Moeilijk

14-09-2012 10:58 6 berichten
Ik heb een vriendin, maar ze lijkt soms wat afgunstig en daar zeg ik wel eens wat van.

Ik sta nu 5 jaar ingeschreven om te verhuizen, het huis waar ik nu in woon is erg slecht voor onzze gezondheid en kinderen kunnen niet buiten spelen.

Nu krijg ik eindelijk een andere woning en ben ik blij.

Maar hoor ik niks van haar terwijl ze me normaal dagelijks belde.

Nu bel ik haar, neemt ze niet op, en als ik dr sms smst ze 1x terug kort af, en daarna reageerd ze niet meer op mijn smsje, die gewoon vrolijk was.

Ik ben heel eerlijk, en niet altijd tactvol, maar zij ook niet en vaak negatief over dingen die positief zijn in mijn leven.

Zij kan niet ophouden met negatief denken, en daar heb ik wat van gezegt.

Ik heb gewoon een beetje verkeerd er wat van gezegt... maar goed ik was er gewoon een beetje klaar mee dat steeds als ik wat leuks heb er negatief over word gedaan en er negative senarios worden bedacht terwijl alles gewoon goed gaat.

En haar dochter heeft iets kapot gemaakt wat we net nieuw hebben gekocht in huis, wat heel duur was dus ik heb gewoon gevraagd om de verzekering tye bellen, probeer het eerst via garantie, maar als een kind doelbewust iets sloopt, dan valt dat niet onder de garantie.

Sorry vor mijn onduidelijke bericht.

Maar ik baal er gewoon van dat ik wel alles doe om te regelen dat ze de verzekering niet hoeft te bellen, maar dat ze me nu negeerd, en ik dus zometeen 100 euro moet betalen.

Terwijl het heel makkelijk is om gewoon de verzekering te bellen.

Denk gewoon dat dat de reden is.

Maar goed.

Ik snap het niet, ze vraagt mij om haar te helpen als ze gaat verhuizen, en nu ik eerder verhuis omdat ik 4 jaar en 11 maanden langer in sta geschreven, hoor en zie ik niks.

En word ik genegeerd.
Alle reacties Link kopieren
Even kijken, je vriendin wil ook verhuizen en jij denkt dat ze jaloers is omdat jij eerder aan de beurt bent?

Ze wil haar verzekering niet inschakelen? Weet je ook waarom niet?

Jij hebt haar onvriendelijk aangesproken op haar negativiteit.

Ik moet dit even laten bezinken hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
is dit een raadsel? Wat is je vraag/probleem??
Beetje onsamenhangend verhaal.
Geen blije nieuws meer vertellen aan iemand die alleen maar negatieve feedback geeft.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
pfoeh het leest inderdaad nogal lastig. misschien eens bellen ipv smsen? het zou ook een idee kunnen zijn om het als volwassenen onder elkaar uit te gaan praten ipv smsen en vingertje wijzen.

als jullie het niet uit kunnen praten zou ik het gewoon laten verwateren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven