Entertainment alle pijlers

midnight release black ops 2. Rotterdam ?

15-09-2012 13:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
COD Black ops 2 komt binnekort uit. En nog wel op mijn vriend zijn verjaardag.

Ik weet van de vorige COD games dat er een midnight release was. Dat je dan om 00:00 de game al kunt halen.

Dit lijkt me wel erg leuk om te doen voor mijn vriend zijn verjaardag. Maar ik kan eigenlijk nergens de informatie erover vinden.

Wie helpt me uit de brand waar dit deze keer is in Rotterdam? Misschien aan jullie vriend vragen? Via google kom ik er iig niet uit.
Dit is echt algabra voor mij.
De vraag is eigenlijk : Waar kan ik wanneer het spel uitkomt om 00:00 het spel kopen. Sommige winkels gaan om 00:00 open speciaal omdat het spel uitkomt ..
quote:eiland schreef op 15 september 2012 @ 14:06:

Dit is echt algabra voor mij.

Algebra begrijp ik. OP niet.

Ik kan je dus ook niet helpen, sorry. Succes ermee. ;)
Hmm, is dat via Google niet omhoog te halen welke winkels er dan open zijn TO?

Aangezien het bij de eerdere COD wel zo was zou je er inderdaad vanuit gaan dat het nu ook het geval is.
Ik heb eigenlijk alles al gegoogled wat in me op kwam. Maar ik kon het echt niet vinden. Normaal ging mijn vriend ook naar de andere releases van COD. Maar deze keer had hij besloten om een keer niet te gaan omdat ik nooit mee ga en zijn vrienden niet gaan.

Waar hij normaal heengaat gaat die nacht niet open. Dat heb ik al gevraagd.

Maar het leek me zo'n leuke verrassing voor hem. Omdat ik weet dat hij het spel supergraag wil hebben
Ik denk dat het nog een beetje vroeg is om te kijken wat open gaat midden in de nacht. Maar tegen die tijd zou ik wat winkels opbellen (zoals nedgame enzo) en gewoon vragen.
Heb je de grote speelgoed ketens al geprobeerd?

In de jaren dat ik in een speelgoedwinkel werkte was deze datum al tijdig bekent ook om het feit dat het spel ruim van te voren in de winkel gereserveerd kan worden. Het zou ook op de website moeten staan maar anders kan je altijd even bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven