midnight release black ops 2. Rotterdam ?
zaterdag 15 september 2012 om 13:37
COD Black ops 2 komt binnekort uit. En nog wel op mijn vriend zijn verjaardag.
Ik weet van de vorige COD games dat er een midnight release was. Dat je dan om 00:00 de game al kunt halen.
Dit lijkt me wel erg leuk om te doen voor mijn vriend zijn verjaardag. Maar ik kan eigenlijk nergens de informatie erover vinden.
Wie helpt me uit de brand waar dit deze keer is in Rotterdam? Misschien aan jullie vriend vragen? Via google kom ik er iig niet uit.
Ik weet van de vorige COD games dat er een midnight release was. Dat je dan om 00:00 de game al kunt halen.
Dit lijkt me wel erg leuk om te doen voor mijn vriend zijn verjaardag. Maar ik kan eigenlijk nergens de informatie erover vinden.
Wie helpt me uit de brand waar dit deze keer is in Rotterdam? Misschien aan jullie vriend vragen? Via google kom ik er iig niet uit.
zaterdag 15 september 2012 om 14:39
Ik heb eigenlijk alles al gegoogled wat in me op kwam. Maar ik kon het echt niet vinden. Normaal ging mijn vriend ook naar de andere releases van COD. Maar deze keer had hij besloten om een keer niet te gaan omdat ik nooit mee ga en zijn vrienden niet gaan.
Waar hij normaal heengaat gaat die nacht niet open. Dat heb ik al gevraagd.
Maar het leek me zo'n leuke verrassing voor hem. Omdat ik weet dat hij het spel supergraag wil hebben
Waar hij normaal heengaat gaat die nacht niet open. Dat heb ik al gevraagd.
Maar het leek me zo'n leuke verrassing voor hem. Omdat ik weet dat hij het spel supergraag wil hebben
zaterdag 15 september 2012 om 17:02