La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
quote:Advertentie

Last van een Depressie?

Wacht dan niet langer en kom tot rust in onze kliniek op Curaçao!

JellinekRetreat.nl/DepressieWauw! Dat lijkt me wel wat.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mrs, ik voel NU een depressie opkomen . Ik ga maar vast boeken, en dan niet eens noodzakelijkerwijs naar de Jellinek.
Zou je als je daar boekt wel op zijn tijd een lekker portje mogen drinken of sex on the beach? Het is natuurlijk wel Jellinek.
Jawèèèll! Anders kom je toch nooit van je depressie af? En dat zou niet slim zijn van de Jellinek, zeg nou zelf. Kunnen we trouwens Sjors niet meenemen? Dan hoeven die Jellinekkers niet steeds met cocktails voor ons door het zand te strompelen. Bovendien heeft Sjors de juiste tan al.
Goed idee, Sjors en Tanningbutler gaan mee. We pikken wel een bezem van Mefs om daar te geraken.
quote:mrsstanleywalker schreef op 11 september 2012 @ 00:20:

[...]

Wauw! Dat lijkt me wel wat.Ik voel me ineens heel depressief. Waar moet ik ervoor tekenen ?
Jullie waren toch niet van plan om zonder mij te gaan ?
Ik voel ook inene een diepe depressie aankomen. Ik ga abrupt preventief boeken

Wanneer gaan we? We moeten wel tegelijk gaan he!
Bij mij is het redelijk urgent. Net een week PMS gehad en sinds paar dagen ongesteld. We moeten vaart maken..
Ik las hier op het forum dat november een hele slechte tijd is vanwege het weer. Zo snel mogelijk dan maar? Het weer zakt hier toch af, dus we kunnen nog lekker nazomeren.

Of in januari/februari, om die deprimerende winter een beetje te breken.

Mefs, hoeveel-persoons is jouw bezem? En heb je bagagefaciliteiten? Anders in vredesnaam maar KLM.

Edit: o jee, Gaia is urgent. Volgende week? Overmorgen?
Sri, ik stel voor dat we de komende twee kwartalen, iedere maand gedurende twee weken in therapie gaan aldaar. Tijdens de pms- en bloedingsweken.
quote:sri schreef op 11 september 2012 @ 09:54:

Mefs, hoeveel-persoons is jouw bezem? En heb je bagagefaciliteiten? Anders in vredesnaam maar KLM.

Ik heb een bezem en een stofzuiger, geen bus. Mrs en ik kunnen samen, want we nemen niet zo veel ruimte. Jullie mogen naar de KLM. De bagage laat ik daar toveren. Of beter nog, met een credit card hebben we geen bagage nodig. Winkelen is ook goed voor de depressie.
Wat een lekkere regen net! Heerlijk!
Hebben we een depressie? Als we winkelen doe ik mee.
quote:MEFS schreef op 11 september 2012 @ 11:56:

Wat een lekkere regen net! Heerlijk!Jij hebt echt een uitburgeringscursus nodig
quote:scheel_schaapje schreef op 11 september 2012 @ 12:00:

[...]

Jij hebt echt een uitburgeringscursus nodig Hahaha, zeg dat wel.
quote:gaia9 schreef op 11 september 2012 @ 09:57:

Sri, ik stel voor dat we de komende twee kwartalen, iedere maand gedurende twee weken in therapie gaan aldaar. Tijdens de pms- en bloedingsweken.Mag ik dan mee als moral support? Ik heb dat soort periodes achter me . Oh nee:
Sri, als vriendin moet ik jou ernstig adviseren dat je in therapie moet. Ik zie dat je heel zwaar depressief bent. Ik heb al vast een plekje voor jou gereserveerd.
Mefs! *Pinkt een traantje weg en haalt schots geruit depressiekoffertje van zolder*.

Na de therapie laat ik dit koffertje achter en ga op zoek naar een Louis Vuitton, hoeft niet nieuw te zijn. Om het te vieren.

Maar Gaia, daarna houden we natuurlijk eens in de zoveel weken evaluatiesessies. Daarginds.
We kunnen ook naar Pasadena, naar de Celebitry Rehab met Dr. Drew
Onee dat is niet handig, dan mogen we niks meer wat een zeker iemand ooit verboden heeft
Goed idee meiden! En als ze jullie het terrein niet aflaten kan ik altijd een paar flessen over het hek gooien.

Ben de rotste niet.
Precies Sri, die evaluaties zijn minstens zo belangrijk.

Wat een puike plannen lees ik hier. Locatie maakt niet veel uit, als het maar aangenaam zonnig is, er voldoende drank binnen handbereik is en volop shopgelegenheid. Oja en mijn bankrekening moet nog even worden aangevuld.. Dat gaat toch wel?
Khe, gooi je jezelf dan ook even over het hek. We kunnen je niet missen hoor en het is allemaal in groepsverband.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven