wat vinden jullie?
vrijdag 7 september 2012 om 22:58
zaterdag 8 september 2012 om 00:28
@ sjors03 JA! dat zijn ze! aah in blond haar zijn ze zoo mooi!
@missy_acy die clipjes lijken me ook fijn! heb je die ook van de action?
zouden ze ook kunnen in krullend haar? dan een zo een steil veertje erin?
ik weet ook niet waarom ze ze extensions noemen? ik heb het niet bedacht haha..
maar danku voor alle meningen
@missy_acy die clipjes lijken me ook fijn! heb je die ook van de action?
zouden ze ook kunnen in krullend haar? dan een zo een steil veertje erin?
ik weet ook niet waarom ze ze extensions noemen? ik heb het niet bedacht haha..
maar danku voor alle meningen
zondag 9 september 2012 om 19:10
Ik vind het ook heel leuk! Je kan ze inderdaad 'permanent' in je haar vastmaken; vandaar dat ze ook feather extensions worden genoemd. Meest gebruikte manier is dan zo'n microringetje, niet slecht voor je haar (omdat je niet of te plakken/branden/lijmen) en natuurlijk heel makkelijk zelf te bevestigen.
Voor een minder permanente versiering kan je inderdaad heel veel verschillende soorten clip-in feather extensions kopen.
In krullend haar vind ik het ook mooi hoor, TO. Een steil veertje kan, maar zoals eerder gezegd kun je het ook makkelijk krullen (en wassen, drogen, föhnen). Ik vind het er in ieder geval ook altijd mooi uitzien als je het met je eigen krul meekrult zeg maar
Voor een minder permanente versiering kan je inderdaad heel veel verschillende soorten clip-in feather extensions kopen.
In krullend haar vind ik het ook mooi hoor, TO. Een steil veertje kan, maar zoals eerder gezegd kun je het ook makkelijk krullen (en wassen, drogen, föhnen). Ik vind het er in ieder geval ook altijd mooi uitzien als je het met je eigen krul meekrult zeg maar