* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Hallo allemaal,

Thx voor de lieve berichtjes! Ik werk inderdaad bij het uwv en daar zijn mijn collega's en leidinggevende heel begripvol gelukkig. Daar heb ik het echt reuze mee getroffen. Weet eigenlijk zelf niet wat het nu was, beetje vaag dus. Ik wacht dan ook met smart op de uitslag want hoop echt dat er wat uitkomt. Heb wel besloten de volgende eeg die ze willen doen (na een nacht niet slapen) niet te doen. Ga daar niet weer vrijwillig liggen.

Bij Arbo was het oke, stond na kleine 10 minuten weer buiten. Ga nu vanaf maandag weer een uurtje langer werken. Dus ben benieuwd.

@ Utregmeissie: Wij vieren het op de dag zelf, er komt wat familie en een paar vrienden. We nodigen in elk geval niet te veel mensen uit. Ik gok dat we zo rond de 10-15 man zitten. Nou ja, nu ik het zo lees zijn het er nog best wat.

Vind het best lastig of je het wel of niet kunt maken. Ik zou zelf niet snel tegen familie zeggen dat we het niet vieren. Maar aan de andere kant is het natuurlijk jullie eigen keus. Wel lastig dat man en jij niet op 1 lijn zitten hierover. Kun je anders niet, wat Marit zegt, het op de dag zelf bijv het lekker met z'n drietjes vieren en dan apart een keer wat fam uitnodigen. Zit je natuurlijk wel weer met dat ze toch komen maar toch, hebben jullie het eerst wel lekker met z'n drietjes gevierd.

@ Malar: Klinkt super hoe jullie het hebben gehad alleen heel balen van het niet kunnen nagenieten. Blaasontsteking is echt knap vervelend en pijnlijk. Heb je al een kuur ervoor gekregen? Hopelijk slaapt Carlijn vannacht goed en kun je zelf ook goed slapen ondanks de blaasontsteking.

@ Peetje: Heerlijk dat je Femke zo makkelijk mee kan nemen. Dus leuke dagen gehad. Hier gaat het gelukkig ook altijd makkelijk, Eva vindt ook alles prima over het algemeen.

Eva is nu dus logeren. Nu zou ik vanavond een borrel hebben, hoor ik vanmorgen dat het niet doorgaat. M heeft wel feest van zijn werk en die komt ergens morgenochtend wel weer boven water. Dus nu mis ik Eva dubbel zo hard, is ze gewoon voor niks niet thuis. Had mijn moeder daarnet nog aan telefoon en het gaat wel super hoor, ze is hartstikke vrolijk en lief. Dus daar ben ik wel blij om.

@ Iedereen Heel, heel veel plezier morgen. Ben heel benieuwd naar de foto's dus maak er maar lekker veel. Vind het echt super jammer dat ik er niet bij kan zijn.

jippii internet doet het weer. ik ga morgen ofzo lekker op mijn gemakkie bij lezen. we gaan zo 27 dresses kijken en dan vroeg mijn bedje in dat ik morgen weer fris en fruitig bij jane opvisite kan. kees komt ook mee want ik ben geen held op de snelweg.

Tot morgen!!
Zo ff, bijgelezen.

Jane, thanx meid.

Metis, wat rot zo'n onderzoek. Ik kan me helemaal voorstellen dat je geen zin hebt in nog z'n onderzoek. Ze provoceren je hersenen echt tot reactie en da's lekker makkelijk van de andere kant van de onderzoekstafel maar jij zit er maar lekker mee. Maar ja, ze hopen natuurlijk (en jij ook) dat het ook wat oplevert. Ik duim dan ook met je mee dat je er iets mee opschiet, misschien is dan het tweede onderzoek wel helemaal niet meer nodig. Sterkte meid.

Utregmeissie, tja, ik heb er niet zo'n moeite mee dat je zo'n verjaardag niet viert met familie. Voor zo'n kleintje hoeft het eigenlijk helemaal niet. Met een beetje pech heb je een kindje dat helemaal overstuur is omdat ze al die aandacht helemaal niet aankunnen. Maar ja, ik heb een makkelijke familie. Marits idee lijkt me dan ook wel wat, allemaal tegelijk en niet te lang. Maar goed, we hebben nog even en het is vakantietijd als onze kleine jarig is, dat maakt het makkelijker het ongemerkt voorbij te laten gaan.

Zo vreemd dat sommige kindjes al weer bijna jarig zijn. Dat het al weer een jaar geleden is dat we nog zwanger waren, met de laatste loodjes liepen en dat de eerste kindjes geboren waren.

Trouwens, nog iets heel anders. Blaasontsteking mag vervelend zijn maar een schimmelinfectie lijkt me ook geen pretje. Ik mag weer eens helemaal niet klagen maar ik had 'em vanmorgen even helemaal zitten. Vanmiddag weer thuis, scheen de zon en was het al weer een stuk beter gesteld met mijn stemming.

En tenslotte: Het gaat gepaard met veel gekwijl en getrek aan mijn haren maar Carlijn knuffelt . Ze legt echt d'r wang of hoofdje tegen me aan (en kwijlt me dan dus helemaal onder en trekt keihard aan m'n haar maar dat geeft niet)

Goed ik ga me klaarmaken, de oppas komt over een uurtje.

Misschien tot morgen.

En, en, en? Hoe was de mutsing? Verslag én foto's graag!

@ Malar: Ah joh, zowel schimmelinfectie als blaasontsteking zijn knap vervelend. Hier er gelukkig weer vanaf. Hoe was het gisteravond? Lief hé die knuffels? Hier ook hard getrek aan mijn haar, maar ja nemen we maar op de koop toe.

Zometeen richting ouders om Eva op te halen!
Hallo meiden,

nou, dat van die verjaardag is helemaal opgelost. Gister met Utrechjochie er uitgebreid over gesproken en mijn zorgen zijn weg. We weten nu hoe we het gaan doen en ik heb er zowaar weer zin in. Pfieeeeeuw.

Mutsing meldplicht!!! hoe was het???

Wij zijn vanmorgen op stap geweest met Fiene in onze hoofdstad, ja ja! Mijn schoonzusje woont daar en we zouden al heel lang langs gaan... Dus trein gepakt met buggy en al en off we went. Daarna nog geluncht bij De Jaren, toen was Fiene het ook wel echt zat.

Deze week minder goed nieuws gehad want donderdag is mijn oma overleden. Dinsdag is de crematie. Ik wil een stukje voor haar lezen, ik heb gister de hele middag gepuzzeld en heb nu wat. Volgens mij begin ik al in zin 1 te huilen dus voor mij geen mascara 's morgens. Maar ik wil het wel graag doen. Heb er

(gelukkig) geen ervaring mee en vind het ook wel doodeng.

Morgen ga ik al met mijn zusje langs om even bij mijn oma te kijken. Zie er wel tegenop maar wil het ook wel graag.

Zoooo... ga kijken of ik me er toe kan zetten de badkamer te poetsen om er vervolgens lekker zelf in te gaan liggen....het bad bedoel ik....
Hahaha Metis, nieuwsgierig hè?

Ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken, maar IK vond het héééééél geslaagd !!!

Tegen 10.30 uur begon het een beetje druk te worden en rond 13.30 uur was het afgelopen.

Een drukte van belang. Alle kindjes speelden lief op de grond en wij zaten er gezellig omheen te kletsen en te eten. Ik vond het reuze leuk om Jayda, Femke, Ilse, Chica, Punkie en Zoë te zien. Wat een heerlijke kids hebben wij gemaakt

En natuurlijk leuk om enkele mannen gezien te hebben !

Ik heb net de foto's op mijn camera geteld. Het zijn er 53 . En natuurlijk nog diverse filmpjes.

Ik zal kijken of ik morgen tijd heb om de foto's te plaatsen. Ik zal ze ws. eerst moeten verkleinen ivm het aantal MB's. Dat gaat even tijd kosten.

Dussssss, voor herhaling vatbaar, wat mij betreft.

Nu vast een datum prikken voor het najaar????? Dan kan tenminste iedereen erbij zijn.

Nu ben ik moe en ga ik zelf even uitrusten.

XXX

(Oh ja, Jane-man belde om 15.30 uur dat ie net wakker was. Ze zijn om 10.00 uur vanochtend pas naar bed gegaan..... )
Ah Utregmeissie, crosspost.

Ik heb je al gesproken, maar alsnog gecondoleerd met het verlies van je oma. Hoe oud ze ook was. Het blijft verdrietig !

Knap dat je gaat speechen hoor !!

Spreken/zien elkaar.
.
.
Hoiiiii,

nou ik kan alleen maar beamen wat Jane zegt, het was superleuk!!! Al die schatjes bij elkaar. Zoveel relaxter dan toen in de IKEA. Wat overigens ook erg leuk was. Maar zo bij iemand thuis was een stuk prettiger. We hadden de tijd om wat te kletsen terwijl de kleintjes speelden en aten.

Jane heel erg bedankt dat de mutsing bij jou mocht plaatsvinden en voor je gastvrijheid!

Ben het met je eens: de najaarsmutsing graag al bijtijds vastleggen zodat de opkomst lekker groot is. Dit was echt voor herhaling vatbaar. Ben zeer benieuwd naar de foto's - vooral die 'groepsfoto' !

liefs Diddledee
Utregmeissie, veel sterkte de komende tijd en wat mooi dat je iets gaat zeggen tijdens de dienst....nogmaals: veel kracht toegewenst!

Punkertje: dat knulletje van jou is echt een heerlijk mannetje zeg. Echt gezellig hij.

Metis, dat wordt lekker kroelen met je meissie nu ze weer thuis is! Wat vervelend trouwens zeg, hoe je onderzoek laatst verlopen is.

Malar, heerlijk he dat geknuffel. Ik zou Jayda heel de dag door kunnen kroelen. Denk alleen niet dat zij daar op zit te wachten hihi

Ik las trouwens Punkertjes vraag over treinreizen. Ik ben eens met de wandelwagen (X adventure) met de trein naar Rotterdam gegaan. Wel naar Blaak hoor, dat is een nieuwer station met lift (centraal is aan het verbouwen). Maar ik moest de hele reis op het balkon blijven aangezien je in die dubbeldekstreinen alleen naar boven of beneden kan. En ik had ook hulp nodig bij het in- en uitstappen. Aangezien ik alleen was vond ik dat dus niet echt een succes.....Die 'oudere' Duitse treinen lijken mij al helemaal een ramp met instappen: hoge en smalle treetjes/deuren....niet echt kind/buggy-vriendelijk dus.
.
Nou volgens mij kan daar niet echt een buggy doorheen hoor Punkertje, dat betwijfel ik.

Ach wat lief die Punkie (had je het gehoord van zijn luchtzoentje?) Ik vond het ook leuk koffiedrinken. Proost!

Ik heb een paar fotootjes geplaatst in het album. Alle 6 die ik gemaakt heb )
hoi allemaal,

het was erg gezellig vannochtend. al die kleintjes bij elkaar. wat zijn ze allemaal anders;

Ilse die zo goed kon zitten...

laura vrolijk dametje met haar leuke staartje...

Chica die al zo goed kan kletsen

Punkie die gezellig op de koffie was bij DD

Femke die al goed kan rollen...

Jayda mooi meisje die al gezellig brabbeld...

Zoë die er lekker tussen door kruipte...

natuurlijk de mama's die gezellig aan het kletsen waren

en niet te vergeten de 2 super papa's die allemaal aan moesten horen

Jane erg fijn dat we de mutsing bij jouw konden houden

groetjes marianne
Ja, ik vond het ook erg gezellig. Leuk om al die kindjes bij elkaar te zien en elkaar eens in het echt te zien.

Femke was aardig uitgeteld, want toen we thuis waren en ik de maxi-cosi uit de auto haalde sliep ze gewoon door en heeft ze nog een kwartiertje in de maxi-cosi in de woonkamer doorgeslapen. Dat doet ze anders nooit; als de auto stopt is zij wakker.

Vanmiddag zijn we nog naar een verjaardag geweest. We wilden niet heel lang blijven maar het was wel gezellig dus zijn we wat langer gebleven. Alleen hadden we geen bedje mee dus hebben we haar geprobeerd in het wipstoeltje in de ligstand op een slaapkamer te leggen maar daar trapte ze dus niet in.

Toen heb ik haar nog een tijd op schoot gehad beneden, dat vond ze wel weer leuk, om erbij te zijn. Maar om negen uur zijn we toch maar gegaan. Ben benieuwd hoe laat ze morgen wakker wordt, want ze ligt er pas sinds 10 uur in, maar het zal toch wel gewoon om zeven uur zijn denk ik.

Utregmeissie: gecondoleerd met het verlies van je oma. Sterkte! Leeft je opa nog?

groetjes, peetje

Goedemorgen !

Het was hartstikke leuk gisteren !

Super om al die kindjes bij elkaar te zien zeg ...

en Jane, je was een super-gastvrouw !

Ilse heeft zich ook vermaakt...net als alle andere kindjes !

vraag; hoe kom ik op mijnalbum ????

quote:marit_1978 schreef op 20 april 2008 @ 09:11:

vraag; hoe kom ik op mijnalbum ????

Ik heb je een mail gestuurd met de inloggegevens.
Dankjulliewel voor al jullie bedankjes voor mijn gastvrijheid. Errug graag gedaan ! Ik vond het gewoon super gezelli.

Blij dat mijn routebeschrijving klopte *pfieuw *

Punkertje: Baas boven Baas? WAT ????

dat méén je niet. Heb jij er nòg meer gemaakt? Whahaha, ik vond dat ik er al veel had

Ik vond het tof dat jullie er waren, helemaal van ver. En Punkie en Punker. Lekkere mannen hoor .

Peetje, zijn jullie ook nog naar een verjaardag geweest 's middags? Jeetje, wat een gezellig druk dagje. Leuk hoor.

Ik vond het heel leuk dat je er was !

Heb jij trouwens je melkpoederdoosje bij mij laten liggen op het aanrecht? Het is geel/groen met een geel berekopje. Wat wil je dat ik ermee doe? Naar je opsturen?

Marianne, ook erg leuk dat jij er was. Leuk om lekkerbekje Zoë te zien. En om je a.s. man te zien. Wat is ie schattig beleefd trouwens. Hij bleef maar 'u' tegen me zeggen (of vind ie mij gewoon heeeeeel oud ?)

DD, Wat een lekker ding is Jayda zeg. Een mooi meisje hoor. Enne... dat staan komt vanzelf hoor. Was hier ook van de ene op de andere dag ! Ik heb jou eigenlijk niet zo erg gesproken. Jammer ! Nou ja, volgende keer beter.

Malar, ik zag je SMS-je. Nog bedankt. Jammer dat je niet kon komen, maar ik begrijp het wel. Volgende keer beter joh.

Hoe ist met je blaasontsteking????

Metis, ik kan me voorstellen dat je die volgende EEG niet laat doen hoor. Een nacht niet slapen in combi met dat vreselijke onderzoek lijkt me vreselijk ! Ik hoop dat je snel uitslag krijgt, waar je ook nog iets mee kunt !

Was het fijn om Eva weer te zien????

Ik heb net mijn foto's op MijnAlbum gezet (een stuk op 37).

Er staan er nu 42 op. Er had er nog iemand 7 opgezet. DD?

Ik sta er alleen zelf niet op . Misschien op die van Punkertje?

Ik wil nog even uitzoeken hoe ik daar filmpjes kan plaatsen. Of dat überhaupt wel kan.

We gaan nu eerst naar vrienden met 2 kindjes. Gezellig boswandelen en daarna met z'n allen naar een pannenkoekenhuis.

Dahaaaaag.
quote:Jane 1973 schreef op 20 april 2008 @ 13:42:

Heb jij trouwens je melkpoederdoosje bij mij laten liggen op het aanrecht? Het is geel/groen met een geel berekopje. Wat wil je dat ik ermee doe? Naar je opsturen?

Marianne, ook erg leuk dat jij er was. Leuk om lekkerbekje Zoë te zien. En om je a.s. man te zien. Wat is ie schattig beleefd trouwens. Hij bleef maar 'u' tegen me zeggen (of vind ie mij gewoon heeeeeel oud ?)

oeps ja dat melkdoosje is van mij....ik vergeet altijd wat. ik koop wel weer een nieuwe.

nee hoor vind je niet oud maar hij is op dit soort momenten gewoon te beleefd......

ik heb al heel wat leuke foto's gezien....helaas sta ik op een aantal foto's er een beetje raar op

Utergm: gecondoleerd met je opa
dat is dubbel op!!!
Oh Marianne, is dat doosje van jou?

Niet opsturen dus? Wel jammer dat je hem hebt laten liggen. Nou ja, als ik je weer een keer zie, neem ik 'em wel mee.

Ik had ook al gezien dat je er een paar keer 'raar' opstond. Met je handen voor je ogen en dat soort dingen. Niets aan te doen, hahaha.

Pffff, ik ben blij dat hij me niet te oud vind, hahaha. Hij is echt superbeleefd inderdaad. Netjes hoor.
Het lukt dus niet om de filmpjes op MijnAlbum te zetten. Balûhhhh.

Ik zal het anders proberen. Ik zet de filmpjes op mijn photobucket en zal de links zetten op MijnAlbum (naam foto's o.i.d). (of iemand anders een waanzinnig idee?)

Ik heb wel wat anders ontdekt.

Bij 'Contacten' kun je je adresgegevens kwijt. Handy or what ?

Oproepje aan iedereen dus (die dat wil) !
.
.
Lieffies hè????

Allright. Het was wat puzzelen, maarrrrrr de filmpjes zijn benaderbaar.

Listen very carefully:

bij de 1e foto heb ik 4 reacties geplaatst met 4 linkjes naar de 4 filmpjes. Zie linkerframe, onderaan.

Als je op een willekeurige andere foto staat, zie je ook dat er 4 reacties op dit album zijn. Klikkerdieklik et voìla !

Het zijn geen technische hoogstandjes, maar het geeft een leuke indruk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven