Entertainment alle pijlers

Koefnoen

08-09-2012 21:04 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er vanavond mee?
quote:alessia schreef op 08 september 2012 @ 22:15:

DANKU! heb de rest niet meer gezien omdat ik aan t googelen was :D

Maar heb niet veel gemist volgens mij..

Is er nog iets te trashen op TV of alleen maar nare films en springende BN-ersHahaha, ik was ook afgeleid door de look-a-like van "Hanneke Groenteman" dat ik er niet meer helemaal met mijn hoofd bij was
Ipie (niet Eppie btw.) was er wel hoor. Niet opgelet? Ze schreef Doede van 'Boer Zoekt Vrouw' maar werd niet uitgekozen.
quote:giuliettacapuletti schreef op 08 september 2012 @ 22:19:

Ipie (niet Eppie btw.) was er wel hoor. Niet opgelet? Ze schreef Doede van 'Boer Zoekt Vrouw' maar werd niet uitgekozen.

Eppie gemist?
En zo aandoenlijk, in dr eentje haar kerstboom halen die dan niet in de auto krijgt, in dr eentje die versieren voor zichzelf een kerstdiner maken en dan alles laten mislukken en uiteindelijk dan maar om 8 uur naar bed gaan hahaha. Voel me dan altijd plaatsvervangend zielig.

Papier scheiden? wasda?
Zal het al op youtube staan?
Ja, je hebt Ipie gemist.
Nee het is niet waar! Eppie gemist???

Denk dat ik toen ff te druk was met mn snickers icecream.
quote:alessia schreef op 08 september 2012 @ 22:21:

En zo aandoenlijk, in dr eentje haar kerstboom halen die dan niet in de auto krijgt, in dr eentje die versieren voor zichzelf een kerstdiner maken en dan alles laten mislukken en uiteindelijk dan maar om 8 uur naar bed gaan hahaha. Voel me dan altijd plaatsvervangend zielig.

Papier scheiden? wasda?Nah, dat is iets van oud papier verzamelen en dat bij de weg zetten (goed voor het miljeu-moeilijkwoord), maar hier wordt het niet meer regelmatig opgehaald door de padvinderij dus ik doe er ook niet meer aan. Ik weet nooit de juiste datum.
Ipie had nog wel koeiensnoepjes voor Doede gekocht. En een mooie foto meegestuurd.
quote:alessia schreef op 08 september 2012 @ 22:22:

Nee het is niet waar! Eppie gemist???

Denk dat ik toen ff te druk was met mn snickers icecream.

Het is Ipie, hoor.

O en het postpapier geparfumeerd met 4711.
Bij mij gaat het papier gewoon in de grijze ;)

Waarom heeft Stees een blauwe veeg in dr haar? Omg

oh Ipie ja! hahha dat was t!
quote:giuliettacapuletti schreef op 08 september 2012 @ 22:23:

Ipie had nog wel koeiensnoepjes voor Doede gekocht. En een mooie foto meegestuurd.

Klinkt wel weer als een typisch hartverwarmende actie van Eppie

Ik ga zo kijken of ik het nog kan terug vinden via Uitzending gemist. En dan zal ik me niet meer laten afleiden door snicker en Hanneke Groenteman of welke Jaminlijer dan ook.
quote:giuliettacapuletti schreef op 08 september 2012 @ 22:24:

O en het postpapier geparfumeerd met 4711. Tja, een stoeipoes zal het nooit worden
quote:Vilma schreef op 08 september 2012 @ 22:26:

[...]

Sorry Vilma

Klinkt wel weer als een typisch hartverwarmende actie van Eppie

Ik ga zo kijken of ik het nog kan terug vinden via Uitzending gemist. En dan zal ik me niet meer laten afleiden door snicker en Hanneke Groenteman of welke Jaminlijer dan ook.
Aparte Quote, Alessia

late reactie: geeft niet, hoor.

Ik ben nu bezig met programma gemist, maar het werkt niet
"Nick en Simon"
quote:alessia schreef op 08 september 2012 @ 22:21:

Papier scheiden? wasda?

Vorige keer (of die keer ervoor) was ze vakantie aan 't vieren in een kleine caravan in de stromende regen... dappere Ipie

Ik vond Rutte niet zo goed gedaan. De Rutte van DWDD was veel beter. Is daar geen kruisbestuiving tussen?
Later is nu
Overigens.. als ik papier niet scheid dan is m'n grijze bak veel te snel vol. Buitendat is het goed voor de lagere school, die het inzamelt
Later is nu
quote:dreamer schreef op 09 september 2012 @ 14:16:

[...]

Vorige keer (of die keer ervoor) was ze vakantie aan 't vieren in een kleine caravan in de stromende regen... dappere Ipie

Ik vond Rutte niet zo goed gedaan. De Rutte van DWDD was veel beter. Is daar geen kruisbestuiving tussen?was dat niet een en dezelfde persoon?
quote:Wageningen1985 schreef op 09 september 2012 @ 14:11:

"Nick en Simon"Hey Wageningen, kun je ook Ipie met Doede op Youtube zetten?
quote:Vilma schreef op 09 september 2012 @ 14:55:

[...]

Hey Wageningen, kun je ook Ipie met Doede op Youtube zetten?

Ik ben geen Wageningen, maar hierbij het filmpje

Ipie en Doede
quote:louisavuitton schreef op 09 september 2012 @ 14:58:

[...]

Ik ben geen Wageningen, maar hierbij het filmpje

Ipie en Doede

Dank je

Ah, arme Ipie weer, ze had zelfs al foto's van Doede ingelijst. En die sloffen had ze ook kunnen weg brengen naar de kringloop, maar ja, liefdesverdriet maakt dat je soms onverstandige dingen doet. Zelfs Ipie.
Ik had verwacht dat ze dat servies van Yvon ook wel in de prullenbak zou knikkeren.

Ik had Ipie eind veertig geschat, maar niet zo rond de dertig.
Oh dus dat is het beruchte Yvon Jaspers servies!

Ik heb speciaal daarvoor het filmpje nogmaals bekeken, hahahaha.

*ik kijk nooit naar BZV*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven