ik vergeet nog een heleboel denk ik, want het verbaasde me echt hoeveel er te doen en te zien is op Curacao.
- Drankje drinken op de Boulevard (met die gekleurde huizen en waar de brug soms opengaat).
.
Soms?? Dat pokkeding gaat altijd open als ik erop sta!
Nee is leuk hoor, vond dat al een ervaring op zich. En als je toch via de pontjesbrug naar Otrabanda gaat, vergeet dan het Kura Hulanda niet. En een heerlijke batidos halen, vlak bij de brug.
De Kristoffelberg is prachtig, Landhuis Papaya, de zoutvlakten, Westpunt.
Ik vergeet nog een heleboel denk ik, want het verbaasde me echt hoeveel er te doen en te zien is op Curacao.
Listen very carefully, I shall say this only once.
donderdag 6 september 2012 om 21:54
Misschien kun je naar het strand gaan daar anders aanpakken dan je in Nederland doet. Hier is het bakken in bikini. Daar heb je op veel stranden de bar en restaurant aan het strand. Zomerjurkje aan, hoed op en lekker rondhangen in de schaduw. Je kunt bij bijna alle stranden ook lekker rondwandelen in de buurt, door de natuur.
vrijdag 7 september 2012 om 14:32
Live muziek luisteren bij Blues, bij hotel Avila Beach (http://www.avilahotel.com/dine-blues-restaurant). Vind ik altijd weer leuk. Beetje rondrijden, beetje shoppen, de grotten bij Hato bekijken e.d. Weekje kun je er best doorbrengen.
vrijdag 7 september 2012 om 14:36
November is echt een slechte periode. Heerlijk aan het eind (en dus het ergste deel) van hurricane season. Veel wind, regen en heb je pecht gewoon een stukje orkaan. Koud is het niet, maar risicovol wel. Het is niet voor niks de goedkopere periode.
Ik kom van net iets hoger en dat zijn dan geen 'korte buitjes' en kan dan echt dagen aan een als slagregen naar beneden komen.
Ik kom van net iets hoger en dat zijn dan geen 'korte buitjes' en kan dan echt dagen aan een als slagregen naar beneden komen.
vrijdag 7 september 2012 om 21:50
De hato grotten zijn ook leuk om te zien!
Een huurauto is een adsolute must anders is het elke dag vechten voor een plekje in de schaduw aan het strand
Wat dacht je van snorkelen of (leren) duiken.
Voor beklimmen christoffelberg vroeg opstaan. Park is dacht ik om 06.00 uur open. Das een mooie tijd om te starten.
Een huurauto is een adsolute must anders is het elke dag vechten voor een plekje in de schaduw aan het strand
Wat dacht je van snorkelen of (leren) duiken.
Voor beklimmen christoffelberg vroeg opstaan. Park is dacht ik om 06.00 uur open. Das een mooie tijd om te starten.