***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Finn is trouwens een beetje moeilijk. Heeft duidelijk een sprongetje (wil echt de hele dag bij ons zijn) en krijgt weer twee tandjes tegelijk.

Krijgen jullie kids trouwens ook meestal twee tanden tegelijk? Hier eerst twee onder, toen twee boven en nu weer twee. Zo zielig, Finn probeert 4 vingers tegelijk in zijn mondje te doen om de pijn een beetje te verzachten.

Hebben trouwens een leuk huis gevonden. Gaan denk ik volgende week een bezichtiging doen.
Swissie, ik denk dat iedereen vandaag een dagje weg is, het is echt heerlijk weer! Wij zijn ook net terug. Vervelend is dat toch, dat tandjesgebeuren, het is zo zielig voor ze maar ze worden er ook zo vervelend van. Jullie gaan dus echt voor een huis in de bergen? Gaaf!
Het was hier ook van dat heerlijke weer. Wij hebben lekker op het balkon gezeten de hele middag.

Finn was behoorlijk moe, dus die heeft erg lang geslapen (nadat hij een halfuur achter de konijnen aan was gekropen).

Ik zal ff een link op msn zetten, ben benieuwd naar meningen.
Ik ben alleen maar moe-moe-moe, ik was vergeten hoe dat voelde, die eerste maanden van de zwangerschap, maar nu weet ik het weer. Dus ik probeer zoveel mogelijk uurtjes slaap mee te pikken als ik vrij ben.

Swissie, wat spannend! Is het een beetje in de buurt zodat je er ieder weekend naartoe kunt gaan? Ben heel benieuwd, kun je een linkje plaatsen op de groep?

Spitsmuis, ik vind het huis wat jullie op het oog hebben ook heel gaaf hoor! Echt een gezellig familiehuis, ben heel benieuwd of jullie eruit komen met de verkopers.
Layla, het is ongeveer een uur rijden van hier, dus echt goed te doen, zelfs vrijdag avond na ons werk nog.

Vervelend dat je zo moe bent zeg, goed dat je probeert zoveel mogelijk bij te slapen. Je weet dat het slapen alleen maar moeilijker zal gaan.
Punkie..gecondoleerd. Wat een leuke foto's van kleine pop. Ik vind die vlaggetjes altijd zooo leuk, wilde ze ook kopen voor Daans verjaardag, maar vriend is er niet zo weg van helaas.

Swissie..tis hier idd nu een dagje echt superlekker weer dus iedereen zal wel lekker buiten zijn geweest. Ik merk hier ook een sprongetje denk ik..hij is ineens heel knuffelig, komt echt naar ons toe om te kroelen en legt steeds zijn koppie op schoot. Dat heeft ie nog nooit gedaan, ik vind het wel erg schattig!

Wij zijn ook, naar buiten geweest vandaag lekker een eind langs het water gewandeld met de honden en onderweg even op een dijkje gezeten om Daan zijn boterhammen te voeren.

Tja, op mijn werk heb ik vrijdag te horen gekregen dat het niet verlengd gaat worden per september omdat het nieuwe bedrijf alleen de arbeidsplaatsten geresreveerd heeft voor de vaste krachten. Zakelijk gezien snap ik dat helemaal, maar om het dan echt te horen is niet leuk.

Ik krijg wel een loonsverhoging per mei, wat het wel aantrekkelijker maakt om gewoon m'n ding te blijven doen tot 1 september...aan de andere kant, ik denk niet dat ik ergens alleen voor het geld kan blijven...moeilijk moeilijk.

Icke..ik ben zo benieuwd wat er uit je test gaat komen!!

Framboosje..hoe was Tommy's feestje gisteren?

Ik ga even wat te eten maken..tot later weer!
Layla, gek is dat toch, dat je die vervelende dingen van een zwangerschap vergeet. Of eigenlijk juist logisch, anders zou je er geen zin meer in hebben. De eerste drie maanden zijn toch bijna voorbij?

Swissie, ik heb gereageerd op MSN!

Lievelust, schattig dat Daan zo kroelerig is. Koppie op schoot is echt lief! Vervelend van je werk, maar het maakt je keuze om weg te gaan misschien makkelijker? Ik weet het ook niet eigenlijk, het is in ieder geval niet leuk om te horen te krijgen.

Zal ik nog even naar de winkel lopen voor wat lekkers? Ja, ik denk het wel, zin in een ijsje of zo.
Micha, wat heb je gehaald? Mijn vriend is nog werken, maar ik heb ook zin in ijs! Kan hij mooi even voor me meenemen...

Layla: beroerd dat je zo moe bent zeg. Was ik ook het eerste trimester. 's Avonds niet van de bank te slepen. Na drie maanden was het ook direct over en daar ben je bijna toch?

Heerlijk in de zon gehockeyd. Fijn! En nu ga ik op de bank hangen.
Swiss: wat een gezellig knus chalet! Het lijkt op het chalet dat we vorige zomer huurden (maarja, er staan natuurlijk nauwelijks van dat soort chaletten in CH ).
Layla, ik was ook vergeten hoe de eerste maanden van de zwangerschap waren. Nu herinner ik het me allemaal weer en vraag ik me af waar ik aan begonnen ben! Ik heb vandaag heel de dag spuugmisselijk op mijn nest gelegen en ben net pas opgestaan. Gezellig, heb heel de dag de jongens niet gezien! (wel de onderkant van een emmer)

Lievelust, wat leuk dat Daantje zo'n levende knuffel is! Steijn is ook zo'n knuffelkontje, heerlijk! Het lijkt mij moeilijk om nog vier maanden (!!!) ergens te blijven werken voor het geld. Zou je anders niet tijdelijk een andere baan kunnen zoeken?

Fach, wat een schrik! Hoe is het nu met je nek? Kijk alsjeblieft een beetje goed uit! Ik ben zelf twee jaar geleden van achter aangereden door een taxi (hij reed niet hard), maar ik heb dus maanden last gehad van hoofdpijn en concentratiestoornissen. Kan je anders maandag even naar de huisarts gaan? Ik wil je niet bang maken, maar een oom van mij is ooit met met nog geen tien kilometer per uur tegen een paaltje geknald en heeft er een whiplash aan over gehouden.

Zo, onze SuperRobbie gaat lekker zeg! Xaloy, ik kan me indenken dat je naast je schoenen loopt van trots!

We hebben al bedacht welke kamers de jongens en Ernie krijgen en waar wij gaan slapen! Ernie krijgt de kamer aan de gracht, de mannetjes krijgen de slaapkamer achter (die met de bruine gordijnen) aangezien die kamer erg symmetrisch is en wij gaan op zolder slapen! Ik denk dat we het dus gaan kopen, maar we moeten nog even de financiering rond krijgen! Mochten we het krijgen: dan zijn jullie natuurlijk meer dan uitgenodigd voor de housewarming en het bekijken van onze nieuwste aanwinst!
Gut Punk, ik vergeet jou helemaal! Gecondoleerd. Heb je het al aan je kindjes verteld? Het lijkt me zo moeilijk om zulk nieuws te vertellen...

Buitenmeisje, Steijn heeft ook een periode gehad dat hij ging staan in zijn bedje en de boel bij elkaar tetterde/krijste/schreeuwde. Dit heeft een week aangehouden en het is niet meer voorgekomen! (even afkloppen)

Lara, Hugo heeft hetzelfde als Puk: overdag slaapt hij prima in zijn lichte kamer, maar 's avonds heeft hij moeite met inslapen omdat het nog te licht is. Dit kwartje is vorige week overigens pas bij me gevallen...(ik snapte niet waarom hij, terwijl hij moe was, nog anderhalf uur lag te keten in zijn bedje) Ik leg Huug nu altijd met een speeltje 's avonds in bed, maar echt helpen doet het niet. Onze slaapkamer is ook erg licht, dus daar kan hij ook niet liggen.
(ik moet echt leren om alles in een post te zeggen...)

Ick, ben je misschien zwanger? Woepiedoe! Wanneer kan je testen? Overigens snap ik wel dat je een beetje probeert uit te mikken wanneer het kindje geboren zou worden. Bij mij zijn verjaardagen in juni en augustus een no-go, aangezien mijn hele familie in die maanden jarig is! (op een paar stumpers in januari en december na)
Lara, ik heb niks gehaald. Ik had zin in ijs door die vrouw met magnum die hier rechts staat, maar eigenlijk word ik nog steeds misselijk als ik zoet eet, dus ik was ik verstandig.

Spitsmuis, balen zeg, die misselijkheid, nog even doorzetten! Straks wordt het beter...

Hopelijk krijgen jullie het huis! Doe je de housewarming als we allemaal bevallen zijn? Kunnen we tenminste lekker drinken.

Ik ga naar bed.
Bij Daan was het ook te licht in zijn kamertje, idd ook nog zeker een uur keten nadat hij in bed gelegd was. Ik heb nu een deken over zijn gordijn gehangen en meneer slaapt weer binnen 10 minuten als een roos.
Is het dàt? Zahra krijg ik ook al zo moeilijk in slaap, ze bleef maar huilen toen ik haar op bed legde vanmiddag, vanavond was het ook even drama, tot ik erachter dat haar favoriete labeldoekje niet in haar bed lag, toen ik dat gaf was mevrouw gelijk stil. Ik moet tegenwoordig ook de deur op een kier laten staan van haar kamer, anders zet ze het ook op een huilen. Als ze eenmaal slaapt doe ik wel de deur dicht (ivm de katten) maar ik denk dat ze het prettig vindt om ons te kunnen horen als ze op bed ligt.
Mich, natuuuuurlijk geef ik pas een housewarming als iedereen bevallen is! Gut, ik moet er niet aan denken om een warminkje te geven en zelf geen flinke neut te kunnen drinken en een sigaret te kunnen roken! (ik laat de verslaafde in mij dan weer los, hihi!)
Feestjes geven terwijl je zwanger bent is hartstikke stom! (hoewel...ben je niet zwanger getrouwd muisje...? )
Gecondoleerd, PP.
Pfff ik ben moe! WIj hebben vandaag de verjaardag van Luna gevierd en het was erg leuk em gezellig.

Luna is verschrikkelijk verwend met mooie cadeautjes. Ze heeft o a een blokken/loopwagen, een poppenwagen van hout, een driewieler, een kleine blokkenwagen van hout, een trek eend, boekjes, kleertjes gekregen.

Ik vind het maar een rare dag vandaag! Ben de hele tijd bezig met een jaar geleden. Precies een jaar geleden had ik op dit tijdstip bijna volledige ontsluiting!

Punkiepop geconcoleerd! Lijkt me moeilijk hoor om dat soort dingen aan grote pop te vertellen.,,,,succes!

Spitsmuis: wat gaaf zeg dat jullie (waarschijnlijk) een huis gaan kopen. Wij zijn ons ook een beetje aan het orienterren. Huis zag er trouwens mooi ruim en licht uit!

Fachat: Hoe is het nu met je? Nog steeds last van je nek? Wel in de gaten houden hoor! EN anders gewoon naar de dokter..

Wanneer houden jullie de verjaardag van Ole?

Lara; Luna heeft helemal geen last gehad van de 11 maanden prik, geen verhoging, niet meer of minder slapen, echt helemaal niets! Ik zou Puk gewoon laten slapen, als het niet gaat kun je hem toch altijd nog ophalen?
Luna & Ole, gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
Ole en Luna, gefeliciteerd!

Leen: fijn dat het en leuke dag was! Hadden jullie veel mensen uitgenodigd?
Ole en Luna gefeliciteerd met jullie verjaardag !!
Ole en Luna, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! En jullie ouders natuurlijk ook.

Fachat, hoe gaat het met je? Ben je een beetje bijgekomen van de schrik? Heb je nog last van je rug en nek, of alleen van schrik.

Muis, waarom gaan jullie eigenlijk morgen pas naar de makelaar? Gaan jullie first thing in the morning?

Ga ff mijn mail lezen en een kop koffie naar binnen werken. Tot later.
Goedemorgen!

wat is er weer een boel gebeurd zeg...

Fachat: Hoe is het nu met je? Klinkt als een behoorlijke klap, met 70 km per uur.

Icke: Spannend zeg!!! Hoop voor jullie dat het raak is!!!

Punkie: Veel sterkte... Neem je de kleintjes mee naar de uitvaart? Of is dat niet te doen? (heb geen idee wat ik zelf zou doen)

Fleur kruipt nu vrolijk het hele huis door en gaat nu ook steeds op haar knietjes zitten. Ze probeert te gaan staan, maar dat lukt nog niet tot dusverre. maar het gaat nu vast niet lang meer duren. Ze ligt nu onder mijn stoel te mopperen.

Ook hier is het slapen een drama. Ze wil 's avonds gewoon echt niet en het is vaak wel 10 uur voordat ze stil is. Zwaar vermoeiend voor haar en voor ons. Ik stond vorige week drie dagen op een beurs en was daardoor helemaal op. Alrijd gezellig, maar zooooo zwaar. Moet deze week nog een presentatie voorbereiden voor onze verkoopmanager en directeur, maar heb daar helaas helemaal geen tijd voor en (geen zin in, omdat ze dat dan even last minute doorgeven) Ik hoop dat ik zo uit mijn hoofd voldoende relevante informatie heb over mijn regio en dan bereid ik het ter plekke wel verder voor.

Ga vandaag even lekker van het zonnetje genieten.....
Dropje: is ze de volgende dag niet moe na zulke korte nachten? Is haar kamer ook zo licht? Misschien kun je daar iets aan doen?

Totdat er nieuwe (rol)gordijnen zijn ligt Puk aan het begin van de avond op onze kamer in zijn logeerbed en dan ligt hij netjes om 18:30 te slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven