Gezondheid alle pijlers

Zenuwblokkade na hernia operatie?

10-09-2012 13:55 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 4 weken geleden geopereerd aan een acute hernia L2-L3.

Na de operatie was ik pijnvrij. Heerlijk, geen uitstralingspijn meer in mijn rechter been. Ik had een opbouwschema meegekregen, ook goedgekeurd door mijn fysiotherapeut, en heb dit schema netjes aangehouden. Na 8 heerlijke pijnvrije dagen begon de pijn weer op te komen in mijn rechterbeen. Het begon met een brandend gevoel wat ook naar mijn linkerbeen trok. Na 1 week gesproken met de chirurg die mij vertelde dat dit door het wondvocht kwam en weer zou wegtrekken. Helaas werd de pijn steeds erger. Nu slik ik 300 mg lyrica en 4x Zaldiar per dag maar de pijn, die nu ook weer stekend en kloppend is zoals voor de operatie, komt hier nog steeds doorheen.

De chirirg heeft nu voorgesteld om een zenuwblokkade te plaatsen. Voor mijn hernia operatie heb ik 2x een blokkade gehad maar deze hebben niet geholpen. Ik weet niet wat ik moet doen? Ik word moedeloos van de pijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop toch zo dat iemand mij goede raad kan geven.

Groeten van Romee
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik kan je geen raad geven ermee, je alleen veel sterkte wensen, want 300 lyrica en 4 maal zaldiar is niet niks, hopelijk gaat het gauw wat beter.

Ikzelf ben anderhalve week geleden geopereerd aan een nekhernia, kreeg na de operatie ook heel veel uitstraling in arm, ben weer opgenomen geweest met baxters en nu ben ikthuis met 3 maal zaldiar, waar ik toch wat licht in m'n hoofd van ben maar de pijn is veel verbeterd.

Sterkte ermee! Vroeger heb ik ook nog lyrica genomen, ik had toen wat moeite om dat af te bouwen, het opbouwen ging vlot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven