pijn

13-09-2012 03:07 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey ik ga nu 9jaar met me vriend en heb veel in die tijd mee gemaakt mijn vriend is niet wie ik ken hij heb meerder levens

ik heb laats in zijn telefoon gekeeken en zag zo ergen dingen in staaan van meisjes jah ik mis jou ook sgatje hoelaatkom je

en van de andre jah ik ben zwnger sgatje en dan zeg ik daaar iets van wat is dat llemaaal en dan zegt die is niks en dan vraagt hoe ik het weet ik zeg in je telefoon toen wert die boos en is die weg gegaan 1 week en toen kwam die terug weer net als er niks aan de hand is ik begin meteen weerover die meisje die zwanger is en dan zegt die je moet niet zo in me leven snuffelen ik weet dat hijmet zekker 5 meisjes gaaan zekker al 4 jaar en ik zeg zo ik blijf niet alles pikken van jou ik heb ook gevoel ik hou supper veel van jou en tog doe je me zo veel pijn waaarom dan zegt die met je weg bij me gaan ik leef hoe ik wil leven en je bent me moeder niet dit dat ik acpteer al 9 fucking jaaar al die shit ik kn er niet meer mee omgaaan en vandaaag ook heb ikhelentijd met die meisje gepraat die zwanger is van hem en hij is er achtergekomen dus nu hebben we ruzie weer en ik heb nu ook besloten dat ik er mee stop als het me lukt ik heb zelf een kleine van hem 3 jaar ouwd ik wil dat hij e voor hem altijd zal blijven zijn van me kleine houwt zo veel van hem daarom blijf er ook zo in zitte maaar ik moet stoppen met deze liefde ik hou egt nog wel vanhem maaar hij heeft me zo veel pijn gedaan met al die meisjes egt ik heb zo veel verdriet gehad vandaaag dat ik het van me afwilschrijven maaar hij heeft eenhart van gouwt maar hij braek te veel harte dus dat
Ookal ben je dyslectisch, je kunt best je woorden afmaken.

Lijkt wel of alle mensen die moeite met de taal hebben er maar dyslexie tegen aan gooien.
Internagelaktisch
Je vriend houdt wel veel van kinderen
Ik kan deze OP alleen maar megasnel lezen met Vicky Pollard-stem, sorry...

Yeah But No But Yeah
quote:zoveelpijn, 38 minuten geleden

ey jah ik weet dat ik raar typ ik ben dislexties ahhh daarom dat moelijk te leze is en ben gewoon een nederlands meisje

maar de dag is bijna om weer ben egt blij als ik kan slapen heb nacht ook niet geslaaape dus ben gaaarr en ik heb hem vandaag niet gesproken ik den in me zel niet belle niet bell maar tijd gaat zo langzaaam bahh zo maar gtst kijken en nog wat tv kijken en dan slapen

Goed zo, niet bellen.

Heb je een zoon?
quote:annepompoen schreef op 13 september 2012 @ 18:20:

Ik kan deze OP alleen maar megasnel lezen met Vicky Pollard-stem, sorry...

Yeah But No But Yeah

Ik ook

Maar schijnbaar raak je je punten, komma's en hoofdletters kwijt als je dyslectisch bent.

TO, je OP is onleesbaar. Sterkte met ik weet niet wat er aan de hand is.
Kennelijk is het allemaal niet erg genoeg, anders zou je niet bij hem blijven.
Hehehe
Vertaling OP:

zoveelpijn, 16 uur geleden

Hey, ik ga nu 9 jaar met m'n vriend en heb veel in die tijd mee gemaakt. Mijn vriend is niet degene die ik ken, hij heeft meerdere levens.

Ik heb laats in zijn telefoon gekeken en zag zulke erge dingen in staan van meisjes: "jah ik mis jou ook schatje hoe laat kom je"

En van de andere: "Ja, ik ben zwanger schatje" Ik zei daar iets van: "wat is dat allemaal?"

En hij zei dat dat niets was.

Toen hij vroeg hoe ik dat wist en ik vertelde dat ik z'n telefoon heb gekeken werd hij boos.

Hij is een week weggegaan.

Net kwam hij terug en deed alsof er niets aan de hand is.

Ik begon weer over die meisjes, en die ene die zwanger is. En dan zegt hij: "je moet niet zo in me leven snuffelen!"

Ik weet dat hij zeker met 5 meisjes gaat. Zeker al 4 jaar.

Ik zei: "ik blijf niet alles pikken van jou! Ik heb ook gevoel! Ik hou super veel van jou en toch doe je me zo veel pijn!"

Hij zei: "waarom dan, met je: weg bij me gaan?! Ik leef hoe ik wil leven!! En je bent me moeder niet!!"

Dit ik accepteer al 9 fucking jaar, al die shit ik kan er niet meer mee omgaan.

En vandaag ook heb ik een hele tijd met dat meisje gepraat, die zwanger is van hem. Hij is er achtergekomen, dus nu hebben we weer ruzie.

Ik heb nu ook besloten dat ik er mee stop, als het me lukt.

Ik heb zelf een kleine van hem, 3 jaar oud.

Ik wil dat hij er voor hem altijd zal blijven zijn.

M'n kleine houdt zo veel van hem!

Daarom blijf ik ook zo lang erin hangen, in deze liefde. Ik hou echt van hem, maar hij heeft me zo veel pijn gedaan met al die meisjes! Echt, ik heb zo veel verdriet gehad vandaaag dat ik het van me af wil schrijven.

Hij heeft een hart van goud, maar hij breekt te veel harten.

Dus dat.
Ongeveer
24 jaar jong, een kind van 3 van een jongen die er nog 5 meisjes op na houdt, slechte relatie en niet 1 woord fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.......pffffff Lekker voorbeeld voor je zoon! Geef jezelf een schop onder je kont en ga wat van je leven maken! Heb je wel een baan, zodat je jezelf en je zoon kan onderhouden?
mensen ik hebeen supperbaan waar ik graag heen gaan heb genoeg geld voot mijj en me kleine maar ik kan hem nietlos late ik hou van hem maaaar ik krijgook zo veel verdriet voor terug niemnat snap me maaar dat maaaakt me niet uit ik ga maar lekkerr drinken fuck allles
wisxy time voor mijn lovemijn lil zooon en love mezelffffffffffff
quote:zoveelpijn schreef op 15 september 2012 @ 21:53:

wisxy time voor mijn lovemijn lil zooon en love mezelffffffffffffOMG
Of niet echt of zo dronken als een tor.
quote:yasmijn schreef op 15 september 2012 @ 21:56:

Of niet echt of zo dronken als een tor.Nee joh,dislexies.
quote:zoveelpijn schreef op 15 september 2012 @ 21:53:

wisxy time voor mijn lovemijn lil zooon en love mezelffffffffffff

WTF>??!

Dit is toch niet serieus te nemen zeg..pff
quote:teardrop-viva schreef op 15 september 2012 @ 21:58:

[...]

Nee joh,dislexies.O ja, dat heeft iedereen tegenwoordig. Was ik even vergeten.
Dronken denk ik.
Aan[dacht]stelleritus ja
Ik vind het vreemd

Ikzelf maak een hele beroerde partij spelfouten, maar je ziet gewoon dat het expres is.
Raar topic hoor...

Proost, TO!
Pffff war schrijf ji irritant!

Doe niet zo wanhopig en ga bij hem weg!

Hoe kan je van iemand houden die zo met je omgaat zeg Gatverdamme
Onvolwassen mens jezus

Ga hier gauw weg irriteer me dood
Stel die trol heeft echt een zoontje.

God, wat hoop ik dat die buren dan aan de bel trekken dat die moeder alleen aan zichzelf denkt, zwaar labiel is en flink zit te zuipen.

Dus in dat geval: zoveelpijn: stel je niet aan en kweek tieten.

En wat betreft je gedachten dat je ex alle vrouwen kan krijgen, kan ik je garanderen dat er door jouw aanstellerij ook een bepaald beeld van hem is ontstaan, en dat zeker 98% van de vrouwen op dit forum zelfs voor hem bedanken al krijgen ze geld toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven