***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedemiddag alweer.

Rustig hier. Iedereen druk met de zaterdagse beslommeringen.

Fachat: Veel plezier dit weekend.

Muis: En en? Vond A het huis ook mooi?

Zag een topic dat thijs van zonnebloem vandaag jarig is. pff wat was dat ook een heftige periode vorig jaar.

Ga ff een rondje lopen. Ben de tussen de middag bv er uit aan het gooien maar dan moet er wel afleiding zijn. Het gaat heel goed hoor, maar lijkt me beter voor ons beide dat er ff afleiding is.

Tot later
Hee Buitenmeis, hoe doe je dat? Ik kwam hier toevallig om daar een vraag over te stellen. Krijgt Koen ook nog 3 bv's overdag? Morris wel, en ik wil ook een beetje gaan afbouwen. Bij Lars ging het wat meer vanzelf. Morris is er nog zo aan gehecht.

Fijne zaterdag allemaal! Wij gaan nu een rondje park doen. Zou met een vriendin afspreken maar die is moe. Ze heeft niet eens kinderen!
tis hier rustig..Muisje succes met dat prachtige huis! Frambozeman was ook enthousiast!

Wij hebben zo deel 2 van tommys party! weer lekker druk dus...

tot later meisjes!
Framboos, veel plezier met Tommy's party!

A. vond het een leuk huis! We zitten alleen te steggelen over waar we willen gaan slapen, maar daar moeten we uit kunnen komen. Dinsdag gaan we de makelaar waarschijnlijk bellen en een bod uitbrengen!
framboos : veel plezier met je feestje

muis : hopelijk aanvaard de verkoper meteen je bod

Het dieten lukt hier prima, straks naar de film en dan bestel ik me een kleine popcorn ipv een medium + nog netjes cola light
wow, het is hier echt rustig zeg.

Muis, super dat jullie al bedenken in welke slaapkamer je wilt slapen, dat ziet er erg goed uit. Succes dinsdag (waarom dinsdag en niet maandag?)

Ik vind huizen kijken ook altijd erg leuk, en wij zijn nu aan het kijken naar een woning in de bergen (lekker dromen). Wow, heb best een aantal leuke dingen gevonden. Als we een woning in de bergen kopen, kunnen we mooi regelmatig verhuren. Dan halen we zo de gehele rente eruit. Ga meteen eens controleren bij die sites die je woning verhuren.

Witchke, veel plezier in de bios, fijn dat je dieet zo goed gaat.

Hmm, wij gaan zo lekker racletten, lekker.
Zo hee, zeker rustig hier.

Muis, gaaf dat A. ook enthousiast was! Spannend dat jullie een bod gaan doen!

Swissie, koop dat huis in de bergen! Wij willen het in ieder geval alvast een of twee keer per jaar huren (als het genoeg slaapkamers heeft)!

Framboos, was Tommy's feestje leuk?
Wij hadden weer een enerverende dag. Compli heeft een onstoken tekenbeet en moet nu 4 weken AB nemen vanwege borreliose. Ooit van gehoord? Kan (kan!) heel naar zijn. Hoeft niet. Afwachten maar.

Robbie is vandaag voor het eerst zelf gaan staan! Die jongen vliegt door 4 fases tegelijkertijd op dit moment. Elke dag kan hij weer wat nieuws!

Even afwassen.
Micha: Ik zit nu dus nog op 2x bv. Tjah t ging eigenlijk wel een beetje vanzelf, terwijl Koen er ook wel heel erg aan gehecht is. Op de creche deed Koen het al een tijdje zonder. Daar drinkt hij prima gewone melk uit een tuitbeker sinds ik gestopt ben met kolven op mijn werk. Tot eergister gaf ik hem nog zelf bv tussen de middag als ik thuis was. Ik deed dat altijd meteen na de boterham. Maar ik vond het eigenlijk wel een beetje genoeg. Dus gisteren besloten dat het wel genoeg was en dus tussen de middag geen borst meer terwijl ik wel thuis was. Ik ben meteen na de boterham op stap gegaan, ff lekker winkelen. In de auto was meneer nog wel een klein beetje mopperig en ik weet niet eens of het kwam door het geen bv krijgen. Maar daarna was alles ok. Wel wat extra water aanbieden maar ik mag niet klagen. Nu ziet ons schema er dus als volgt uit:

5.00 bv

7.00 200 cc bambix met een lepeltje

9.30 fruithap van 2 stuks fruit

12.00 1-1,5 boterham en 30 cc vocht

16.00 1,5 mandarijn

17.30 warme hap + 100 cc yoghurt met 1 schepje bambix

19.00 bv

Ik heb Koen nu voor het eerst 's nachts in een andere kamer gelegd. Hij sliep nog altijd bij ons op de slaapkamer. Maar de afgelopen nachten maakte hij er een potje van. Om 12 uur werd hij wakker en ging hij staan in bed en dan gillen. Hij weet heel goed hoe hij moet gaan zitten, maar snachts ff niet. Vervolgens verschoonde ik hem dan en om 3 uur stond hij dan weer in bed te gillen. Nu slaapt hij al twee nachten in zijn tent (soort campingbedje) en kan hij gelukkig niet meer staan en slaapt hij weer pirma. Echt heel raar. Hebben jullie kindjes dat ook gehad? Hopelijk is het snel voorbij en kan hij gewoon in zijn eigen kamertje gaan slapen in zijn eigen ledikantje. pfff.

Muis: Wat gaaf dat A ook enthousiast is. En discussieren over welke kamer jullie gaan slapen... volgens mij is het huis dan al gekocht

Framboos: Gezellige dag gehad?

Xaloy: pff dat is wel ff schrikken. 4 weken ab is echt lang.

Nu ff lekker bankhangen.
Te gek dat jullie een bod gaan uitbrengen op het huis, vond het een erg mooi huis! Spannend hoor!

Ik ben me vandaag echt rot geschrokken! Ik heb nl een botsing gehad. Ik reed een afslag af en daar stond een rij auto's, ik moest al behoorlijk op de rem, maar de auto achter me knalde met 70 km p/u bij me achterop! Onze auto is wsl helemaal total loss, hij is echt in elkaar gedeukt, de portieren kunnen nog amper open en het blik is helemaal vervormd en ook de as is helemaal vervormd. Ik was zo blij dat ik alleen in de auto zat en ook heel erg blij dat ik mijn gordel om had! (heb ik trouwens altijd!). Ik heb zelf een beetje last van nek en rug, maar dan kan ook psychisch zijn. Ik stond vandaag echt te trillen op mijn benen!
Wat een schrik fachat, kan geloven dat je nog niet van de schrik bekomen bent. En dan je auto nog total loss ook !! Hopelijk betaald de verzekering van de aanrijder snel !

Ik ben naar dunya en deesie gaan kijken, grappige film als je van de reeks houdt !!
Meisjes, wat was het hier rustig:)

We haden gisteren een after bruilofts feestje waar ze zijn blijven slapen en hebben vandaag even gezellig de IKEA aangedaan op de terugweg. Buit: kinderstoel voor in de tuin(antilop) een kleiner salontafeltje en opbergbakken voor in ons bescheiden keldertje. Daarna gelunched in Laren (chique de friemel).

Opa en oma hebben opgepast bij ons thuis. Ging prima.

Net kwarktaartjes gemaakt voor morgen, Ickeman is maandag jarig en we vieren dus zijn verjaardag en deel 2 van de verjaardag van Ruben morgen.

Geen zin in......

Ik kan vrijdag pas testen maar ik voel me alsof ik zwanger ben. Heb vanaf woensdagavond tot en met vanochtend buikkrampjes gehad. We zullen zien:)

Uiteraard hebben we "het tweede kind gesprek" gehad. Uitkomst: voorbehoedsmiddelen de deur uit, maar niet bewust op "de dagen" proberen zwanger te worden. En in juli en augustus proberen we echt een zwangerschap te voorkomen omdat we teveel verjaardagen in de familie en vrienden groep hebben in April. Klinkt wat gek misschien, maar so be it:)
Jeetje Fachat, wat een schrik!!!!!! Ben je al een beetje bijgekomen? Inderdaad een geluk dat je alleen in de auto zat zeg......... Het is ook altijd mijn grootste angst, dat ik door een ander een ongeluk krijg.......

Houd je je nek wel goed in de gaten?

Xaloy, die Robbie gaat als een banaan he? Super hoor!!!! En dat kwijl verdelen over de hele woonkamervloer is hier een een bekend fenomeen. Viezerikjes:)

Muis, doen dat huis. Ik vind het geweldig!! Zou willen dat wij zoiets konden kopen:(

In Friesland zijn de huizen gelukkig een stukje goedkoper....ik schrok echt een beetje van de prijs zeg! Maar dan heb je ook wat. Inderdaad voor de komende 15 jaar zeker. Ik vind het echt een familiehuis. Daar kun je een leuk muizenest van maken!
Livelust, hoe staat het met de werktroubles?
Fachat, schrikken zeg! Hoe'st nu met je nek enzo, wel goed in de gaten houden hoor!

Muis, ga eens op MSN kijken voor je huis, ben wel reuze benieuwd.

MMm Icke, kwarktaartjes, zet je er ook hier een neer, klinkt jammie!

Punkieman's Oma is donderdag overleden, ze is 88 geworden en was echt op. Maar toch niet leuk. Moet het grote pop ook nog vertelllen... :(
Ach, punkie, gecondoleerd.

Moeilijk lijkt me, dit soort dingen vertellen aan een kindje.......

Als je er een ritje aan waagt dan ben je welkom hoor. Je kunt kiezen uit sinaasappel of aarbeien kwark:)

Was vorig jaar ook een -door framboos gestartte- hype he?

Framboosje, doe je nu ook nog zoveel aan bakkerijtjes enzo?
Fachat: jeetje, wat schrikken! Vandaag geen nekpijn meer? Wat vreselijk balen van je auto. Hebben jullie 1 auto? En kunnen jullie nu wel normaal naar je werk toe?

Punkie: gcondoleerd! Wat naar zeg en vooral moeilijk om het aan grote Pop te vertellen. Zagen jullie die oma vaak?

Hier weinig bijzonders. Mijn moeder komt vanmiddag even oppassen als we gaan hockeyen, dus dat is makkelijk. Ik moet dan ook eigenlijk even langs de Praxis om een rolgordijn te halen.

Puk slaapt namelijk niet goed in in zijn lichte kamer. Nu leg ik hem 's avonds eerst boven en is hij direct weg. Als ik naar bed ga verplaats ik hem weer. Heel gek, want overdag heeft hij nergens last van.
Punkie, gecondoleerd!

Fachat, kijk je goed uit met je nek? Als je het niet vertrouwd met je echt ff naar de dokter gaan hoor. Ik wil niet met te slechte verhalen komen, maar ik heb in mijn directe omgeving 4! ernstige whiplashes meegemaakt en weet dat het heel vervelend kan worden als je niet luisterd naar nekklachten.

Xaloy, wow een tekenbeet, die kunnen inderdaad hele vervelende gevolgen hebben, zijn jullie er snel achter gekomen?

Leuk dat Robbie ook zelf kan staan, hij gaat ineens wel heel erg snel hoor.

Icke, gefeliciteerd met Ickeman!

Ga ff de krant lezen, heerlijk (online de telegraaf).
Punkiepop, gecondoleerd! lijkt me inderdaad moeilijk om aan grote pop te vertellen, sterkte ermee.

Icke, gefeliciteerd met Ickeman! Spannend hoor, misschien al zwanger en zo niet veel plezier met het proberen de komende tijd.

Fachat, dat is zeker schrikken zeg! met 70km per uur aangereden worden is niet niks. Doe je voorzichtig? En inderdaad jezelf goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwt naar het zh om je te laten onderzoeken hoor.

Xaloy, die Robbie gaat wel ineens als een speer zeg!Zomaar ineens gaan staan, wauw wat goed! Hoe gaat het nu met de tekenbeet van Compli?

Hier gaat alles zijn gangetje, Zahra had gisteren ineens zo'n raar ritme, ze heeft 's morgens van kwart voor 10 tot kwart voor 1 geslapen! s middags rond een uur of 5 werd ze weer moe dus heb ik haar weer op bed gelegd tot kwart voor 7. Toen nog een paar hapjes avondeten gegeven en een schaaltje yoghurt en gespeeld, om 8 uur een fles en om 9 uur lag ze pas op bed. Vanmorgen was ze gewoon weer om 7 uur wakker, gelukkig ging Laylaman eruit en kon ik lekker blijven liggen.
Punkiepop, wat een leuke foto's van de verjaardag van kleine pop. En wat lijkt ze zoveel groter dan Zahra! Wat veel haar en wat meer tanden al niet kunnen doen. Zahra is nog echt een baby vergeleken bij kleine pop.
Hebben jullie kinderen nu veel last gehad van die 11-maandenprik? Ik zit een beetje in dubio namelijk. Puk krijgt hem 28 april, maar de volgende dag gaat hij een nachtje logeren bij schoonouders en ik zou het vreselijk vinden als hij ziekig is en niet bij mij kan zijn.

Zal ik het maar gewoon verzetten? Maarja..., daarna is onze verjaardag en zo is er altijd wat. Wat vinden jullie?
Buitenmeisje, Morris heeft het maar heel kort gehad dat hij ging staan in z'n slaap en niet meer kon gaan zitten, maar bij Lars heeft het wel een maand geduurd! Vervelend was dat, moesten we er steeds uit 's nachts om hem weer neer te leggen. Het was over toen hij zelf weer kon gaan zitten en liggen. Ik denk dat ik de tussen-de-middagvoeding ook zo langzaamaan eens ga laten vallen. Wilde er vandaag mee beginnen maar was het vergeten.

Icke, waarom heb je geen zin in het feestje? Komt er vervelende familie? Ik ben trouwens wel heul benieuwd nu of je zwanger bent.

Xaloy, borrel-nogwat, is dat de ziekte van Lyme? Brrr, hopelijk is hij er snel vanaf. Merkt hij er nu iets van of is de AB preventief?

Fachat, wat naar zeg, hoe voel je je nu?

Punkiepop, leuke foto's weer op MSN. Kleine pop is echt een mevrouwtje, helemaal geen baby meer zoals Layla ook al zegt. Gecondoleerd met oma.
Lara, Morris heeft er geen last van gehad.
gecondoleerd met je oma , punkie !!

Icke wat spannend zeg ...
Jeetje meiden, wat is er hier aan de hand? Waar is iedereen dit weeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven