Van Flexa halfhoogslaper stapelbed maken.

14-09-2012 17:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen gaan binnenkort een kamer delen en zullen dan in een stapelbed gaan slapen.

Mijn dochter heeft momenteel een halfhoogslaper van Flexa. Nu kun je daar met een 2e bed een stapelbed van maken.

Kun je onder de halfhoogslaper het andere bed plaatsen? Heb je dan alleen een lange trap nodig? Of zijn de pootjes van de halfhoogslaper anders dan die van een stapelbed?

Wij kopen alles via MP, vandaar dat ik graag advies wil hebben van welke onderdelen we nodig hebben.
Kun je Flexa niet bellen of langsgaan bij een winkel die deze bedden verkoopt?
Voel me zo bewaard om naar de winkel te gaan en advies in te winnen, terwijl ik weet dat ik het via MP ga kopen.
Online even zoeken op flexa dan vind je een winkel in den haag en kun je uitzoeken welke onderdelen je nodig heb. Wij zijn soortgelijks iets van plan, en ik ben wel gewoon de winkel langs geweest om de prijslijst te halen, daar staan alle onderdelen in.

Btw: hoe is het met je/jullie? Nav je vraag op een ander topic een paar weken geleden?
@Siena: de 3e komt er (daarom ook het stapelbed). Zal als ik puf heb nog wel even een update komen geven.
Gefeliciteerd! Ik hoopte al zoiets toen ik dit topic las!! Net als alle andere fases met kinderen: ut komt goed...ut komt goed...ut komt goed:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven