La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
dinsdag 11 september 2012 om 21:20
Mijn twee kinderen zijn zo anders dan je niet zou zeggen de ze uit dezelfde buik komen. Mini is heel rustig en braaf, praat nooit en je hoort hem nooit. Mefsmeid is heel aanwezig en ze praat aan een stuk door en eist heel veel aandacht. De aanpak van beide is dus heel anders. Negeren of geen aandacht aan Mini geven werkt niet, want dan is ie rustig in zijn wereldje. Bij hem helpt zijn speelgoed afpakken of een tv verbod. Bij Mefsmeid is negeren en naar haar kamer sturen de beste aanpak.
dinsdag 11 september 2012 om 21:21
Sri, hij is 19 en relaxed dus het is gelukt. Gewoon kalm blijven, ergens neerzetten waar hij geen schade aanricht en als de woede op is even over praten of het negeren en gewoon verdergaan. Kind zit zichzelf het meest in de weg. Leer, maar dit is voor later, gevoelens benoemen (ben nu jaloers, ik wil nu aandacht enz).
dinsdag 11 september 2012 om 21:24
Nou, echt bizar hè? Dat 2 kinderen, volle broer en zus, zo kunnen verschillen!
Peuter heeft dat nog nooit gehad. Die vond altijd alles best. Ze leert nu wat meer van zich afbijten. (gelukkig!)
Maar is met hele andere dingen bezig. Maar zij kon ook al meer woordjes op de leeftijd die dreumes nu heeft. Dus makkelijker dingen duidelijk maken.
Peuter heeft dat nog nooit gehad. Die vond altijd alles best. Ze leert nu wat meer van zich afbijten. (gelukkig!)
Maar is met hele andere dingen bezig. Maar zij kon ook al meer woordjes op de leeftijd die dreumes nu heeft. Dus makkelijker dingen duidelijk maken.
dinsdag 11 september 2012 om 21:24
Sommige van onze volwassen cliënten (qua postuur en leeftijd) hebben het ontwikkelingsniveau van jouw dreumes Missy. Vanuit mijn ervaring daarmee: wat Mrs en Dickens zeggen: afleiding c.q. even uit de situatie halen en ergens waar het kind veilig is laten bijkomen.
En inderdaad is het soms dat ze moeten poepen en dat dat niet wil komen en dwars zit bijvoorbeeld, of dat ze een druk weekend achter de rug hebben (weer bij ouders geweest ofzo).
En inderdaad is het soms dat ze moeten poepen en dat dat niet wil komen en dwars zit bijvoorbeeld, of dat ze een druk weekend achter de rug hebben (weer bij ouders geweest ofzo).
dinsdag 11 september 2012 om 21:38
Onze bejaarde hond heeft ook steeds meer last van gedragsproblemen. Hij is best doof inmiddels, last van staar en volgens mij ook dement ofzo. Vooral tijdens het eten is hij best a pain in the ass, schooien en als ik hem op zijn plaats stuur, is ie al vergeten dat hij daar naar toe moest voordat hij er is. En het is geen ongehoorzaamheid, hij lijkt echt elke keer het commando voor het eerst te horen.
Na het eten is hij pas echt vervelend. Hij heeft altijd de restjes gekregen als de tafel afgeruimd werd, dat doen wij nooit stante pede, ook nooit gedaan. Nu staat hij te blaffen tegen mij totdat ik begin met afruimen en of hij wel of niks krijgt, die tafel moet afgeruimd worden. De slavendrijverT. Echt, hij volgt elke beweging tot de vaatwasser aanstaat. Staat ie een beetje in de loop van de keuken en de eetkamer te commanderen.
Kan ik deze bejaarde hond nog in 2012 krijgen en zorgen dat hij Stan gaat commanderen?
Na het eten is hij pas echt vervelend. Hij heeft altijd de restjes gekregen als de tafel afgeruimd werd, dat doen wij nooit stante pede, ook nooit gedaan. Nu staat hij te blaffen tegen mij totdat ik begin met afruimen en of hij wel of niks krijgt, die tafel moet afgeruimd worden. De slavendrijverT. Echt, hij volgt elke beweging tot de vaatwasser aanstaat. Staat ie een beetje in de loop van de keuken en de eetkamer te commanderen.
Kan ik deze bejaarde hond nog in 2012 krijgen en zorgen dat hij Stan gaat commanderen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 11 september 2012 om 21:50
Hij is bijna 15 jaar, heel oud dus voor zo'n grote hond. Dierenarts vond hem voor zijn leeftijd wel oké, gewoon sjaggerijnig, oud wrattenzwijn met een puike conditie. Hij vond hem wel wat 'milder' geworden, had niet geprobeerd naar hem te happen en zelfs zijn snoepjes aangenomen en dat had ie nog noooooooit gedaan!
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 11 september 2012 om 21:56
Ocherm Mrs, die ene kat (die we hebben moeten laten inslapen 2 maanden terug) van ons ging ook allemaal van die dingen doen, volgens mij ook dementie.
Dierenarts zei laatst nog: omdat de voorzieningen zo goed zijn en huisdieren steeds ouder worden krijgen ze ook steeds meer kwalen hoe ouder ze worden, dat is dan weer het nadeel.
Dierenarts zei laatst nog: omdat de voorzieningen zo goed zijn en huisdieren steeds ouder worden krijgen ze ook steeds meer kwalen hoe ouder ze worden, dat is dan weer het nadeel.