Laat op het forum?
zondag 20 april 2008 om 01:46
quote:Ikke1971 schreef op 20 april 2008 @ 00:48:
[...]
Ik weet het goed gemaakt met jullie.... jullie mogen vanaf vandaag gewoon Truus zeggen. Of als je dat te banaal vindt mag je ook gewoon 'vreselijk leuke forumdame' zeggen
*gaat zelf toch voor Truus denk ik..haha*
*zit me nu te bedenken dat ze me op het werk vaak Blondie noemen...is ook nog een alternatief
*Ik kies dan idd truus...maar enkel en alleen maar omdat 'vreselijk leuke forumdame' zo lang is
[...]
Ik weet het goed gemaakt met jullie.... jullie mogen vanaf vandaag gewoon Truus zeggen. Of als je dat te banaal vindt mag je ook gewoon 'vreselijk leuke forumdame' zeggen
*gaat zelf toch voor Truus denk ik..haha*
*zit me nu te bedenken dat ze me op het werk vaak Blondie noemen...is ook nog een alternatief
zondag 20 april 2008 om 01:54
quote:claire123 schreef op 20 april 2008 @ 01:51:
word ik er net afgegooid.....nou ja...de bewerking werd afgebroken en het programma ging sluiten of zoiets...pffffff
Dat had ik dus ook!!!
toen ik net klaar was met lap text,tssss.
Zijn ze aan het kloten ofzo,wordt meestal s'nachts gedaan die updates.
word ik er net afgegooid.....nou ja...de bewerking werd afgebroken en het programma ging sluiten of zoiets...pffffff
Dat had ik dus ook!!!
toen ik net klaar was met lap text,tssss.
Zijn ze aan het kloten ofzo,wordt meestal s'nachts gedaan die updates.
zondag 20 april 2008 om 01:59
zondag 20 april 2008 om 01:59
quote:_Soleil_ schreef op 20 april 2008 @ 01:56:
Nachtpaars, ben blij dat je de link mooi vindt. Je hebt toch niet ook erbij zitten huilen hoop ik?
Ik heb een hele slechte week gehad, maar vandaag gaat het.
Ik ben even een sigaretje roken trouwens. Ik ben niet thuis, dus ga dat even buiten doen.
De tranen stonden me wel in de ogen ja Soleil, maar geen tranen van verdriet hoor, meer van ontroering.
Rot dat je een slechte week hebt gehad meis, maar fijn te horen dat het vandaag weer gaat.
Geniet lekker even van je sigaretje!
Ik paf ook gewoon door hoor, ook al ben ik
En dat met een vreselijk irritantie kriebelhoest die me 's nachts wakker houdt en waar alles zeer van gaat doen, maarja, die verslaving hè
Nachtpaars, ben blij dat je de link mooi vindt. Je hebt toch niet ook erbij zitten huilen hoop ik?
Ik heb een hele slechte week gehad, maar vandaag gaat het.
Ik ben even een sigaretje roken trouwens. Ik ben niet thuis, dus ga dat even buiten doen.
De tranen stonden me wel in de ogen ja Soleil, maar geen tranen van verdriet hoor, meer van ontroering.
Rot dat je een slechte week hebt gehad meis, maar fijn te horen dat het vandaag weer gaat.
Geniet lekker even van je sigaretje!
Ik paf ook gewoon door hoor, ook al ben ik
En dat met een vreselijk irritantie kriebelhoest die me 's nachts wakker houdt en waar alles zeer van gaat doen, maarja, die verslaving hè