SYTYCD 2012
zondag 16 september 2012 om 20:33
quote:S0LEIL schreef op 16 september 2012 @ 20:32:
Whaaa, vergeten dat het om 20 uur begint
Hoe kan dat nou
Nu heb je een half uur Dan gemist.
Whaaa, vergeten dat het om 20 uur begint
Hoe kan dat nou
Nu heb je een half uur Dan gemist.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 september 2012 om 20:36
zondag 16 september 2012 om 20:36