Laat op het forum?
zondag 20 april 2008 om 02:02
Iry, omdat ik door dit topic iets meer van je achtergrond weet kon ik je reacties zowiezo heel goed begrijpen.
En je schreef toch ook dat je best begrip had voor de gevoelens van TO?
Dus waar dan dat gebrek aan empatisch vermogen in zou moeten zitten is mij een raadsel.
Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor!
Jij weet hoe je bent en wij inmiddels ook een beetje, dus geen enkele reden voor die twijfel!
En je schreef toch ook dat je best begrip had voor de gevoelens van TO?
Dus waar dan dat gebrek aan empatisch vermogen in zou moeten zitten is mij een raadsel.
Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor!
Jij weet hoe je bent en wij inmiddels ook een beetje, dus geen enkele reden voor die twijfel!
zondag 20 april 2008 om 02:04
zondag 20 april 2008 om 02:08
Het kost mij altijd zoveel energie zo'n topic.
En sommige mensen kunnen zich schriftelijk zoveel beter uitdrukken en dan voel ik me al snel in een hoek gedrukt.
En om er dan een dagtaak van te gaan maken om me wèl goed uit te drukken wil ik niet, want ik kan m'n toch al schaarse energie wel beter gebruiken denk ik dan.......
Ik vind overigens jouw bijdragen altijd bijzonder boeiend Iry.
Dat klinkt een beetje 'slijmerig' maar ik meen het wel echt
En sommige mensen kunnen zich schriftelijk zoveel beter uitdrukken en dan voel ik me al snel in een hoek gedrukt.
En om er dan een dagtaak van te gaan maken om me wèl goed uit te drukken wil ik niet, want ik kan m'n toch al schaarse energie wel beter gebruiken denk ik dan.......
Ik vind overigens jouw bijdragen altijd bijzonder boeiend Iry.
Dat klinkt een beetje 'slijmerig' maar ik meen het wel echt
zondag 20 april 2008 om 02:10
zondag 20 april 2008 om 02:14
Haha! claire.nou sluit je maar bij mij aan! ik ben inmiddels ook in de grrrrr stemming daardoor.
Echt nachtpaars? Wat lief dat je dat zegt.
Ik heb altijd het idee,dat ik niet opval op het forum(ja alleen in dit topic,haha)
Maar het kost idd veel energie,en er zitten een paar pittige tantes op het forum.Niet altijd even fijn.
Echt nachtpaars? Wat lief dat je dat zegt.
Ik heb altijd het idee,dat ik niet opval op het forum(ja alleen in dit topic,haha)
Maar het kost idd veel energie,en er zitten een paar pittige tantes op het forum.Niet altijd even fijn.
zondag 20 april 2008 om 02:20
quote:iry schreef op 20 april 2008 @ 02:15:
Goh.....ik word helemaal blij van je compliment!
De smily is exit!
Da's mooi om te horen!
Misschien is het omdat ik je van dit topic 'ken' maar mij val je dus wèl op door de dingen die je schrijft.
Die pittige tantes waarvan één in het bijzonder weerhouden mij er vaak van om me in een topic te mengen.
Ik heb geen zin om afgefakkeld te worden namelijk en als je eenmaal in zo'n topic zit, zit je voordat je het weet urenlang niets anders te doen en daar heb ik echt de fut niet voor.
Goh.....ik word helemaal blij van je compliment!
De smily is exit!
Da's mooi om te horen!
Misschien is het omdat ik je van dit topic 'ken' maar mij val je dus wèl op door de dingen die je schrijft.
Die pittige tantes waarvan één in het bijzonder weerhouden mij er vaak van om me in een topic te mengen.
Ik heb geen zin om afgefakkeld te worden namelijk en als je eenmaal in zo'n topic zit, zit je voordat je het weet urenlang niets anders te doen en daar heb ik echt de fut niet voor.
zondag 20 april 2008 om 02:23
Oh ja, en daarbij ben ik behoorlijk gevoelig en trek me daardoor alles enorm aan.
Het zou op zich wel een goede manier zijn om via zo'n forum te leren beter met mensen die kritiek op me geven om te leren gaan, maar tot nu toe heb ik dat nog altijd een beetje vermeden.
In dit topic voel ik me overigens wèl thuis en ben ik niet zo bang iets 'verkeerd' te zeggen
Het zou op zich wel een goede manier zijn om via zo'n forum te leren beter met mensen die kritiek op me geven om te leren gaan, maar tot nu toe heb ik dat nog altijd een beetje vermeden.
In dit topic voel ik me overigens wèl thuis en ben ik niet zo bang iets 'verkeerd' te zeggen
zondag 20 april 2008 om 02:29
Nou meid,dat hoeft hier ook niet!
Lekker jezelf zijn,wij vinden dat leuk!
Nou ik ben ook niet zo zeker hoor.
Maar ik heb hier zeker veel geleerd.
Bv,kritiek naast mij neer leggen. En een weerwoord geven,ach ik ben niet op mijn bekkie gevallen.Maar ik ga zeker niet mee in het afbranden van elkaar(tenminste dat probeer ik).
Ik laat mij zeker niet alles zeggen.
Vaak wil ik wat typen ergens, dan begin ik en denk ik weer ,ach laat ook maar.
Lekker jezelf zijn,wij vinden dat leuk!
Nou ik ben ook niet zo zeker hoor.
Maar ik heb hier zeker veel geleerd.
Bv,kritiek naast mij neer leggen. En een weerwoord geven,ach ik ben niet op mijn bekkie gevallen.Maar ik ga zeker niet mee in het afbranden van elkaar(tenminste dat probeer ik).
Ik laat mij zeker niet alles zeggen.
Vaak wil ik wat typen ergens, dan begin ik en denk ik weer ,ach laat ook maar.