Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:18:

[...]





Juist!



Hoewel... hoe vaak hebben we Dan eigenlijk zien dansen? Veel te weinig!
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:19:

daar waren ze weer de wapper armpjes

Die mogen alleen in 2012

Volgend jaar zijn we er vanaf
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:18:

[...]



Gelukkig van de geur!



Waarom ga je niet horizontaal op de bank? Dan kan ik niet trashen toch!
Alle reacties Link kopieren
Waarom moeten ze 18 zijn eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Friz, beterschap!
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:20:

[...]





Dan kan ik niet trashen toch!

Oh nee, sorry



Ik heb vakantie en krijg mijn hersenen morgen pas weer terug
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:18:

[...]





Juist!



Hoewel... hoe vaak hebben we Dan eigenlijk zien dansen? Ja nu je het zegt Het word tijd dat Dan eens gaat dansen in dit programma.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Tnx Sol. Duim je voor me? Want ik ben weer ziek vlak voordat ik naar het ziekenhuis moet.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:21:

Tnx Sol. Duim je voor me? Want ik ben weer ziek vlak voordat ik naar het ziekenhuis moet. Niks ernstigs hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
Wat slecht! Dat deze wel door mag, ze hebben in eerdere seizoenen echt mensen afgewezen op leeftijd, die ook 17 waren.
Alle reacties Link kopieren
Tnx Essie!



Nee hoor niks ergs maar wel vervelend. Ik ga voor een snel herstel: morgen! Goed idee toch?
Die waren misschien niet goed genoeg voor Bootcamp Bertrade?
Alle reacties Link kopieren
ik was even afgeleidt, wat heeft hij nou voor een ziekte
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik leuk. Slungelneger.
Gelukkig Frizzy, ik duim voor je mee!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Frizzy
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Dan lacht dan is het goed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Tnx Trashdames!
quote:charlottew88 schreef op 09 september 2012 @ 20:24:

Beterschap Frizzy Char weet jij wie er gewonnen heeft bij de kleine kokkies? Heb de afgelopen week niet mee kunnen schrijven
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:24:

ik was even afgeleidt, wat heeft hij nou voor een ziekteeen ziekte die maar 30 mensen ter wereld hebben, geen gehemelte en geen haargroei
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:21:

Tnx Sol. Duim je voor me? Want ik ben weer ziek vlak voordat ik naar het ziekenhuis moet. Ik duim! Wanneer moet je weer? Gaan ze hetzelfde doen als de vorige keer?
Alle reacties Link kopieren
Jumps!



Kan iemand het licht ff aandoen?
Alle reacties Link kopieren
Slungelneger, jij durft Flizz!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:26:

[...]





Ik duim! Wanneer moet je weer? Gaan ze hetzelfde doen als de vorige keer?Nee nu iets heel anders. Maar ik denk dat ik wel weer gezond moet zijn. Maar ik heb morgen eerst een gesprek, dus dan hoor k het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven