Entertainment alle pijlers

Sluitingsceremonie Paralympics.

09-09-2012 23:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ga 'm morgen even terugkijken!

Met coldplay toch?
Ja, was echt super! Ik ken iemand die erbij was, die vond het echt helemaal geweldig, enorm indrukwekkend.
Ik kon het helemaal nergens vinden, gisterenavond. Waar kan je het terugkijken dan?
Het was op ketnet. (België 1) En vast ook wel op de BBC.
BBC heb ik gekeken, maar ik vond het niet. Zo stom! Van de reguliere OS kon je genoeg zien.
Ja, en des te stommer omdat juist Nederland zoveel medailles heeft gewonnen!
op 3 toch (tv 3 of ned 3. hoe noemen ze het eigenlijk ?) Ik heb gisteravond tegen een uur of 12 coldplay voorbij zien komen..
Ik zag alleen voetbal, gisteren!
Het was van half 10 tot 12 op de belgische zender. Maar die doen volgens mij niet aan uitzending gemist....
Was gisteren op ned 3
Nee, niet de hele ceremonie toch? In ieder geval was dat dus niet live.
Het was tot 00:30 uur op Nederland 3.

Ik vond ook dat er vanuit Nederland veel te weinig aandacht aan werd besteed.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja, belachelijk eigenlijk dat het dus niet eens live werd uitgezonden. Nederland staat behoorlijk hoog wb paralympische sport, maar is nog steeds een ondergeschoven kindje. Jammer.
Net als de opening trouwens. Die heb ik live op de Franse televisie gezien. Ook op de Belgische zender was het live te zien. Nederland weer niet natuurlijk....
Eind vorige week werd er een blog geschreven, hier op de viva-site. 'Voor spek en bonen'... Daaruit bleek dat veel Nederlanders de P.S. niet als topsport zien.

En dat is misschien niet vreemd ook. Iets wat zo weinig aandacht krijgt vanuit de media kan ook bijna niet 'populair' worden.

Juist door dit uit te zenden krijgen mensen met een handicap of chronische ziekte misschien meer begrip. Want sommige mensen schijnen bijvoorbeeld ook niet te begrijpen dat je vandaag gezond rondloopt en alles kunt en dat morgen álles anders kan zijn.

Met tranen in mijn ogen heb ik gisteravond zitten kijken! Zo mooi, zo indrukwekkend, zo'n 'verbroedering'.... En dan de kers op de taart: Coldplay! Ik heb genoten.
Als er iets topsport is dan is het júist de P.S. Ik denk dat het vooral de media zijn die de PS niet zo serieus nemen.

En voor velen is het natuurlijk ook een ver van m'n bed show.
Begrijp ik nou goed dat onze kim van dijk niet gehandicapt is? gezien zij de visuele piloot is op de tandem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven