Wat is wijsheid?

15-09-2012 18:03 59 berichten
Een tijdje geleden liep ik iets te vertellen tegen iemand over het forum en toen floepte ik Viva er uit, die persoon is toen gaan snuffelen op, jawel, het vivaforum. Ik ben ooit een topic begonnen over die persoon en later bleek door de verwoestende blikken die ik kreeg van persoons omgeving, dat dat topic was ontdekt. Hoewel ik in de eerste instantie bedacht dat topic te laten verwijderen, heb ik het na beraad laten staan, omdat er niets in staat dat je als geroddel of kwaadsprekerij kan kenmerken. Ik wist dat deze persoon het niet kon laten om te kijken en curiosity killed the cat, zullen we maar zeggen. Afijn.

Laten we zeggen dat als je eenmaal begint met lezen dat je dan niet meer kunt stoppen en de persoon begint zich steeds vreemder te gedragen, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben, want zoveel wereldschokkends heb ik nooit geschreven.

Alles bij elkaar vind ik het zonde om alles te laten verwijderen, maar aan de andere kant zou zie ik het toch niet zitten dat er privézaken op straat komen te liggen.

De vraag dus. Wat is wijsheid?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een openbare functie al heel lang. Mijn facebook gaat ook niet over de schreef, het waren gewone berichten en foto´s. Maar soms schrijf je weleens, wat was het leuk op dat feest en soms staan er ook foto´s bij, of foto´s van een concert enzo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 15 september 2012 @ 19:06:

Ik heb een openbare functie al heel lang. Mijn facebook gaat ook niet over de schreef, het waren gewone berichten en foto´s. Maar soms schrijf je weleens, wat was het leuk op dat feest en soms staan er ook foto´s bij, of foto´s van een concert enzo.

Is jouw zaak. Ik denk dat ze zich eerder zorgen om je moeten gaan maken als je alleen maar voor de tv hangt.

Of op het Vivaforum.
Mooie boodschap voor ze, dit.
quote:viva-amber schreef op 15 september 2012 @ 19:06:

Ik heb een openbare functie al heel lang. Mijn facebook gaat ook niet over de schreef, het waren gewone berichten en foto´s. Maar soms schrijf je weleens, wat was het leuk op dat feest en soms staan er ook foto´s bij, of foto´s van een concert enzo.Waren ook hele keurige foto's van het pabo meisje, gewoon vakantiekiekjes, maar wel in bikini (topje). Feestfoto's ook niet raar ofzo, gewoon vrolijke fotos van een feestende student, geen rare dronken zoenfoto's. Ik pas vanaf dat verhaal altijd op dat ik gewoon niks beschikbaar heb
Wat ik niet snap Cateautje: je hebt het over "vreemde blikken" maar wat bedoel je hier mee? Heb jij het gevoel dat er wat is of weet je zeker dat men je Viva account leest? Is er iets hardop uitgesproken?
Nettel, wat was het probleem dan met die foto's?
quote:bijenrompje schreef op 15 september 2012 @ 20:25:

Wat ik niet snap Cateautje: je hebt het over "vreemde blikken" maar wat bedoel je hier mee? Heb jij het gevoel dat er wat is of weet je zeker dat men je Viva account leest? Is er iets hardop uitgesproken?Ik weet zeker dat mijn account wordt gelezen.
quote:Primabella schreef op 15 september 2012 @ 19:56:

Mooie boodschap voor ze, dit.Tja, dat is een dilemma geweest over de vraag of ik dit topic wel kon openen, maar kwam tot de conclusie dat ik in feite gegijzeld werd en heb het toen toch gedaan. Ik ben me er van bewust dat dit ook gelezen wordt, maar daar kan ik dan niets aan doen. Ik moet hier gewoon terecht kunnen met de dingen die ik met jullie wil delen, zonder ergens rekening mee te moeten houden. Ik kreeg gisteren ook een knoop in mijn maag bij het idee dat ik dan een andere nick zou nemen met dezelfde ava en dan alsnog gevolgd kan worden, juist omdat er mee gelezen wordt, heeft geen zin dan natuurlijk. Tja, damned if you do and damned if you don't. Ik vind het wel best verder.
Ja en terecht. Vervelende situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven