Mode & Beauty alle pijlers

wat vinden jullie?

07-09-2012 21:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
van veren extensions?

zijn er al veel mensen die ze hebben?
Ik had ze in mijn reet, maar nu niet meer nodig. Hebben?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 07 september 2012 @ 22:56:

Ik had ze in mijn reet, maar nu niet meer nodig. Hebben?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mijn kruising tussen een TP en een emoe is jammerlijk mislukt. Een TP met veren zit voor geen meter, en als ze schijten heb je een kledder derrie in je nek
het ergste is dat vogels de neiging hebben nesten te bouwen, en dat fok je er niet uit. Dus je haar is binnen de kortste keren naar de filipijnen
Zag het vant zomer veel op Ibiza.

Daar is het helemaal hip blijkbaar.
ja en op de kanarische eilanden ook
@ sjors03 JA! dat zijn ze! aah in blond haar zijn ze zoo mooi!

@missy_acy die clipjes lijken me ook fijn! heb je die ook van de action?

zouden ze ook kunnen in krullend haar? dan een zo een steil veertje erin?

ik weet ook niet waarom ze ze extensions noemen? ik heb het niet bedacht haha..

maar danku voor alle meningen
quote:@missy_acy die clipjes lijken me ook fijn! heb je die ook van de action?Die zwart witte niet. Die verkopen ze bij van die sieraden winkeltjes in de stad. Of zelfs bij toysXL.
Ik vind het ook heel leuk! Je kan ze inderdaad 'permanent' in je haar vastmaken; vandaar dat ze ook feather extensions worden genoemd. Meest gebruikte manier is dan zo'n microringetje, niet slecht voor je haar (omdat je niet of te plakken/branden/lijmen) en natuurlijk heel makkelijk zelf te bevestigen.

Voor een minder permanente versiering kan je inderdaad heel veel verschillende soorten clip-in feather extensions kopen.

In krullend haar vind ik het ook mooi hoor, TO. Een steil veertje kan, maar zoals eerder gezegd kun je het ook makkelijk krullen (en wassen, drogen, föhnen). Ik vind het er in ieder geval ook altijd mooi uitzien als je het met je eigen krul meekrult zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven