waar was jij bang voor?

09-09-2012 16:02 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijden dat ik bang was voor andere mensen en om weer naar school te gaan zijn voorbij, gelukkig! Zag vorige week mensen eenzaam fietsen naar school met een grote tas en vond dat heel zielig, wil niemand met ze mee fietsen? Of durven ze niemand te vragen?

Ik was heel bang toen ik naar het mbo ging op mijn 16e. Hier in de buurt zag ik altijd wel buitenlandse mensen lopen, niks mis mee, maar toen de helft in de klas buitenlands was schrok ik wel, en vooral na een paar weken toen ik daar als braaf meisje zat en hun met de grootste mond, dat gaf nooit een prettig gevoel. Of heel veel asociale meisjes in klas, had ik ook nog nooit mee te maken gehad, toen wel. Gelukkig kon ik mij er maanden later voor afsluiten, ik negeerde het een beetje.

Wanneer waren jullie bang in je schooltijd?
Alle eerste schooldagen xD

En echt bang toen ik uit de kast kwam als biseksueel en met mijn vriendinnetje handin hand door de gang liep en dat niet helemaal goed viel.
ik voelde me verplicht, daar hield ik niet van.
it's a big club and you ain't in it
Ik ben jarenlang gepest op school, tot achterna gezeten worden met een mes aan toe en wurgpogingen in de klas en op de gang.

Dat waren voor mij wel angstige tijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven