Laat op het forum?
zondag 20 april 2008 om 00:45
quote:Ikke1971 schreef op 20 april 2008 @ 00:16:
En Claire, dat ikke verhaal..idd erg onhandig en inspiratieloos gekozen...maar nu kan ik het niet meer veranderen
Nee claire is orrigineel en creatief
Maar idd jammer dat je het niet kunt veranderen ( wel begrijpelijk). Maar daar zitten we dan maar mooi mee
En Claire, dat ikke verhaal..idd erg onhandig en inspiratieloos gekozen...maar nu kan ik het niet meer veranderen
Maar idd jammer dat je het niet kunt veranderen ( wel begrijpelijk). Maar daar zitten we dan maar mooi mee
zondag 20 april 2008 om 00:48
quote:claire123 schreef op 20 april 2008 @ 00:45:
[...]
Ik weet het goed gemaakt met jullie.... jullie mogen vanaf vandaag gewoon Truus zeggen. Of als je dat te banaal vindt mag je ook gewoon 'vreselijk leuke forumdame' zeggen
*gaat zelf toch voor Truus denk ik..haha*
*zit me nu te bedenken dat ze me op het werk vaak Blondie noemen...is ook nog een alternatief
*
[...]
Ik weet het goed gemaakt met jullie.... jullie mogen vanaf vandaag gewoon Truus zeggen. Of als je dat te banaal vindt mag je ook gewoon 'vreselijk leuke forumdame' zeggen
*gaat zelf toch voor Truus denk ik..haha*
*zit me nu te bedenken dat ze me op het werk vaak Blondie noemen...is ook nog een alternatief
zondag 20 april 2008 om 01:34
Ik ben er ook weer eens even.......pfffff, veel bij te lezen hier!
Stampen op lap lijkt me niet bevorderlijk Iry (ha Iry! )
Ik ben ziek
heb bijna de hele dag in bed gelegen, maar vanavond voel ik me weer wat beter.
En nu bang dat ik zometeen niet kan slapen terwijl ik er wel iets vroeger in zou willen eigenlijk....
Stampen op lap lijkt me niet bevorderlijk Iry (ha Iry! )
Ik ben ziek
En nu bang dat ik zometeen niet kan slapen terwijl ik er wel iets vroeger in zou willen eigenlijk....
zondag 20 april 2008 om 01:35
Hooooooooiiiiii!
Ik kom maar even kijken hoor. Niet te lang denk ik (hahaha, wanneer heb ik dat eerder gehoord).
Blonde Truus
@Iry, bij mij doen die smileys het ook wel eens niet. Maar als je dan de juiste code intypt gaat het wel. Je moet er gewoon even een paar uit je hoofd leren
Die kwade bijvoorbeeld is : mad : maar dan zonder spaties. dus
Ik kom maar even kijken hoor. Niet te lang denk ik (hahaha, wanneer heb ik dat eerder gehoord).
Blonde Truus
@Iry, bij mij doen die smileys het ook wel eens niet. Maar als je dan de juiste code intypt gaat het wel. Je moet er gewoon even een paar uit je hoofd leren
Die kwade bijvoorbeeld is : mad : maar dan zonder spaties. dus